globalmoto_kveten





Téma: Úprava pístu
22.4.2016 v 19:45
Dobrý den, zvýší výkon když vyříznu černě zabarvenou část v pístu podle sacího kanálů? Diky.






Naposledy editováno 22.04.2016 19:50:10

1 reakcí na tento příspěvek Úprava pístu

22.4.2016 v 20:08 | Nahoru | #1
jen nebude mít píst výztuhu a prasne -odlomí se spodek a nebude výkon žádný

Naposledy editováno 22.04.2016 20:09:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava pístu

22.4.2016 v 21:07 | Nahoru | #2
ja1> a co kdybych uřízl i ten spodek? Nebo je tam potřebný?

Úprava pístu

22.4.2016 v 21:08 | Nahoru | #3
S tvými vědomostmi se na to vyser nebo se ještě někde dočteš o větším počtu kanálů, jazýčkovém sání atd. atd.

Naposledy editováno 22.04.2016 21:09:18

Úprava pístu

22.4.2016 v 21:22 | Nahoru | #4
Hele a musí tam ten píst vůbec být?
Co kdybys pridelal kroužky rovnou na ojnici?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava pístu

22.4.2016 v 21:24 | Nahoru | #5

2Strokepowerbrapp píše: ja1> a co kdybych uřízl i ten spodek? Nebo je tam potřebný?


pokud chceš zlepšit výkon a vyplachování motoru ve vysokých otáčkách,tak navrtej do středu pístu dírku 0,8-0,9mm.
lehce to zvedne spotřebu,ale točí to pak cca o 2tis ot.víc.

1 reakcí na tento příspěvek Úprava pístu

22.4.2016 v 21:37 | Nahoru | #6
vykon to sice neprida, ale cim min hmoty na sobe bude pist mit, tim mene to bude vibrovat.

(reakce na) Úprava pístu

22.4.2016 v 21:41 | Nahoru | #7

KubaLC8 píše: vykon to sice neprida, ale cim min hmoty na sobe bude pist mit, tim mene to bude vibrovat.



Ale rozhodíš si vyvážení s klikou...takže s těma vibracema to bude sporný

Naposledy editováno 22.04.2016 21:42:55

2 reakcí na tento příspěvek Úprava pístu

22.4.2016 v 21:44 | Nahoru | #8
Pisty se lestej, pro co nejmensi treni.

(reakce na) Úprava pístu

22.4.2016 v 21:51 | Nahoru | #9

DRN. píše: Pisty se lestej, pro co nejmensi treni.



Stačí pak dávat méně oleje do benálu

Úprava pístu

22.4.2016 v 22:18 | Nahoru | #10
Chceš výkon?, poříď si jinou motorku

1 reakcí na tento příspěvek Úprava pístu

23.4.2016 v 07:55 | Nahoru | #11
Jawaci kdysi zkouseli DREVENY PIST






VRELE DOPORUCUJU: je to opravdu ono praave orechove pro tebe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava pístu

23.4.2016 v 09:46 | Nahoru | #12

sered píše: Jawaci kdysi zkouseli DREVENY PIST






VRELE DOPORUCUJU: je to opravdu ono praave orechove pro tebe.



Ale pravé ořechové je to jen při použití ořechu! Jinak je to třeba pravé dubové! Hlavně nepoužívat jalovec. Pak je to takové jalové.

(reakce na) Úprava pístu

23.4.2016 v 10:19 | Nahoru | #13
V_i_c_i> jeste bukovy piliny do kvaltkufru a u moto s kardanem i do zadku -> aby to bylo tichy, tichoucky!

(reakce na) Úprava pístu

23.4.2016 v 10:58 | Nahoru | #14

Dolph-cz píše: pokud chceš zlepšit výkon a vyplachování motoru ve vysokých otáčkách,tak navrtej do středu pístu dírku 0,8-0,9mm.
lehce to zvedne spotřebu,ale točí to pak cca o 2tis ot.víc.



a co to udělá za efekt? já bych to na minibike klidně zkusil už takhle točí kolem 13K

Úprava pístu

23.4.2016 v 11:29 | Nahoru | #15
Kdysi jsem předělával 350 na jazýčkové sání a proto jsem z neznalosti ty písty vzadu dole uříznul abych zvětšil úhel otevření (řízený to bylo tou membránou), ale nastal problém s vedením pístu, ten zadek je tam potřeba nechat, jinak se píst ve válci příčí a kýve a dole pak naráží na hranu sacího kanálu. Takže pokud to maličko zvětšíš, ale nesmíš ubrat moc materiálu a snížit pevnost, tak trochu zlepšení může nastat. Vyvážení se neboj odebíráš nepatrnou hmotu, to se neprojeví (a když tak kladně).

(reakce na) Úprava pístu

23.4.2016 v 18:24 | Nahoru | #16

DRN. píše: Pisty se lestej, pro co nejmensi treni.



Já měl za to že se vršek pístu leští nebo nikluje kvůli lepšímu vyplachování.(u dvoutaktu)

1 reakcí na tento příspěvek Úprava pístu

Skvělá odpověď, děkuji! 23.4.2016 v 21:36 | Nahoru | #17
jako kluci jsme ladili pionýry- Já měl Jawa Mustang. Zkoušel jsem ubrat asi 1,5-2mm na spodní hraně pístu kde píst otevírá a zavírá sání. Mělo to vliv prodloužení doby sání a tím na zvýšení výkonu. Ten motor točil dnes pouhých cca 6700 ot/min.
Ubráním hmoty pístu u dnešních motorů se bude zvyšovat nevyváženost a tím nedosáhneš maximálních otáčel.
Boční plochy pístu se nesmí leštit a musí zůstat porovité, protože v nerovnostech pláště pístu zůstává olej. Olej píst maže, aby se ve válci nezadřel a utěsňuje píst ve válci. Pokud by byl plášť pístu vyleštěný, olej se nebude mít kde zachytit a olejový film se přetrhne. To bude znamenat zadření pístu.
Leští se však písty, ale jen u nejvýkonějších 2 T motorů. V MX a podoně to nemá smysl.
Leští se vrch pístu a spalovací prostor v hlavě válce protože, vyleštěnín se snižuje usazování karbonu ( vrstva karbonu- uhlíku se při hoření rozžhaví a zůsobuje samozápaly.)
Dále... karburátotr rozpráší směs vzduchu a benzínu na mlhovinu, kde jsou ve vzduchu co nejmenší kapičky benzínu. To je proto, aby směs v horní úvrati co nejrychleji hořela a tím ve válci udělala co nejvědší tlak (výkon) Na hrubém povrchu kanálů, pístu válce se srážejí kapičky benzínu které pak následně ztrhává proud směsi do spalovacího prostoru.Velké kapičky benzínu prodlužují dobu hoření. Čím je kratší doba hoření, tím dosáhneme s násátě směsi větší výkon. Okamžité zhoření směsy je jen terorie a prakticky nemožné, proto se směs zapaluje před horním úvratí (předstih), aby největšího hoření (tlaku) dosáhla krátce po horní úvrati. Pohyb pístu od horní úvratí k spodní zvětšuje objem prostoru kde směs hoří a tím se snižuje tlak - výkon.. Nejsložitější je to správně vysvětlit..
Snad jsem to napsal srozumitelně, protože ono je to ještě složitější....

-

Naposledy editováno 24.04.2016 21:36:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava pístu

24.4.2016 v 12:25 | Nahoru | #18

IvoTregr píše: jako kluci jsme ladili pionýry......... Nejsložitější je to správně vysvětlit..
Snad jsem to napsal srozumitelně, protože ono je to ještě složitější....

-



ty vole,vysvětli mi,proč máš v profilu uvedeno,že jsi ženská??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava pístu

24.4.2016 v 12:55 | Nahoru | #19

Dolph-cz píše: ty vole,vysvětli mi,proč máš v profilu uvedeno,že jsi ženská??


no nejsem snad ani vůl

(reakce na) Úprava pístu

24.4.2016 v 14:22 | Nahoru | #20
IvoTregr> tak je pravda,že mně napadají i jiné výrazy.......
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist