globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací
5.1.2016 v 21:37
Ahoj motorkáři, jelikož mě letos čeká přesedlání na silnější moto, tak bych se rád zeptal na jednu otázku. Jaká je podle vás motorka do 35KW s nejlepším zátahem ? Líbila by se mi motorka, se kterou nebudu mít problém předjíždět a bude tahat i při rychlosti nad 100 km. Díky

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 08:48 | Nahoru | #31
To jsou perly
35kw a 210
GS700 a zatah 60Nm
No a mt-03 co pojede SS

2 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 09:20 | Nahoru | #32
Já jsem si z toho jednoduchou úvahou vzal, že jsem nikdy nejel víc než 2/3 maximálky mojí motorky.

35kW tedy vytáhne motorku na 210km/h.
Já mám teď mašinu s cca trojnásobným výkonem, odpor vzduchu je závislý na kvadrátu rychlosti, takže rovnice je jednoduchá. Výsledek je, že motorka se 105kW musí letět přes 360km/h!

No a SS se 150kW už musí letět krásných 430 km/h

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 09:28 | Nahoru | #33
S jednoduchem je prostě zábava, ať si každej říka co chce. Mám MT-03 a jsem spokojená. 35,3 KW v základu plus nějaký 1,8 kw navíc s koncovkami Akrapovič.
https://www.akrapovi...=342&yearId=1877

Naposledy editováno 07.01.2016 09:29:20

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 10:21 | Nahoru | #34
czmabek> no jó sluníčko, ale když máš v TP 35,3 kw tak s tím chlapec nemůže jezdit, on shání do 35 kw, zřejmě mu je 18 let.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 10:26 | Nahoru | #35
jopr> většina MT-03 má do 35 KW, jen některý z ročníků má přes. Zrovna ten můj.
Jen podotýkám žě s těma koncovkama může být malinko více a je jedno na jakej modelovej rok si to dá.

Naposledy editováno 07.01.2016 10:27:32

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 10:29 | Nahoru | #36
czmabek> ok , přeji hodně štěstí v novém roce.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 10:47 | Nahoru | #37

Franco82 píše: Já jsem si z toho jednoduchou úvahou vzal, že jsem nikdy nejel víc než 2/3 maximálky mojí motorky.

35kW tedy vytáhne motorku na 210km/h.
Já mám teď mašinu s cca trojnásobným výkonem, odpor vzduchu je závislý na kvadrátu rychlosti, takže rovnice je jednoduchá. Výsledek je, že motorka se 105kW musí letět přes 360km/h!

No a SS se 150kW už musí letět krásných 430 km/h



Dovolím si fyzikálně odporovat. Odporová sílá správně roste s kvadrátem rychlosti, ale výkon oproti síle přidává ještě jednu v do součinu.
Je totiž P = dW/dt = Fds/dt= F v = konst* v^3.

Čili, abys zdvojnásobil maximální rychlost, musí být max. výkon osminásobný. Proto je-li výkon 35 kW a max. rychlost 210 km/h, máme pro 105 kW max. rychlost 303 km/h a 150 kW dělo by mělo dát 341 km/h.

Zda je to možné, posuďte sami

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 10:47 | Nahoru | #38

jopr píše: czmabek> no jó sluníčko, ale když máš v TP 35,3 kw tak s tím chlapec nemůže jezdit, on shání do 35 kw, zřejmě mu je 18 let.



Jak jsem už psal, první ročníky MTček mají 33kw, takže tam je to v pořádku.

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 11:01 | Nahoru | #39

Lys píše: Dovolím si fyzikálně odporovat. Odporová sílá správně roste s kvadrátem rychlosti, ale výkon oproti síle přidává ještě jednu v do součinu.
Je totiž P = dW/dt = Fds/dt= F v = konst* v^3.

Čili, abys zdvojnásobil maximální rychlost, musí být max. výkon osminásobný. Proto je-li výkon 35 kW a max. rychlost 210 km/h, máme pro 105 kW max. rychlost 303 km/h a 150 kW dělo by mělo dát 341 km/h.

Zda je to možné, posuďte sami



Vypadá to, že máš možná pravdu. Ale ještě nevím proč, takže jdu někam studovat

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 11:36 | Nahoru | #40
Kdyby se to podařilo sehnat a papírově seškrtit půllitrovou Gammu, tak ta prý tahá hodně dobře

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 16:28 | Nahoru | #41

Lys píše: Dovolím si fyzikálně odporovat. Odporová sílá správně roste s kvadrátem rychlosti, ale výkon oproti síle přidává ještě jednu v do součinu.
Je totiž P = dW/dt = Fds/dt= F v = konst* v^3.

Čili, abys zdvojnásobil maximální rychlost, musí být max. výkon osminásobný. Proto je-li výkon 35 kW a max. rychlost 210 km/h, máme pro 105 kW max. rychlost 303 km/h a 150 kW dělo by mělo dát 341 km/h.

Zda je to možné, posuďte sami


Kurňa, někde se stala chyba, že mi ten 104kW Fazer jede jen cca 265
edit: Jasný, už to mám, to je ten chybějící 1kW

Naposledy editováno 07.01.2016 16:29:59

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 18:43 | Nahoru | #42
Dominie> To by mě teda zajímalo kterejm ?

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 19:19 | Nahoru | #43

petrumr píše: BMW F700GS, nic jiného nenajdeš, vše ostatní jsou atrapy na motorky. Při sníženým výkonu na 35kw tam budeš mět 60Nm.




premejslim, jak to bylo mysleny, ale zasmal jsem se

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 19:29 | Nahoru | #44

Lys píše: Dovolím si fyzikálně odporovat. Odporová sílá správně roste s kvadrátem rychlosti, ale výkon oproti síle přidává ještě jednu v do součinu.
Je totiž P = dW/dt = Fds/dt= F v = konst* v^3.

Čili, abys zdvojnásobil maximální rychlost, musí být max. výkon osminásobný. Proto je-li výkon 35 kW a max. rychlost 210 km/h, máme pro 105 kW max. rychlost 303 km/h a 150 kW dělo by mělo dát 341 km/h.

Zda je to možné, posuďte sami


To zní docela logicky, škoda, že s mými znalostmi fyziky a nelibosti k vzorečkům, to neověřím, ale v praxi už by to bylo logičtější. Nicméně motorka, co má 35 kW 210 je téměř neuvěřitelné. Ale s rakouským GSkem škrceným ne na 25 ale na 20 kW dal 160 tacho a po výměně karbecu za 25kW verzi to tahá do 170 a nikde nebyla dost dlouhá rovinka na otestování jestli to pomalu někam stoupne, věřil bych i tomu, že šestka s 35 kW pojede ke 190 - 200, což by skoro odpovídalo 210 tacho, samozřejmě by asi záleželo kus od kusu co se té odchylky týče. No těžko říct, asi bych chtěl vidět ten záznam natočený s GPS údajem o rychlosti, to by bylo celkem přesné a přesvědčivé. Každopádně se řeší zátah a ne maximálka, takže by tady stačilo i maximálka lehce nad 150, dejme tomu těch 160 a trochu síly, což by mohl vyřešit jiný převod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 19:52 | Nahoru | #45
Behysek> Já měl třeba v TP uvedenou rychlost asi 170 nebo 180 už nevím presne. ..Byla to honda cbr 600 f stažena na 25kw ..Já stim jel max 130 vic proste nešla. ..jini stim prej jezdily i těch 180 aspoň co tu psaly. ..

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 20:23 | Nahoru | #46
A co seškrcenej BIG ? Tam bych se nedostatku krouťáku nebál ,ale sehnat nějakýho v origo stavu je snad nemožný.

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 20:28 | Nahoru | #47
U nás se motorky omezují a občas jsem některý i zkoušel projet. Jednoznačně nejlépe jede Dorsoduro 750 , nebo taky cestovnější Shiver. omezení je pouze v dorazu na plynu. První dva - tři kvalty žádný omezení není poznat, protože se ani plnej plyn dát nedá .. takže akcelerace parádní a zábavy hodně.

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 21:41 | Nahoru | #48
Já mám BMW F 800 R, škrcený na 35 kW. Reálně jede 170, dostal jsem se i na 190, ale to už je velký trápení. Jinak na první 3 rychlostní stupně skoro nejde poznat seškrcení, kdokoli se na ni projel, nevěřil, že má 35 kW

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 22:29 | Nahoru | #49
Myslím, že nad 100kmh by měla většina jet dobře. Já mám 37kw motorku a do 150kmh táhne solidně, pak už je to pomalejší i kvůli odporu vzduchu. Lepší si vzít kapotovanou pro větší rychlosti.

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

7.1.2016 v 22:43 | Nahoru | #50
Pro zájemce přikládám graf závislosti maximální rychlosti na maximálním výkonu motorky, který je odvozen od mé ZX-6R, která podle techničáku má 94 kW a jede max. 260 km/h (podle GPS). Graf by měl víceméně sedět pro všechny zmrzliny. Pro fyzikálně zdatnější, pro výkon platí P = 0,5 C rho S v^3, kde rho je hustota vzduchu, S je plocha příčného řezu motorkojezdce a C je koeficient odporu, který souvisí s aerodynamikou zalehlého jezdce. Chopper bude na tom aerdoynamicky pochopitelně jinak, než superbike. Račte se sami kouknout a porovnat svůj max. výkon a max. rychlost.







Jinak můj názor: maximálka se zbytečně moc démonizuje. Jasně, že jsem si ji hned vyzkoušel, ale od té doby jsem si to už odpustil. Není to nic příjemné ležet s helmou na nádrži a nechat si při pokusu podívat se za sebe do zrcátka sebrat hlavu poryvem větru. Rozumně se mi cestuje max. do 230 km/h a to jen když člověk rychle potřebuje přejet po dálnici a je na ní dost volno. Jinak v běžném provozu mi přijde úplně jedno, zda kličkuješ mezi pekáči při 160 nebo 180. Díru do řidičáku ti udělají pomahači a chrániči stejnou (když tě chytnou).
Na seškrcené motorce si i tak užiješ spoustu zábavy, hlavně aby byla v dobrém stavu a líbila se ti. Podvozek a brzdy budou mít rezervu a až to otevřeš, budeš z toho pryč tak maximálně týden, než si zvykneš.

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

8.1.2016 v 00:19 | Nahoru | #51

Demon90 píše: Behysek> Já měl třeba v TP uvedenou rychlost asi 170 nebo 180 už nevím presne. ..Byla to honda cbr 600 f stažena na 25kw ..Já stim jel max 130 vic proste nešla. ..jini stim prej jezdily i těch 180 aspoň co tu psaly. ..


Vidis, a to byla sestka. I me GS jede vic, i kdyz podle GPS jsem to nemeril. A rychlost v TP mam 140 pri max vykonu 20 kW, co mam zapsany jeste podle rakouskeho TP.

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

8.1.2016 v 09:42 | Nahoru | #52

Lys píše: Pro zájemce přikládám graf závislosti maximální rychlosti na maximálním výkonu motorky, který je odvozen od mé ZX-6R, která podle techničáku má 94 kW a jede max. 260 km/h (podle GPS). Graf by měl víceméně sedět pro všechny zmrzliny. Pro fyzikálně zdatnější, pro výkon platí P = 0,5 C rho S v^3, kde rho je hustota vzduchu, S je plocha příčného řezu motorkojezdce a C je koeficient odporu, který souvisí s aerodynamikou zalehlého jezdce. Chopper bude na tom aerdoynamicky pochopitelně jinak, než superbike. Račte se sami kouknout a porovnat svůj max. výkon a max. rychlost.







Jinak můj názor: maximálka se zbytečně moc démonizuje. Jasně, že jsem si ji hned vyzkoušel, ale od té doby jsem si to už odpustil. Není to nic příjemné ležet s helmou na nádrži a nechat si při pokusu podívat se za sebe do zrcátka sebrat hlavu poryvem větru. Rozumně se mi cestuje max. do 230 km/h a to jen když člověk rychle potřebuje přejet po dálnici a je na ní dost volno. Jinak v běžném provozu mi přijde úplně jedno, zda kličkuješ mezi pekáči při 160 nebo 180. Díru do řidičáku ti udělají pomahači a chrániči stejnou (když tě chytnou).
Na seškrcené motorce si i tak užiješ spoustu zábavy, hlavně aby byla v dobrém stavu a líbila se ti. Podvozek a brzdy budou mít rezervu a až to otevřeš, budeš z toho pryč tak maximálně týden, než si zvykneš.



Graf super!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

8.1.2016 v 15:57 | Nahoru | #53
Franco82>
Zapomínáš na zvětšující se vodpor vzduchu. Abys překonal kilčo, stačí ti 5 koní, abys překonal 4 kilča bude třeba všech kobyl, co se jen vejdou. 300-400 by mělo stačit.

1 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

8.1.2016 v 21:49 | Nahoru | #54
Největší zátah bude mít motorka do 35kw taková, která má těch 35kw.. Možná by byla lepší volba navštívit s touto otázkou spíše fyzikální forum [lol

Ikdyž jasně, přesnější je křivka než max výkon, ale cca se na to spolehnout dá.

Naposledy editováno 08.01.2016 21:59:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

8.1.2016 v 22:32 | Nahoru | #55
Mufiozo> Podle me, zalezi hodne na prevodech.... Taky zalezi jestli chce rychle zeychlovat do 60kmh nebo treba do kila.... Ono obecne pristup k motorce a vybirat podle akcelerace je zvlastni....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

8.1.2016 v 22:38 | Nahoru | #56
MARTlN> já si nemyslím že na tom tolik záleží, záleží na max výkonu a na tom, jestli má motorka 5 nebo 6 převodů, ale zpřevodování můžeš vždycky dořešit menším kolečkem.

Chápu že chce akceleraci, ono když člověk jezdí na slabé motorce, tak mu vadí, že to ani do kopce nechce jet pořádně 90kmh. Je to navíc nebezpečné, furt něco předjíždí. Zažil jsem na MZetě

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

8.1.2016 v 23:00 | Nahoru | #57

Slimáček píše: Franco82>
Zapomínáš na zvětšující se vodpor vzduchu. Abys překonal kilčo, stačí ti 5 koní, abys překonal 4 kilča bude třeba všech kobyl, co se jen vejdou. 300-400 by mělo stačit.



Nezapomněl jsem na odpor vzduchu, jen jsem myslel, že je graf funkcí druhé mocniny rychlosti a ona je to mocnina třetí. Vysvětleno už výše

(reakce na) Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 08:03 | Nahoru | #58

Mufiozo píše: MARTlN> já si nemyslím že na tom tolik záleží, záleží na max výkonu a na tom, jestli má motorka 5 nebo 6 převodů, ale zpřevodování můžeš vždycky dořešit menším kolečkem.

Chápu že chce akceleraci, ono když člověk jezdí na slabé motorce, tak mu vadí, že to ani do kopce nechce jet pořádně 90kmh. Je to navíc nebezpečné, furt něco předjíždí. Zažil jsem na MZetě



Rekl bych, ze mimo dalici nebude moc mist, kde te na 35kW motorce budou predjizdet auta, kdyz nebudes chtit.....

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 10:29 | Nahoru | #59
originál ............. cca 56 Nm + 45 PS
akrapovič + PWC III .............. 66,22 Nm + 50,76 PS











byla to zábavná motorka na okresky, předjíždění při 90 - 100 km úplně v pohodě, maximálka sice jen cca 170 km ale mě to bohatě stačilo, nejlíp se jí líbila rychlost tak 110 - 120 km ..... velký jednoválec který mě dost naučil a posunul k nynější červené lokomotivě






Naposledy editováno 09.01.2016 10:46:07

Motorka do 35KW s nejlepší akcelerací

9.1.2016 v 10:53 | Nahoru | #60
Obe krasny
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS 500 vybratie motora z ramu Suzuki GS 500F Geofrey 0 8.3.2024 v 12:42 Geofrey
Suzuki GS500(F)E poradna zapojení h... Suzuki GS 500F Fxman 1 19.11.2023 v 10:06 kaplos
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Výfuk pro Suzuki GS500F 2005 [1, 2] Suzuki GS 500E, Suzuki GS 500F Dekron 59 16.7.2023 v 16:10 Tank7
Suzuki gs 500f - ladění karburátorů... Suzuki GS 500F Dekron 2 21.5.2023 v 18:05 Dekron


TOPlist