globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 1190 Adventure, vykon, motory...
Ahoj,

jako majitel KTM 1190 Adventure, porucha motoru, mel nekdo take? Snad je to zrejme vyjimka, jinak snaha ze strany servisu ve Flash Teamu-ktery je jeden z nejlepsich nebo nejlepsi v CR obrovska, uvidi se dal, co s moto bude...


Naposledy editováno 12.05.2016 14:25:14

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 09:53 | Nahoru | #151

Tech píše: Tenhle systém "řízení kvality" se u nás praktikoval za komoušů a vzhledem k tomu co vyjíždělo z továren jako hotové výrobky, nemyslím že je to dostatečné.



No ty budeš jistě ten pravý pamětník...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 10:04 | Nahoru | #152

sullda píše: Zajímavá diskuze i při přebírání nové Hondy mě bylo řečeno netahat za to ikdyž je to litr.



Tak zajetí moto 1000 km je logický, u 1190 je udrřování otáček do 6 000 tuším, ale netahat za to případně po zajetí, ADvik k tomu přímo vybízí, ale jezdim hodně ve dvou, tak zase žádný extrémy tomu nedávám, ale ten motor od toho samozřejmě je:) ... na prcačku si můžeš koupit čopra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 10:05 | Nahoru | #153

Tech píše: Já nepopírám, že se dvě plochy musí proti sobě zaběhnout, jen si nemyslím že to můžeš nějak změnit stylem jízdy.



Buď rád, žes nikdy neměl dvoutakt, tam s tímhle přístupem daleko nedojedeš.

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 10:06 | Nahoru | #154
gugo> dnešní zajíždění je " do pěti set to nevytáčejte až nahoru ...pak už je to jedno" ¨

Tech> Ano, styl jízdy je právě podstatnej ... když jsem koupil S4RSko tak jsem prvních 1000km jezdil jen okresky...ve špičkách 5-7t rpm na pár vteřin... plyn, brzda ...zátah zavření ...
Kámoš vzal V4ku Tuono ve 1200km na okruh ...jezdí...funguje...uvidíme ... ale že by to bylo dobře si nemyslím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 10:10 | Nahoru | #155
JohnnyS08> Měl, téma není o dvoutaktu.

Naposledy editováno 12.05.2016 10:10:59

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 10:11 | Nahoru | #156

na prcačku si můžeš koupit čopra



zajíždět není jezdit na "prcačku" ...to je právě ten omyl... jezdil jsem v autech který byly totálně zadušený, jak je někdo zajízděl pod otáčkama a tahal podtočený...
Zajíždět je o "různorodosti" režimu používání... otvírat můžeš (skoro) plnej, ale nenechávat to vytáčet do mrtva ... ale nechávat ten motor neustále běhat v plným ( v tu dobu) využitelným spektru otáček... ideální klikatý horský silničky...(jasně to už je extrém...ale prostě pravej opak dálniční jízdy)

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 10:12 | Nahoru | #157
Tech> proč by se to mělo nějak zásadně lišit u dvou a čtyř taktu ?

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 10:13 | Nahoru | #158

Tech píše: Tenhle systém "řízení kvality" se u nás praktikoval za komoušů a vzhledem k tomu co vyjíždělo z továren jako hotové výrobky, nemyslím že je to dostatečné.



No vidím že srážka s v0lem je tragická ale z přechytralým v0lem -tak to je katastrofa.

KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 10:17 | Nahoru | #159
lehce odbocim k autum, kde mam ted cerstve zkusenosti
Hyundai i30 1.6CRDI 81kw, do 5000km to netahlo a jezdilo kolem 7.5 - 8l, 5 - 8000km se pruzny tah se hodne zlepsil a spotreba klesla pod 7
aktualne to ma najeto 14.5, spotreba 5.8 - 6.5 podle jizdy
Focus III 2.0TDCi 110kw koupen se 4tkm, ted 8.5, pri koupi spotreba 7 - 7.5, ted 5.5 - 6 (zase zavisi na stylu jizdy)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 10:19 | Nahoru | #160

t_freedom píše: zajíždět není jezdit na "prcačku" ...to je právě ten omyl... jezdil jsem v autech který byly totálně zadušený, jak je někdo zajízděl pod otáčkama a tahal podtočený...
Zajíždět je o "různorodosti" režimu používání... otvírat můžeš (skoro) plnej, ale nenechávat to vytáčet do mrtva ... ale nechávat ten motor neustále běhat v plným ( v tu dobu) využitelným spektru otáček... ideální klikatý horský silničky...(jasně to už je extrém...ale prostě pravej opak dálniční jízdy)



hele vis co me vyusvetli, ja jsem nikdy nepochopil cim to je ze kdyz dostane "mrdal" novy auto a proste ho nevytaci tak to auto se neumi do tech tocek dostat.
Kdysi jsem dostal v praci fabku co mela nalitano 40k a predemnou ji jezdil takovej jouda, co 3x obesel auto , pak do nej nasedl, nastavil si sedacku , pak vystopil nastavil si zrcatka a celej ten ukont trval 10 minut a pak odjel pocitam ze maxuimalni rychlost 60km/h vzivote neoprekrocil. A to auto proste nechtelo jezdit vic jako 140... i dobre zajeta 120 by tomu naflakala. Behem pul roku co jsem stim litatal a porad jsem to tocil, tak se to "naucilo" tocit.

Muj technickej baground nestaci na to abych si to nejak oduvodnil WHY. Muze me to nekdo vysvetlit ?

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 10:21 | Nahoru | #161
Jak to tu čtu, tak bych rád vyjádřil mojí podporu panu Tifonovi, protože názor člověka, který má praktickou zkušenost v oboru má svojí nepopiratelnou váhu.

Naprosto mě nasírá argument "ty seš jen blbej dělník dělající v malý firmičce, takže o tom nic nevíš". Šikovnej řemeslník / strojař / zedník, kterej nad svojí prací přemýšlí, to je požehnání shůry. S radostí mu za práci dám víc peněz než přechytračenýmu inženýrovi s mokrým diplomem. Obecně, vzdělání a tituly nikdy nevypovídají o skutečných schopnostech a jen málokdy o skutečných znalostech.

Ještě jedna věc. Pan Tifon tady, pro podporu svého názoru, transparentně uvedl, jaké zkušenosti ho k němu vedou. U pana Techa mi tato informace chybí. A popravdě, jde mi těžko uvěřit, že je jedním z těch cca 10 lidí v ČR, kteří by mohli v reálném světě přijít do styku s rozhodováním o mixu kontroly kvality / efektivity výroby / nákladech na pracovní sílu, apod ve společnosti zabývající se výrobou motorů.

Kolem a kolem bych panu Techovi rád doporučil, aby trochu ubral na aroganci, která je možná vzhledem k jeho věku pochopitelná, ale stále dost obtěžující..

PS: Mimochodem, já jsem tady inženýr, teda žádnej "dělník co dělá v malý firmičce, co asi ví o světě prd"

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 10:37 | Nahoru | #162
gugo> mám přesně stejný zkušenosti ... "utahanej" motor ... a někdy už to ani nejde vrátit... třeba u aut po některejchch ženskejch ...má to 60tkm v tomhle "režimu" a už to nikdy nenapravíš...
Hele, nikdo mi to zatím nevysvětlil...ale já mám za to, že to budou karbony a usazeniny kolem ventilů, těsnost ... blbý proudění a víření směsi možná. Podtáčením dostávají nejvíc ventily a sedla...

KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 10:40 | Nahoru | #163
i u obyčejného motoru jako je v mém banditu doporučují zajíždět motor viz z manuálu





(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 10:41 | Nahoru | #164
Bozo> ... a já jen dodám, že pana Tifona znám osobně ... a když mi vyprávěl o odlaďování modelářskejch 2T motorů (který krouťěj 20t a víc rpm) co odbržďuje na jím vytvořený brzdě ...jen jsem seděl a poslouchal...

JardelT> ten odstavec vlevo dole jednoznačně popisuje jak a proč...

Naposledy editováno 12.05.2016 10:43:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 10:47 | Nahoru | #165
t_freedom> tak to by ti melo stacit vymenit hlavu a jsi cajk... jinak pripad jednoho desne utahanyho auta od F kterej mel u plyn pedalu dulek od potpatku taky znam

2 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 10:54 | Nahoru | #166
Mám LC8 950 r.2004 najeto 60 000km s motorem nikdy nic. Všechny závady z minulosti ( vodní čerpadlo= přetěsnit, benzínové čerpadlo=kontakty, tyčka snad z bláta od výroby ve spojce=výměna, dál mě nic nenapadá) Tohle jsou všechno věci na který rakušáci nepřišli a museli si to uživatelé říct mezi sebou....a díky bohu za www.lc8.cz a za ty lidi co jsou k dispozici 24/7 (běžní uživatelé)

Jezdím z 80% na silnici a 20% terén. Pravidelný servis a žádná obrovská závada, jen spotřební věci a detaily. Před 2 roky mě v Rumunsku vypeče pitomý relátko Všechno jsem řešil se servisem ve Flash Teamu a takovou podporu jsem nikde nezažil. Takže si radši najedu pár km z Pardubic do Bolky za člověkem co tomu opravdu rozumí.
Na motory LC8 nedám dopustit, ale teď se spíš bavím o motorech do r. 2012 na 990. Silně jsem uvažoval po GO motoru v 80t, že jí prodám a koupím si 1190 R ale volba je spíš nesmrtelný LC8 990. Nebo se mnou zůstane napořád

Btw. jak to tady tak sleduji doporučím majitelům založit tohle vlákno právě na lc8.cz a trochu se tam s někým pobavit. Tady to trochu postrádá smysl





(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 11:06 | Nahoru | #167

gugo píše: t_freedom> tak to by ti melo stacit vymenit hlavu a jsi cajk... jinak pripad jednoho desne utahanyho auta od F kterej mel u plyn pedalu dulek od potpatku taky znam


z auta mám zkušenost takovou, že ani hlava nepomohla, jen pořádný kakao

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 11:42 | Nahoru | #168
Jack90> nj nikde jinde toho o lc8 nevedi vic . JInak na tu tycku spojky delala KTM svolavacku. Ja mam motor vyrobenej v 2005/6 a tycka uz je nova.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 14:29 | Nahoru | #169

GeorgePanek píše: treti motor v ramu...



já tam našel jen jeden...kde jsou další dva?

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 14:38 | Nahoru | #170

t_freedom píše: jasp> takže když opět oklikou dostaneme k tomu co jsme psali a ne tomu co dovozuješ ty...

Máš tedy taky za to, že záběh stroje/motoru je dnes již zcela zbytečný. ...protože součástky jsou párované (což se jistě dříve v 80' a 90' nedělalo, že ) a člověk tomu krásně a bez rizika muže nakládat. ...


záběh motoru je nutný i u dnešních strojů, jen nemusí být díky materiálům a pokroku v obrábění tak rozsáhlý a dlouhý. pokuď někdo naloží nové mašině na studenej motor plnej, tak ten motor je jak časovaná bomba.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 17:00 | Nahoru | #171
hoši nějak se tady to téma zvrtlo, ne?? Přečetl jsem 6 stránek chytrých řečí, ztratil jsem 20 minut ze svého života, ale co je to za tu strašnou závadu co kosí jednu 1190 za druhou jsem se nedozvěděl. Dokonce mi to nedalo, protože o nový 1190 vážně uvažuju, že jsem zvedl telefon a zavolal kámošovi, co dělá servisáka v KTM. Kupodivu ani tam o žádný plošný závadě na motoru neví. Takže o čem se tady vlastně bavíte?? Jeden motor se prý měnil, ale nikdo neví proč. Druhej motor se měnil, protože ho majitel zadřel a třetí motor tu někdo psal, že někde někdo něco slyšel. Neříkam, že ta motorka je bez chyb, každá mašina má svoje mouchy viz. příspěvek od Jack 90 ohledně vad u 990, Stará afrika měla kontakty a regulátor. Proto se ptám, co je to za závadu, která ničí motory1190???

KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 17:19 | Nahoru | #172
To jeste nikdo nerekl

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 17:57 | Nahoru | #173

RadisPCE píše: Motorka je stara 2 roky a 8 mesicu, na 2013 prodluzovali zaruku o 1 rok, takze na druhou stranu i trochu stesti, v lete uz bych byl v prdeli uplne...

Je to tak no, japonci a cesrovni endura, neni tolik elektroniky a vykonu, ale to ted beru vazne za nepodstatny, protoze kazdej chce jezdit a spolehnout se na tu moto.

Plno lidi mi rekne, tak pryc a koupit Multistradu, po teto zkusenosti ani omylem, mam takovej pocit, ze ta na tom bude jeste hur a navic dily jsou brutalne drahy a servisu o dost mene nez KTM



Multistrada by na tom mela byt lepe, tam jsem se o tolika vaznych problemech jako u KTM nedocetl. Ale cim dal tim vice se mi zda jako nejlepsi volba Africa

Naposledy editováno 12.05.2016 17:58:25

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 18:11 | Nahoru | #174

BlackSabbath píše: Ale jen v tom dnes již legendárním testu...



Nak tak, inzerce je plna SV co maji najeto mezi 50 a 100 a to ani nepocitam ty stocene

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 18:35 | Nahoru | #175

t_freedom píše: gugo> mám přesně stejný zkušenosti ... "utahanej" motor ... a někdy už to ani nejde vrátit... třeba u aut po některejchch ženskejch ...má to 60tkm v tomhle "režimu" a už to nikdy nenapravíš...
Hele, nikdo mi to zatím nevysvětlil...ale já mám za to, že to budou karbony a usazeniny kolem ventilů, těsnost ... blbý proudění a víření směsi možná. Podtáčením dostávají nejvíc ventily a sedla...


Jako mladej jsem makal v autobazaru a takovych aut jsem ozivoval mraky. Vetsinou to mely duchodci, pak jsem tomu dal napit a bylo to lepsi.
Mam uz nekolikatou funglovku, auto, a mam jednoduchy navod, ktery se mi osvedcil..
Do 1500 km na pohodu, hodne radit, menit otacky a pak aspon do 5000 dat tomu pokourit, pri stejnym stylu, ale o posledni tretine otackomeru.
HTP mame 12 let, 150 tis a jezdi nadherne, spotreba pod prumerem. Moji 1.2 96 kW si lidi pletou s 1.6.
Taky mi v pezotu tvrdili, ze se uz nezajizdi. Kurva, vzdyt jsou ty motory stejny 50 let a najednou neni treba?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 19:54 | Nahoru | #176
Petta> Lepší materiály, menší toleranční pole, lepší kvality povrchu.

Něříkám to od prvního km držet v červeným a jet 5 minut maximálkou po dálnici, ale prostě normální stylem, poctivě zahřívat, občas vytočit a nic moc nehrotit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 20:05 | Nahoru | #177
Petta> aaaa... autobazar MonteCarlo...
Ja jsem monstra od 1600km taky začal točit na 7-8t rpm...ale nikdy jsem to nedržel moc dlouho.
Chce to vědět ... mít cit...
motor není jen stroj. ... motor žije. ... a když je člověk vnímavej.... dokáže rozpoznat hodně nuancí.
Proto píšu, že záběh je podstatná věc. ..a myslím si....jak psal Tech-IMHO (snad ví co.to znamená )... že hodně těch fatálních selhání by nebylo, díky citlivýmu přístupu. ....zejména je-li něco na hraně.

(reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 20:06 | Nahoru | #178

Tech píše: Petta> Lepší materiály, menší toleranční pole, lepší kvality povrchu.

Něříkám to od prvního km držet v červeným a jet 5 minut maximálkou po dálnici, ale prostě normální stylem, poctivě zahřívat, občas vytočit a nic moc nehrotit.



No vidíš. ..s tímhle už by šlo souhlasit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 20:15 | Nahoru | #179
t_freedom> Jistě že vím, promiň, jsem zvyklí psát komenty v en, příště ti to rozepíšu v čj no. Všechno co kdo napíše na internetu je IMHO.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 Adventure, vykon, motory...

12.5.2016 v 20:51 | Nahoru | #180

mariano píše: já tam našel jen jeden...kde jsou další dva?

aaa pan je vtipny
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure tomas21 37 7.5.2024 v 09:26 assassin
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure Kruháč 24 24.4.2024 v 16:36 kunabmw
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R Dovizioso04 9 7.4.2024 v 17:42 Eso_Rimmer


TOPlist