globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 634 vs. 638/639/640
Ahoj.
Zajímalo by mne,jaký je rozdíl v průběhu výkonu a točivého momentu mezi Jawa 350 634(632) a novějšími,hliníkovými 638(639,640)?
Slyšel jsem, že by 634 a 632 měly víp "tahat"odspodu a novější 638,639,640 zase líp ve vyšších??
Nemáte někdo srovnání, graf?

Jezdil jsem jen 639 a 640, takže nemám srovnání...Díky.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

20.11.2015 v 23:45 | Nahoru | #1
Ároš> Motor 1,4MPI ve Fabii není konkurence schopný, nízký výkon, nesplňuje emise, vysoké náklady na výrobu, vysoká spotřeba atd. Proto ten motor od roku 2003 přestali montovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

21.11.2015 v 00:00 | Nahoru | #2
dave-lister> v autech se nevyznám, nezajímá mě to. Ale známý vyhledává právě tento motor a to pro svoji nezničitelnost. Krom toho ty parametry co jsi popsal jsou tak jako na debatu. MPI bylo tuším první ve feldách a tam asi konkurenceschopné bylo.
Nicméně při srovnání s jawou by měl MPI jen název MPI a místo něj karbec, litinovou řepu a rozdělovač s kladívkama. Obrazně řečeno. Na motoru 638 se nic neudálo. A ne že by nebyly projekty, jawa 400 boxer nevypadala vůbec špatně.
Poslední jawou byla jawa 250 593 a tady byl český motor poměrně moderní konstrukce. Později používaný firmou Praga, moto praga ED 250
http://jenikovo.wz.cz/tempo.htm

(reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

21.11.2015 v 00:03 | Nahoru | #3
dave-lister> V té době relativně byl. Je jednoduchý, má řetěz a výbornou spolehlivost. Rozhodně bych si radši koupil ten než Hitlerův Tajný Projekt.

Naposledy editováno 21.11.2015 00:04:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640

21.11.2015 v 00:39 | Nahoru | #4

dave-lister píše: Ároš> Motor 1,4MPI ve Fabii není konkurence schopný, nízký výkon, nesplňuje emise, vysoké náklady na výrobu, vysoká spotřeba atd. Proto ten motor od roku 2003 přestali montovat.

V provedení AZF plnil ten motor Euro 4. Motory HTP, které ty staré MPI nahradily nejsou zrovna žádná hitparáda, co do spotřeby i spolehlivosti. Výhodou je menší zdvihový objem, díky kterému je u většiny pojišťoven nižší PR.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
Jawa 350/638 Zapalování a seřízení... Jawa 350/638 Jirka-Tajsn 3 23.2.2024 v 09:17 Eddie83


TOPlist