bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.
Dobrý den, ano opakované téma, přesto prosím o komentář a hlasování, jakou motorku byste doporučili pro dlouhé klidné cestování po ČR s několika výlety ročně do daleko, včetně občasného vybočení z asfaltu...Díky. Motorku do 100.000, kategorie cestovní enduro.

Na výběr zatím mám klasiky:
Yamaha TDM900
Honda XL1000 Varadero
Suzuki VStrom 1000

Dík.
Anketa: kterou prosím?
Yamaha TDM 900
14%
8
Honda XL 1000 varadero
21%
12
Suzuki VStrom 1000
25%
14
jinou než tyhle křápy
39%
22
Předchozí
1 2
Následující

Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

17.1.2016 v 16:41 | Nahoru | #1
Za mě TDM. Je obratnější, má lepší spotřebu a jízní vlastnosti. Víc se na ní vyblbneš. Pokud chceš větší parník na cestování, vzal bych Suzinu.

Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

17.1.2016 v 16:42 | Nahoru | #2
hlasoval jsem pro v-strom a nestačila by v-strom 650?

Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

17.1.2016 v 17:00 | Nahoru | #3
mám afriku a na tdm jsem jenom seděl a fakt bych ho nechtěl, přišlo mi na tom spíš sportovní posez než cestovní, pokrčený nohy a váha těla moc na rukách, spotřeba dobrá, myslím že kámoš jel do 5l/100km, za mě varan nebo V-strom z toho výběru

Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

17.1.2016 v 17:04 | Nahoru | #4
Zkus si celý ten seznam vzít,a objet lidi kteří tyhle modely prodávají.Osobní zkušenosti jsou nepřenositelné a k nezaplacení.Takhle z toho bude žebříček oblíbenosti.
Kdyby jsi alespoň upřesnil své parametry,spolujezdec ano/ne,délku výletů a jakým směrem bys vyjížděl,jaký terén by si chtěl absolvovat....Takhle vyhoví všechny.

Naposledy editováno 17.01.2016 17:05:57

Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

17.1.2016 v 17:26 | Nahoru | #5
Zdar, já jezdil Hondu Varadero 6 roků. S kuframa,na cestování super..pohodlný posez pro oba..spotřeba taky. Za tu dobu jsem řešil jediný problém a to palivové čerpadlo.. Na velký off road to rozhodně není..polňačku přejedeš v pohodě..ale nic radikálního. A když se někam suneš s kuframa, tak se stejně nebudeš škrábat výjezdem v lese..









Naposledy editováno 17.01.2016 17:30:41

Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

17.1.2016 v 17:52 | Nahoru | #6
Tak já TDM měl asi 3 roky a 40 tis km. A aby bylo vhodné pro občasné vybočení z asfaltu, na to má dost nevhodná kola. Přední 18" kolo nedává k dispozici žádnou rozumnou cenduro gumu. Takže jsem to řešil instalací ZADNÍ pneumatiky na přední kolo. Pirelli MT90 nebo Michelin Sirac. A ani zadek není tak jednoduchý. Šlo to, ale každopádně vždy v rozporu s předepsaným rozměrem pneu v TP.
Na TDM se dělalo dost úprav. Klíčová jsou řídítka - dávaly se tam širší a s hrazdičkou. Se správným obutím byla pak v lehkém terénu mnohem lepší než V-strom 650. Lehčí, ovladatelnější, silnější. Na silnici samozřejmě V-stroma krutě zahanbila. Litrový V-strom by byl ovšem výkonostně tvrdší oříšek.
Pokud bych se měl rozhodovat mezi těmito třemi, pak bych šáhnul určitě po Varaderu 2004+.
A pokud bych si měl vybrat i z nečeho jiného, pak bych si počkal na Rally-Raid. Občas se v inzerci objeví s cenou kolem 110tis Kč


Naposledy editováno 17.01.2016 17:54:39

Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

17.1.2016 v 22:05 | Nahoru | #7
Caponord 1000, ještě lépe Caponord Rally Raid jak je psáno výše, ale těch je doslova jako šafránu...

Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

18.1.2016 v 07:42 | Nahoru | #8
já bych na tvém místě našetřil 120 000 Kč a podíval se po Varaderu 2005+. Starší modely měly pouze 5 kvaltů a neměly stříkačku, takže byla vysoká spotřeba (to není dobré při cestování). Teď okolo těch 120 000 seženeš i 2006 varana, jezdí klidně i pod 6L a je bezporuchový

Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

18.1.2016 v 08:29 | Nahoru | #9
nechci vyvolavat nejaky nezadany diskuze, ale nechces radeji nejakou normani motorku a ne takovyho prasopsa?
v terenu ty vlastnosti budou tristni, ne-li zadny, ja jen jestli by nestalo pouvazovat o nejake vylozene cestovni motorce

Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

18.1.2016 v 08:31 | Nahoru | #10
Stříkačku měly od 2003. Z tvýho výběru bych bral Varana, ten Caponord taky není špatnej, hlavně lehčí jak Varan. Ještě bych koukl po Triumphu Tiger 955.

Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

18.1.2016 v 10:38 | Nahoru | #11
Já bych uvažoval o Varadero 2003+ nebo (hodně zajímavá moto) Tigeru 955i. TDM má blbý rozměr pneu, na tyhle obuješ Mitas za 2500 sadu, to máš sotva zadní na TDMku, pro mě to vůbec není velké cenduro.

Naposledy editováno 18.01.2016 10:39:32

1 reakcí na tento příspěvek Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

18.1.2016 v 11:41 | Nahoru | #12
Do soboty jsem si myslel, ze MITAS je levna znacka a to jsem obouval jen zadek za 2 litry E07

(reakce na) Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

18.1.2016 v 12:13 | Nahoru | #13

KubaLC8 píše: Do soboty jsem si myslel, ze MITAS je levna znacka a to jsem obouval jen zadek za 2 litry E07



Skoukni dole ten graf

http://pneu-pro-motocykly.heureka.cz/mitas-e-07-140-80-r18-70t/

Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

18.1.2016 v 14:36 | Nahoru | #14

Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

18.1.2016 v 16:32 | Nahoru | #15
chtěli fabriku v holešově, ale jeden idiot tam našel žabu, druhéj zase křečka kudy měla být dálnice.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

18.1.2016 v 17:54 | Nahoru | #16
z tvého výběru ani jedna koukni na Triumph Tiger 955i a pokud bys přece jen dal dohromady 120k tak za to už seženeš Tigera 1050 r.v.07+

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

18.1.2016 v 18:34 | Nahoru | #17

ZAZAJ píše: z tvého výběru ani jedna koukni na Triumph Tiger 955i a pokud bys přece jen dal dohromady 120k tak za to už seženeš Tigera 1050 r.v.07+

Tiger 1050? Ideální na občasné vybočení z asfaltu Promni si oči

Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

18.1.2016 v 18:47 | Nahoru | #18
1050 je čistej asfalt, ať si říká a píše kdo chce co chce (a ke všemu se mi vůbec nelíbí )

Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

18.1.2016 v 18:59 | Nahoru | #19
Prestoze jsem mel TDM900A a uz mam treti TDMko, pro obcasne vyboceni z asfaltu bych do 100 tisic vzal BMW F650. I s perfektni kompletni vybavou a ABS bude stat kolem 80ti tisic. Nezere, daji se koupit i enduro gumy a ani se moc nekazi. Pokud nebudes tedy jezdit prevazne ve dvou nebo po dalnici...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

18.1.2016 v 19:53 | Nahoru | #20
seikos> a to si jako myslíš že TDM je vhodnější? ono taky záleží na tom co tazatel myslí tím "občasným vybočením z asfaltu" pokud je to suchá polňačka tak ta se dá projet prakticky na všem, pokud je to "drsnější" off tak stejně žádná z jeho vytipovaných nevyhovuje ale jinak souhlas 1050 není ani do lehčího terénu (větší kameny, kořeny, bahno, brody atd.) možná kdyby obul toto: http://www.srovname...ovnani-cen/k.1949353

Naposledy editováno 18.01.2016 20:08:53

Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

18.1.2016 v 20:04 | Nahoru | #21
Taky me ty endura posledni dobou vic a vic zajimaji a premyslim neco prikoupit ...tak kluci diskutujte,rad se taky priucim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

18.1.2016 v 21:11 | Nahoru | #22

ZAZAJ píše: seikos> a to si jako myslíš že TDM je vhodnější? ono taky záleží na tom co tazatel myslí tím "občasným vybočením z asfaltu" pokud je to suchá polňačka tak ta se dá projet prakticky na všem, pokud je to "drsnější" off tak stejně žádná z jeho vytipovaných nevyhovuje ale jinak souhlas 1050 není ani do lehčího terénu (větší kameny, kořeny, bahno, brody atd.) možná kdyby obul toto: http://www.srovname...k.1949353 [/quote]jen trochu zvedni oči a podívej se co jsem výše psal o TDM. A ano, mnůžeš argumentovat slovy klasika - co ty projedeš na enduru, to já projedu na R1. Sjaak je tomu důkazem. Ovšem za jakou cenu kvality zážitku.
A tazatel nepíše o tom že chce jezdit drsnější off. Píše výslovně že hledá cenduro pro asfalt a občasné vybočení mimo asfalt. Nikoliv brodění a bahnění se ve v újezdech a výjezdech

Naposledy editováno 18.01.2016 21:14:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

18.1.2016 v 21:21 | Nahoru | #23
seikos> Tiger 1050 je mimo silnici fakt mimo. Je hrozně nestabilní a tvrdý, prostě dělaný do vraceček. To ten Varan na tom bude o dost líp a 955i taky.

Naposledy editováno 18.01.2016 21:22:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

18.1.2016 v 21:29 | Nahoru | #24
Tech> Varan?Seděl si na tom někdy?Dyk je to jak pojízdný hodně těžký gauč

(reakce na) Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

18.1.2016 v 22:13 | Nahoru | #25
Anti> Jo pojízdný gauč, tak alespoň tolik nedrncá . Taky mají 19" ve předu a lepší úhel řízení...Mě přijde jízda na 1050 namáhavější, pořád jí musíš držet pevně v ruce, taky na nich máš víc váhy. To tyhle staré cendura jedou jakoby samy, což je podle mě pro dlouhodobé cestování pohodlnější.

O odložení se nemusíme bavit, číslo na Haniša do peněženky.

Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

19.1.2016 v 08:18 | Nahoru | #26
Mám na TDM normální Michelin Pilot Activ a nějakou tu polní cestu třeba k rozhlednám a i suchý pole zvládly taky, záleží co si "kefalín predstavujetě pod takým pojmom ako vybočení s asfaltu" Jinak cestování i ve dvou v pohodě, nicméně nemám jí úplně bez úprav, tj. vyšší a širší řídítka z hrazdičkou a přešitý sedlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

19.1.2016 v 09:27 | Nahoru | #27

Anti píše: Tech> Varan?Seděl si na tom někdy?Dyk je to jak pojízdný hodně těžký gauč

Tech neseděl na ničem. Ale o všem četl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

19.1.2016 v 10:18 | Nahoru | #28
seikos> Náhodou jsem na něm jednou seděl, je to těžké hovado, to zase jo. Ale o tom určitě něco víš, když máš ještě těžší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

19.1.2016 v 10:20 | Nahoru | #29

Tech píše: seikos> Náhodou jsem na něm jednou seděl, je to těžké hovado, to zase jo. Ale o tom určitě něco víš, když máš ještě těžší.

Jo. A mě to tedy nepřipadlo nijak extrémně těžké, či obtížněji ovladatelné. Dokonce jsem na tom i malinko jezdil, nejen seděl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr moto - cestovní enduro do 100tis.

19.1.2016 v 10:27 | Nahoru | #30
seikos> Na místě se to těžké zdálo, jak se cokoli rozjede, hmotnost se ztratí. Já se řídím heslem, nejezdi na motorce co sám nedokážeš zvednout.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx


TOPlist