globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Soumrak vzduchem chlazených motorek
29.3.2016 v 10:21
Bohužel se nám od ledna 2017 blíží povinné emise Euro 4 pro motorky. Spousta stávajících strojů ho nebude schopno splnit. Výrobci se s tím snaží nějak popasovat. BMW pro GS již připravilo nový LC motor a své vzducháče dává už jen do Nine-T a Scramblera. Bohužel tyto motorky v současném stavu nebudou schopny plnit Euro 4 a od ledna 2017 (podle šuškandy) tudíž půjdou do prodeje s výrazně nižším výkonem , aby Euro4 plnily.
Stejně tak Moto Guzzi s 1200ccm motory, kdy podle všeho od 1.1.2017 již nebudou v prodeji (stávající Griso, Stelvio a Norge). 1400ccm motory a V9 již Euro 4 plní.
Takže kdo si chce koupit nějakou z výše uvedených motorek, tak nechť si pospíší. Protože v lednu si už nekoupí, nebo si bohužel koupí jen zparchantělýho mrzáka (BMW prý pouze na 80 koní).

Že posílám pozdrav do Bruselu (a samozřejmě našim českým eurokomisařům)

edit: chyba v textu


Naposledy editováno 29.03.2016 14:40:15

Soumrak vzduchem chlazených motorek

30.3.2016 v 09:44 | Nahoru | #31
To, že to nebudou vyrábět, respektive prodávat, bych ještě neviděl jako konec světa. Horší bude, až uzákoní, že to neprojde technickou, emisemi a podobným zvěrstvem...

Soumrak vzduchem chlazených motorek

30.3.2016 v 09:56 | Nahoru | #32
EU je sice banda arogantních zparchantělých úředníků, ale plakat tady nad chlazením vzduchem?

I kdyby hned, nic nebrání výrobcům udělat LC a na to přismrknout žebra aby to pořad vypadlo jakože oldskůlově....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek

30.3.2016 v 10:12 | Nahoru | #33
kubacech> Ano ano. Před 2 lety jsem si kupoval nové auto a to konkrétně Peugeot 301 ještě se starým atmo motorem 1.6l (teď už tam dávají moderní tříhrnky 1.2). To auto je stavěné pro východní trhy a technikou je to jak Octavie I. Tak to snad aspoň těch 10let vydrží

1 reakcí na tento příspěvek Soumrak vzduchem chlazených motorek

30.3.2016 v 11:19 | Nahoru | #34
ono skončí i plno kapalinových modelů (spíš kvůli malé prodejnosti). Duc scrambler800 má taky ještě euro3, scrambler400 již euro4. Ale zkrouhli to hustě:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek

30.3.2016 v 11:35 | Nahoru | #35
Psycho_vlk_Wolf> Správná volba, loni jsem kupoval manželce poslední vyráběnou Fabii s atmosferickým motorem 1.4, aby to auto dlouho vydrželo...., všechny ty vysokotlaké malorážky (TSI a jak to jmenmují) mají mít živostnost prý kolem 150-200 000km..... Pokud po přijde do motorek, tak budu njucen také kopupit poslední model s klasickým motorem...

(reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek

30.3.2016 v 12:12 | Nahoru | #36

bledemon píše: .... Ale zkrouhli to hustě:


Nemáš tam hodnoty pro předpis EHK R 40-01? To abych věděl, ja moc se budu smažit v ekologickém pekle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek

30.3.2016 v 20:25 | Nahoru | #37
Lyžař> jj, i ta Fábka vydrží. Také jsem po ní koukal, ale odradila mě cena. Chtěli za tu 1,4 v základu tuším, že 250tis. Navíc už v té době to bylo s výběrem na štíru. To nechci vidět za 10let. S těma motorkama to snad tak horký nebude...doufám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek

30.3.2016 v 20:34 | Nahoru | #38
Psycho_vlk_Wolf> No co, TSI občas stojí v servisu, ale zase líp jede.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek

30.3.2016 v 21:15 | Nahoru | #39
Tech> Hlavně taková 1,8TSI. To musíš sebou vozit kanystřík s olejem. Tam je snad limit 1l/1000km. Ale kdo maže, ten jede.

Naposledy editováno 30.03.2016 21:16:27

3 reakcí na tento příspěvek Soumrak vzduchem chlazených motorek

30.3.2016 v 21:26 | Nahoru | #40
Tak 1.2 TSI má počítanou a zaručenou životnost turba (=celého motoru) 250000 km.

(reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek

31.3.2016 v 07:05 | Nahoru | #41

ElFidel píše: Tak 1.2 TSI má počítanou a zaručenou životnost turba (=celého motoru) 250000 km.


Mám dojem, že tu Dave02 kdysi psal, že životnost je počítaná na 300000km...

Soumrak vzduchem chlazených motorek

31.3.2016 v 07:32 | Nahoru | #42
Mám dodávky Fiaty Ducato Maxi, motor je tam Iveco 3 l, 160 koníků (novější měly i 180), rozvody řetězem - věčnej motor. Papírově je to 3,5 t, konstrukčně 4,5 t, přívěs povolený 3 t - celková souprava 6,5 t. Bez problému to s těma 6,5 t jede, není problém dát na dálnici i 130 plně naloženej - to jsou i 4 t nákladu. Zatim mám nájezd 350 a 400 tkm - , motoricky jak nový. Jsou lidi, co už na nich maj i 800-mega. Teď sem byl kupovat nějakej náhradní díl ve Fiatu a prodejce, co mi auta dodával, mi s úsměvem řek, že letos doprodávaj poslední loni vyrobený 3-litry. Nově bude nejvyšší motorizace 2,3 l. Na otázku, co asi takový motor řekne na takovouhle zátěž se rozesmál ještě víc. Takže dobře už opravdu bylo. Musí mi vydržet co nejdýl, protože fakt netušim, čim je nahradit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek

31.3.2016 v 10:05 | Nahoru | #43
ElFidel> Odkdy turbo = celý motor ?

Mě přijde usměvné, jak dřív všichni nechtěli diesel, páč to je moc složitý, drahá údržba, co všechno se muže po... a teď ? Benzíňáky na tom jsou ještě hůř.

Naposledy editováno 31.03.2016 10:08:52

(reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek

31.3.2016 v 10:16 | Nahoru | #44

ElFidel píše: Tak 1.2 TSI má počítanou a zaručenou životnost turba (=celého motoru) 250000 km.


Co znamená to "zaručenou" ???? Záruku na to nikdo nedává (pokud se nepletu tak max. přikoupitelná záruka u škodovky je 120tkm). 250tisíc podle mě většinou turbo nevydrží. Těch 250 tisíc si asi myslel, že na to je konstrukčně počítanej motor, což mi přijde naprosto normální a nebude to žádná novinka. Výrobci jde primárně o spokojeného zákazníka (výkon/cena) a pokud se nad tím zamyslíš, málokdo si koupí soukromě novej osobák na víc jak 250tkm (i když spousta lidí si namlouvá, že to maj "napořád", tak většina z nich si zvykne na standard "novýho auta" a po pěti letech zas po novým pošilhávaj....).

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek

31.3.2016 v 10:24 | Nahoru | #45

Tech píše: ElFidel> Odkdy turbo = celý motor ?



Od doby co se dá na diesel, začne přes turbo téct olej do sání, řidiče nenapadne jak to chcípnout a nechá to běžet dokud se motor nechcípne sám

Soumrak vzduchem chlazených motorek

31.3.2016 v 11:05 | Nahoru | #46
Pěkná dymovnice, akorát asi dost drahá

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek

31.3.2016 v 11:10 | Nahoru | #47
kubacech> To je výbava á-la James Bond 007 - pokládání kouřové clony... Nutno ihned chcípnout přes zařazenou co nejvyšší rychlost.

(reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek

31.3.2016 v 11:23 | Nahoru | #48

charlie.vtx1800 píše: kubacech> To je výbava á-la James Bond 007 - pokládání kouřové clony... Nutno ihned chcípnout přes zařazenou co nejvyšší rychlost.



A když to nestihneš, tak ještě zkusit něčím ucpat sání.

(reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek

31.3.2016 v 13:07 | Nahoru | #49
kubacech> Francouzi prostě auta umí. Ochcávka už by byla dávno v plamenech

Soumrak vzduchem chlazených motorek

31.3.2016 v 16:11 | Nahoru | #50
Náhodou jsem měl P406 v kombajnu s 2.0HDI, najeto ke 300tiskm. Autíčko drandilo a na rozdíl od Koncernu při přidání plynu nehulilo.
Škoda, že se nedělají velké poctivé atmosféry v cenově dostupných autech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek

31.3.2016 v 17:50 | Nahoru | #51
kubacech> Blbost, to se stane u jednoho aut z tisíce. Když si toho majitel alespoň trochu hledí a není mu divné že dolije 1l oleje za tisíc km, že turbo pouští pozná.

Jinak nevím jak turbobenzíny, ale na dieslu při slušném zacházení má turbo vydrž skoro jako motor, min. 500tis. km +.

Mimochodem, nevím jak to mají Francouzi, ale u koncernu by to chcípací klapka mohla zastavit, při vypnutí zapalování.

Naposledy editováno 31.03.2016 17:51:10

1 reakcí na tento příspěvek Soumrak vzduchem chlazených motorek

31.3.2016 v 17:51 | Nahoru | #52
Já mám v Subaru 2,5 atmosféra najeto 347 000 km a jede jak víno když jsem se ptal v Plzni u Lišky kdy to klekne tak mi řekl ať jsem v klidu že tam jezdí nějaký chlapík z Budějovic a má na něm 700 000 km.Podotýkám že jezdí bez poruch.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek

31.3.2016 v 18:11 | Nahoru | #53

Tech píše: kubacech> Blbost, to se stane u jednoho aut z tisíce. Když si toho majitel alespoň trochu hledí a není mu divné že dolije 1l oleje za tisíc km, že turbo pouští pozná.

Jinak nevím jak turbobenzíny, ale na dieslu při slušném zacházení má turbo vydrž skoro jako motor, min. 500tis. km +.

Mimochodem, nevím jak to mají Francouzi, ale u koncernu by to chcípací klapka mohla zastavit, při vypnutí zapalování.



Turbo v dýzlu s výdrží 500 tis.? Tak určitě...v dnešních autech téměř zázrak.

1 reakcí na tento příspěvek Soumrak vzduchem chlazených motorek

31.3.2016 v 20:02 | Nahoru | #54
Kua, jak ste sa dostali od vzduchom chladených motoriek k dechtom v autách?

(reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek

31.3.2016 v 20:04 | Nahoru | #55
Otec teď vybíral auto, tak jsem ho taky dostrkal ještě do poctivého atmosférického benzínu Ford Focus 1.6, který ho ještě přežije.

Naposledy editováno 31.03.2016 20:16:45

(reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek

1.4.2016 v 00:12 | Nahoru | #56
jean192> Kouzlem. Simsala bim sorry, mám hladinku

3 reakcí na tento příspěvek Soumrak vzduchem chlazených motorek

1.4.2016 v 00:23 | Nahoru | #57
majitelum poctivych aut ala fabia 1,4 a pezot 301 preji desitky let a milion km za volantem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek

1.4.2016 v 09:01 | Nahoru | #58
assassin> Jen jestli to není nějaká provokace. Máme dneska 1.4

1 reakcí na tento příspěvek Soumrak vzduchem chlazených motorek

1.4.2016 v 09:37 | Nahoru | #59
No ja taky nejsem priznivcem aut typu benzin 1200 ccm a vykon 300hp.

Ale co me hlavne se.e je EU. Jejich pitomy zlepsovaky jako emisni limity, kontroly tlaku v pneu a podobny kokotiny, ktery maj za prinos pouze lepsi zisk pro automotive (jo asi tady je ucelem nikoliv ekologie ale podpora ekonomiky v EU). Kdyby radeji nekdo vzal rozum do hrsti a resil jine veci.

Vse se vozi kamionama naprosto zbytecne tam a zpet. Jeden priklad za vsechny:
Docela psina je treba SW-Motech ktery mam kousek za barakem, ale kdyz neco potrebuju taha se to z nemecka, pres nekolik firem a ani nechci tipovat kudy vsudy to musi projet (ok bavim se o kovovyrobe a ne o zavazadlech apod. ktery se delaj nekde v cine).

A i takova kravina jako seridit semafory by Brnu prospela vic nez nejaky emisni limity. Moc fajn sou treba nove kruhace, ktere obskladali semafory, takze se zhorsila prujezdnost, vytvari se kolony a vecer tam clovek stoji jak idiot, presto ze v okoli jsou tak dve auta s kteryma se ani nekrizi. A motor si vesele jede naprazdno ...

Ted uz jen pockat na to az mi predepisou jakou musim mit podrazku na botach abych neopotreboval prilis chodnik pred domem.

Ekologii zdar.
A i kdyz sem bile pleti, taky mam obcas pocit ze poradna raketa s automatickym navadenim na blbce pouzita v Bruselu neni uplne nelogicky napad.

(reakce na) Soumrak vzduchem chlazených motorek

1.4.2016 v 09:40 | Nahoru | #60

assassin píše: majitelum poctivych aut ala fabia 1,4 a pezot 301 preji desitky let a milion km za volantem


Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS fajgara 7 Včera v 19:21 ja1
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS RobocopCAP 20 5.4.2024 v 19:42 Anetoska
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl
Hlučná spojka BMW R 1200 GS Cenda28 3 3.3.2024 v 21:06 yzf07


TOPlist