globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: tlak v pneu
12.11.2015 v 21:14
Ahoj,jakej tlak dáváte do pneu u Jawky?
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek tlak v pneu

12.11.2015 v 21:26 | Nahoru | #1
639 jsem dával 2,0/2,5
125 travele která je lehčí dávám 1,6/2,0 a je to použitelný minimum. Tovární foukání je nesmysl.

(reakce na) tlak v pneu

12.11.2015 v 21:38 | Nahoru | #2
maspe> díky!taky si myslim,že je to blbost co tam píšou.Těd jsem dal 1.8 a 2,2 přijde mi to lepší.Na předek jsem dal 2kpa,ale to mi přišlo už moc tvrdý

(reakce na) tlak v pneu

12.11.2015 v 22:50 | Nahoru | #3

maspe píše: 639 jsem dával 2,0/2,5
125 travele která je lehčí dávám 1,6/2,0 a je to použitelný minimum. Tovární foukání je nesmysl.

3 reakcí na tento příspěvek tlak v pneu

13.11.2015 v 07:19 | Nahoru | #4
...no já teda nevím, ale kdybych to nafůkl, jak tady píšete, tak bych jel jak s tragačem.
Ono to potom (přefůklá guma) v zatáčkách dovede ukradnůt volant, myslím přední guma. O účinnosti brzdění nemluvě.
To, co udává továrna, je výsledkem zkoušek tehdejších zkušebních jezdců z VVZ a to byli, pánové, úplně jinačí střelci. A enom tak vysypat z rukávu, že je to nesmysl...
Na Jawě 350/634/7/02 se dá na těch předpotopních gumách jezdit tak, že obrůsíš stojánek a stupačky aj s botama.
Obrůsené boty na malíkové straně bylo tehdy jako "vstupenka do klubu".
A to sem doposud u žádného současného pilota neviděl .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlak v pneu

13.11.2015 v 07:36 | Nahoru | #5
Zdenalbenal> neska se tahajů po zemi kolena aj s rameniskama, stupny už nésó pár cenťáku vod asfaltu gumy só víc gulatý jak hranatý. Mít tehdy na těch čízách a jawkách nějákó dnešní 160+ tak si prošópó aj dekle na motóru

(reakce na) tlak v pneu

13.11.2015 v 08:30 | Nahoru | #6
Zdenalbenal> přijeď někdy na Moto Gymkhanu a klidně ti to huštění na travele ukážu - i jak se s tím dá brzdit v dost hulvátským náklonu :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlak v pneu

13.11.2015 v 08:47 | Nahoru | #7
COMATIK> Srandovní na tem je to, že právě abys projel na motorce se širšíma pneumatikama stejnů zatáčku stejně rychle, musíš ju víc naklonit .
Je to způsobeno jiným působištěm sil ve styku pneumatiky s vozovkou.
Takže ve finále se klidně može stat, že budeš na třindě na užovkách rychlejší než ten, kerý visí na "Erjedničce" jak Vinetů .
Právě protože se začaly používat zkrzevá přenosu větších sil širší gumy, musel se změnit i jízdní styl.
No a když nekdo použije výrazně jinou šířku pneumatik na předku a zadku, može nastat při vyšších rychlostech to pravé ródeo.
P.S. - co se týče mého sem tam uniknuvšího dialektu, tož ten je "moravskoslovácký".
Poznáš od sebe (od sebja) aj dědiny.
Například: u nás by se řeklo: " ...gumy sů víc gulaté...", ve vedlejší dědině: "...gumy sů vjacéj gulaté..." a hned víš, odkáď větr fůká .
To, že nekdo řekne" "só", tak to ukazuje spíš na směr ku oblasti hanácka, severněji...
To, že nekeří tvůrci filmů (a seriálů) z našeho kůsku země používajů rádoby slovácké nářečí a neznajů mírné odchylky, vznikne z teho takový maglajz, že až.
Slyšíš tam v řeči hanáky, podlužáky, moravské slováky od "Huku", od Bojanovic ...a to všecko z jednéj huby.
Tak to doopravdy néni...

(reakce na) tlak v pneu

13.11.2015 v 09:25 | Nahoru | #8
Zdenalbenal> já su spíš z malé Hané, kde se belákuje tak,že kolikrát starším ani nerozumím Ale drží se to spíš u babiček a dědečků v pár vesnicích přes kopec
Kámošův táta: Radko, kde to bodeš řezat? Říkám no tady...otázka:Ale já sa ptám kde?po pár nechapajicich pohledech kámoš říká, ale von se tě ptá kdy

Naposledy editováno 13.11.2015 09:29:46

1 reakcí na tento příspěvek tlak v pneu

13.11.2015 v 09:38 | Nahoru | #9
Sem vozil šrůfky do Litovle.
"Bela" tam nejaká skladnica a tá když přebírala zboží, tak sem si nebyl zcela jistý, esli mluví a nebo enom tak blekotá.
Ale byl sem vlastně rád, že sem potkal člověka,kerý mluví, jak mu zobák narůstl a nakonec s ňů byla docela sranda...
Nicméně při prvním setkání sem byl v rozpacích, spíš teda mírně zděšený.
Je to opravdu zajímavé, neb už nekolik roků jezdím do Rakús a tam je to s tým dialektem to samé.
Radši jim řeknu, že se mnů musí "hochdeutsch", páč ináč su ztracený...
V expedici teda se mnů mluvijů jak v mateřské školce a mezi sebů tým hantecem - docela síla .
A v Komárně - dovézl sem zboží a u pultu byli tří - maďar, rakušák a slovák...a ten prodavač plynně přecházel z jedné řeči do druhé...
Sem aj zapomněl, co sem tam vlastně chtěl...
A potom že staré Rakousko stálo za hovno .

(reakce na) tlak v pneu

13.11.2015 v 09:41 | Nahoru | #10
Zdenalbenal> sem si musel stáhnout manuál zde bydlivšího




1 reakcí na tento příspěvek tlak v pneu

13.11.2015 v 10:59 | Nahoru | #11
jak nejezdis brno pod 2.10 tak ji foukej podle vyrobce!

tlak v pneu

13.11.2015 v 14:45 | Nahoru | #12
hele ja to foukal obe na 1.8 to mi prislo jako nejlepsi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlak v pneu

13.11.2015 v 17:14 | Nahoru | #13
dejf.> jel jsi na jawě 63x s továrním huštěním? Ono foukat na 1,3/1,6 jak doporučuje výrobce nefunguje ani na travelce, která má o 30 kg méně. Guma se deformuje a motorka neposlouchá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlak v pneu

13.11.2015 v 17:37 | Nahoru | #14

maspe píše: dejf.> jel jsi na jawě 63x s továrním huštěním? Ono foukat na 1,3/1,6 jak doporučuje výrobce nefunguje ani na travelce, která má o 30 kg méně. Guma se deformuje a motorka neposlouchá.



Ty ses nakej chytrje poslechni. Myslis, ze to vis lip, nez ti inzernyri? Srsen rikal, ze pokud nejezdis brno pod 2.10 tak nema cenu s tim hejbat!

(reakce na) tlak v pneu

13.11.2015 v 17:40 | Nahoru | #15

Zdenalbenal píše: COMATIK> Srandovní na tem je to, že právě abys projel na motorce se širšíma pneumatikama stejnů zatáčku stejně rychle, musíš ju víc naklonit .
Je to způsobeno jiným působištěm sil ve styku pneumatiky s vozovkou.
Takže ve finále se klidně može stat, že budeš na třindě na užovkách rychlejší než ten, kerý visí na "Erjedničce" jak Vinetů .
Právě protože se začaly používat zkrzevá přenosu větších sil širší gumy, musel se změnit i jízdní styl.
No a když nekdo použije výrazně jinou šířku pneumatik na předku a zadku, može nastat při vyšších rychlostech to pravé ródeo.
P.S. - co se týče mého sem tam uniknuvšího dialektu, tož ten je "moravskoslovácký".
Poznáš od sebe (od sebja) aj dědiny.
Například: u nás by se řeklo: " ...gumy sů víc gulaté...", ve vedlejší dědině: "...gumy sů vjacéj gulaté..." a hned víš, odkáď větr fůká .
To, že nekdo řekne" "só", tak to ukazuje spíš na směr ku oblasti hanácka, severněji...
To, že nekeří tvůrci filmů (a seriálů) z našeho kůsku země používajů rádoby slovácké nářečí a neznajů mírné odchylky, vznikne z teho takový maglajz, že až.
Slyšíš tam v řeči hanáky, podlužáky, moravské slováky od "Huku", od Bojanovic ...a to všecko z jednéj huby.
Tak to doopravdy néni...



Přesně!
Když začínali Vinaři, tak jsem to fakt nedával...To může vymyslet jenom Cajzl ...
Takhle Postránecký mluvil strašlivou míchanicí...

1 reakcí na tento příspěvek tlak v pneu

13.11.2015 v 17:42 | Nahoru | #16
Jo a 639/640 jsem taky přefukoval na 1,8-2 a 2,5..Jezdil jsem většinou přetíženej ve dvou a s báglama dálky...
Jinak se to fakt nedá..To ta třinda potom nejede a plave...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlak v pneu

13.11.2015 v 17:48 | Nahoru | #17
Nojo, Kyt se ptal, jak se hustí Jawka, ale nenapsal jaká. Už se to vyjasnilo, ale moje odpověd' na tuto otázku by byla právě otázka Jaká Jawa. Je rozdíl 175 Villiers a 660.

(reakce na) tlak v pneu

13.11.2015 v 21:19 | Nahoru | #18
milan1963> 640 ,jezdil jsem celou dobu podle továrního 1.3-1.6 od začátku.Pak mi kámoš co má sice jinou mašinu,ale váhově skoro to stejný jako jawka,že to hustí na 2 a bylo to pak úplně jiný.Pak jsem to ještě pořádně vyzkoušel,brzdění,kličky,prostě jsem se vybnul na parkovišti i jsem si vzal pumičku a tak jsem to porovnával....Výsledkem bych řekl 1.8 - 2.2,Ta motorka sedí reaguje hned jak potřebuju.Podle továrního je to spíš pohodová jízda,zádný rázy od nerovnosti silnice a zatáčky vás to nutí jet opatrně pomalu.

tlak v pneu

13.11.2015 v 21:55 | Nahoru | #19
Tovarni foukani je smrtelne :D foukam 1,8 a 2,3 pri jizde solo a je to akorat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlak v pneu

14.11.2015 v 07:52 | Nahoru | #20
dejf.> jenže sršeň mluví o inženýrech, ne o inženýrech z Jawy. To se musí rozlišovat
Klidně si to zkus. Já tak jezdil a jak vypadala ta guma - hezké to nebylo. Každý jawař to dosvědčí. Jinak argumentace brnem (a i sršněm) mi přijde trochu lichá bez kontextu. Přijeď někdy na trénink moto gymkhany a pobavíme se

(reakce na) tlak v pneu

14.11.2015 v 15:35 | Nahoru | #21
maspe> to mas pravdu foukal jsem na 1.3 a 1.6 a bylo to takove gumove myslel jsem ze je to ram nebyl byli to gumy foukam od te doby na 1.8 obe a kruhace projizdim na padak

tlak v pneu

14.11.2015 v 19:03 | Nahoru | #22
Kemo, požadované tlak se dofókává při ohřáté galusce. Zdarec za štatlu

tlak v pneu

14.11.2015 v 22:48 | Nahoru | #23
čus kluci, přední Mitas fukám 1,9 sám,2,1 ve dvou,a zadní Sawu na min.2.1 sám a 2.3 ve dvou.A to je ještě málo,si myslím.

1 reakcí na tento příspěvek tlak v pneu

14.11.2015 v 23:04 | Nahoru | #24
Na polovinu příspěvků bych potřeboval překladatele. Něco jiného je tak mluvit, to bych vám nebral a dá se to pochopit. Ale psaná forma by měla být česky, ne nějakou hovadskou hatlamatilkou.

Přední dávám 2 a zadní 2-2,5. Záleží jestli jedu sám nebo naložený+s někým. Většinou sám, takže dávám ty 2 atm. - když se dá třeba těch 2,5, tak zadní kolo nebrzdí a hned jde do smyku.
Ono do měsíce je tam stejně 1,5 a 1,7. Hůř to jede a v zatáčkách plave.
Tohle foukání hodně záleží na pevnosti boku pneumatiky. Steré barumky jsou o něco tvrdší (silnější profil) než dnešní mitasky, takže možná proto jim stačilo tak málo.

tlak v pneu

15.11.2015 v 07:30 | Nahoru | #25
Na polovinu příspěvků bych potřeboval překladatele. Něco jiného je tak mluvit, to bych vám nebral a dá se to pochopit. Ale psaná forma by měla být česky, ne nějakou hovadskou hatlamatilkou.

Souhlas!
Pouze tu "hovadskou hatmatilku" bych si teda vyprosil !!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlak v pneu

15.11.2015 v 08:17 | Nahoru | #26

Kynklačka píše:
Tohle foukání hodně záleží na pevnosti boku pneumatiky. Steré barumky jsou o něco tvrdší (silnější profil) než dnešní mitasky, takže možná proto jim stačilo tak málo.

Taky jsem si říkal, že na to měly vliv staré Barumky ze směsi na puky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) tlak v pneu

15.11.2015 v 10:52 | Nahoru | #27
Sema> Pravda. Na pérákovi mám Barumky z 80. let, mají naježděno asi 20 tisíc km, neubývají, tlak v nich sice sleduju, ale plus mínus půl atm. nemá na nic vliv. Zato směs pneu má vliv podstatný.

(reakce na) tlak v pneu

15.11.2015 v 15:30 | Nahoru | #28
milan1963> já mám na Panelce přední Barumku ještě z doby, kdy mi ju tata poprvé půjčil na polňačce. To mě bylo 11let. Schválně se půjdu mrknout na rok..

EDIT- mrknul jsem na přední pneu a je tam čís. ozn. 11211557. Možná bude to poslední rok výroby.

Naposledy editováno 15.11.2015 19:47:03

(reakce na) tlak v pneu

15.11.2015 v 22:15 | Nahoru | #29

Zdenalbenal píše: ...no já teda nevím, ale kdybych to nafůkl, jak tady píšete, tak bych jel jak s tragačem.
Ono to potom (přefůklá guma) v zatáčkách dovede ukradnůt volant, myslím přední guma. O účinnosti brzdění nemluvě.
To, co udává továrna, je výsledkem zkoušek tehdejších zkušebních jezdců z VVZ a to byli, pánové, úplně jinačí střelci. A enom tak vysypat z rukávu, že je to nesmysl...
Na Jawě 350/634/7/02 se dá na těch předpotopních gumách jezdit tak, že obrůsíš stojánek a stupačky aj s botama.
Obrůsené boty na malíkové straně bylo tehdy jako "vstupenka do klubu".
A to sem doposud u žádného současného pilota neviděl .



Obróšené stojánek mě zostal, ale botke veletelě kominem. Bele jakysi pracovní s asfaltovó podrážkó, keré krásně klózala a tak se dal dobře kontrolovať náklon.
Sklopná stopačka omožňovala take určitó kontrolo, ale jednó mě zraděla na doraze, kdež jsem spichal po rannim vesélání olympejády v Sólo do práce a v slavné zatáčce na "Posranym mostě" došlo na ztrátu přelnavostě na zadni gomě a poslal jsem to va velikýho jiskření véfoko a padáko do svodidél.

tlak v pneu

21.11.2015 v 23:08 | Nahoru | #30
http://www.metzeler....tyres-catalogue.html Změna tlaku po 20 letech.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist