globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: RADA - BMW GS
12.11.2015 v 21:12
Ahoj všichni jež vlastníte BMW GS,
potřeboval bych radu - chci si splnit sen a koupit si své první BMW GS. Zajímalo by mě, co by jste mi doporučili, zda BMW R 1150 GS nebo BMW R 1200 GS. Mám vyhlídlou 1150 z roku 2001 a 1200 z roku 2005.

Předem moc děkuji.

RADA - BMW GS

12.11.2015 v 21:43 | Nahoru | #1
Asi záleží na momentální finanční situaci.Ale zcela upřímně?Jdi do dvanáctky...a navíc teď po sezoně se někteří majitelé snaží prodat svoje starší kousky,protože chtějí na jaře vyrazit s jiným třeba mladším kouskem.Takže jsou i příhodné ceny - třeba na
http://www.motocentr...dmenu=4&fpns=BMW
nebo na
http://www.motobikes.cz/
nebo na jiné stránky....
Protože jsme tři kámoši - dva máme dvanáctky adventury a jeden 1150,pokud jedeme naloženi a s baťůžkama,tak v kopcích jsou ti chybějící koníci znát.Takže neradím,jen doporučuji...
Přeji hodně štěstí ve volbě a ať se rozhodněš jakkoliv,tak ať brambora slouží a hodně šťastných km....

P.S. a vítej v klubu....

a pamatuj co znamená BMW - Budeš Mít Wýdaje......

kecám....nenech se odradit.....pořád lepší než KTM - Každý Týden Montuji.....Kretén Tlačí Motorku....

inu,někteří motorkáři jsou blbci a ze všeho si dělají prdel...

RADA - BMW GS

12.11.2015 v 22:00 | Nahoru | #2
1. nesmí rachtat rozvoďák
2. nesmí se viklat kyvka v rámu
3. obě kladky šoupátek vstřikovačů se při pohybu plynem musí začat hýbat současně
4. kotouče nesmí házet, nesmíš při brždění cítit cukání v páčkách, nesmí se přehřívat kotouče ani třmeny
5. zkus ho nachytat, zeptej se kde všude měnil kapalinu brzd. když ti ukáže jen na nádobky páček, pravděpodobně ani neví že se mění kapalina i pod sedlem v ABS (tady pozor pokud se neměnila pravidelně, může dojít k závadám na ABS)
6. při jízdě dej fulgas a pak uber, z motoru se nesmí ozývat klepání
7. několikrát dupni na brzdy co to jde, nesmí se propadat páčky a hlavně zadní nesmí vadnout, nemí tam být cukání a HLAVNĚ!!!!!!!! NESMÍ SE OBJEVIT ZÁVADA ABS v tom případě nefunguje dobře a budou velmi drahé problémy
8. po jízdě zkontroluj zespody motoru jestli nekape olej mezi převodovkou a motorem, tam kde je spojka (vadný simerink vyvažováku)
9. pod převodovkou je rám přišroubovaný takovou malou packou k motoru a zajišťuje boční pohyb motoru, nesmí být vyviklaná

RADA - BMW GS

12.11.2015 v 22:35 | Nahoru | #3
Velmi děkuji za cenné a užitečné rady. V sobotu se jedu podívat na tu 1200, tak doufám, že bude vše OK. Škoda, že nejste někde poblíž, vzal bych si vás sebou.

RADA - BMW GS

12.11.2015 v 22:55 | Nahoru | #4
www.bmwgs.cz 1150 vs. 1200 se tam probíralo mnohokráte.

RADA - BMW GS

13.11.2015 v 08:08 | Nahoru | #5
urcite 1200, 1150 ne ze by nejela, ale u tak velke motorky je kazrej kun navic dobrej

1 reakcí na tento příspěvek RADA - BMW GS

13.11.2015 v 08:55 | Nahoru | #6
Zdarec, vim, ze na GS foru je toho mraky, ale mohl by nekdo shrnout dvanactkovy modely? Mam 1150 a obcas si tak rikam, ze by nebylo spatny vymenit za novejsi. Tak by me zajimalo typicky vyhody a nevyhody ruznych rocniku. Snad ti tenhle dotaz nebude vadit, verim, ze i tobe by se to mohlo hodit :) Dik

(reakce na) RADA - BMW GS

13.11.2015 v 09:22 | Nahoru | #7

sramis píše: Zdarec, vim, ze na GS foru je toho mraky, ale mohl by nekdo shrnout dvanactkovy modely? Mam 1150 a obcas si tak rikam, ze by nebylo spatny vymenit za novejsi. Tak by me zajimalo typicky vyhody a nevyhody ruznych rocniku. Snad ti tenhle dotaz nebude vadit, verim, ze i tobe by se to mohlo hodit :) Dik


http://www.bmwgs.cz/articles.php?cat_id=3
Zkráceně:
2004 - 8. 2006 ABS s posilovačem
2008 facelift
2010 dvouvačka
2013 vodník LC

Naposledy editováno 13.11.2015 09:24:39

RADA - BMW GS

13.11.2015 v 09:24 | Nahoru | #8
Já doporučuji se na obou projet, protože ty motorky si skutečně nejsou podobné tak moc, jak by se na první pohled zdálo(1150 vs 1200). Rozdílnej výkon i charakteristika motoru, dost rozdílná hmotnost a na každé se sedí úplně jinak.

V rychlosti shrnu ty 12tky, co zapomenu určo někdo doplní:
04-06 - 72 kW, el.posilovač brzd, koncový převod bez vypouštění
06-08 - 72 kW, brzdy bez posilovače, výpušťák na konc.převodu
08-10 - 77 kW, bez posilovače, výpušťák, po faceliftu (zobák, boky nádrže, tmavé žebrování hlav)
10-13 - 81 kW - dvouvačkový motor, jinak stejné jako předchozí.

RADA - BMW GS

13.11.2015 v 18:50 | Nahoru | #9
jestli jsou ty velký svolávačky udělaný u tych prvních ročníků- náboj zadního kola a čerpadlo v nádrži a ještě ta anténka, ale to je stovková záležitost.

RADA - BMW GS

13.11.2015 v 18:52 | Nahoru | #10
DAVE- a jak to bylo, když není ABS? Třeba RT 1200 má jen zdvojený brzdy vepředu, když brzdíš nohou, tak brzdí jenom zadek.

RADA - BMW GS

13.11.2015 v 22:31 | Nahoru | #11
Všem velmi děkuji za info.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS Holton 3 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS fajgara 7 25.4.2024 v 19:21 ja1
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS RobocopCAP 20 5.4.2024 v 19:42 Anetoska
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl


TOPlist