globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Valvoline vs mogul
Nechci zase začínat nekonečnou debatu olejů jen mě zajímá co je lepší jestli valvoline competition 2t (SAE 50) nebo mogul ts (SAE 40) mám mz 150 a mnozí napíšou že je to totálně jedno ale já to stavím na tom co jsem tak obecně četl tedy že hustý vymezí vůle ale má třeba problém se dostat na místa kdy by měl mazat nevím co je na tom pravdy a nejde mi o to že to je minerál a to zase polo syn. jde mi o tu hustotu jestli je to k něčemu dobré když je hustější nebo už je to pro mz moc.

2 reakcí na tento příspěvek Valvoline vs mogul

22.5.2019 v 16:52 | Nahoru | #1
No, grafy jsou jedna věc, reálný průběh druhá. Do oněch cca 5500 otáček to tak je, jak píšeš. Jenže mě 10,5 kW verze odmítala pod 4000 otáček vůbec jet. Na cokoli...
To spravilo až opětovné vrácení křivé 29 let staré jehly a puštění ji na první zářez... Ejhle bingo.
9 kW verze mi na trojku točila 7000 otáček a 10,5 kW verze mi točí na trojku 8000 otáček. V háji to je do kopce, nemá zatím sílu - to ještě budu ladit.
Převod do pomala dávat nechci, chci aby to po rovině jelo 90 - 100 km/hod stabilně na 5-tku ne na 4-řku a s větrem v zádech.
Zatím zajíždím, tak ji nechci spařit.
Brzy bude dovolená, tak na to časem nějak přijdu, co to chce...

Koprkam:
dle toho, co píšeš, máš cit pro motor. Do trojky včetně můžeš motoru po ohřátí nakládat co se do něj vejde. To je pecka na semaforech. Čtyřka udrží rychlost i v mírném větru kolem 90 - 100 km/hod. Dle toho jak velkej padák vytváříš. Pětka je většinou udržovací, ale měla by se v 9 kW verzi umět z volna rozjet z 50 km/hod - tj. ze 3000 otáček.
TSFko by nemělo hulit a mělo by mazat. Věřím, že MZta ožije.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Valvoline vs mogul

23.5.2019 v 04:04 | Nahoru | #2
AresMlok> Hele jako vim, že si spisovatel (dokonce jsi jednou někde doporučoval namazat kotouč přední brzdy, aby brzda nebyla tak jedovatá ), ale 1) větší vůle nemá na kompresy moc vliv, bo těsní pístní kroužky, ne píst, menší vůle se snaží vyrobci dělat, aby motor nezvonil, u almetu bych dodržel pravidlo co cm vrtání to 0.01mm vůle a je klid 2) bohatější směs motor naopak chladí 3) při zajíždění občas motoru nakládat, aby se rychlejc zajel, ale vždy jen krátkodobě abys ho neuhřál a nerafnul ho (pokud se hryzne, pilníkem v příčném směru zdrsnit prasátka na pístu, na oleštěných prasátkách se neudrží olej a bude to pak dělat problémy) 4) bludy o tom, že na kvalitnějšíí olej budeš zajíždět dýl to je výsměch 5) zadření u dvoutaktu vlivem rozpuštěnýho karbonu, to je dost hovadina, možná si měl v koleně tak tlustou vrstvu, že se vybracema ulomila, já koupil tři půlky, který měly uplně zarostlý vejfuckový kanály a lil tam tsf a najezdil x tisíc uplně v klidu, podle mě si lidi pletou ovolněnej karbon u 4t, kterej jezdil na pravěkej bahnovolej m6 a po nalití adčka jim uvolněnej kekel ucpal mazací kanál, to ale u 2t fakt nehrozí

(reakce na) Valvoline vs mogul

23.5.2019 v 09:40 | Nahoru | #3

AresMlok píše:
Převod do pomala dávat nechci, chci aby to po rovině jelo 90 - 100 km/hod stabilně na 5-tku ne na 4-řku a s větrem v zádech..


Pokud dáš lehčí převod (do pomala), tak se to bude chovat přesně obráceně, než popisuješ.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116074 Dnes v 10:38 marauder
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 Tomáš_63 13 16.4.2024 v 12:56 Kládík1
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar


TOPlist