globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: silnice x enduro pro 40-leteho zacatecnika...
Ahoj,

nedávno jsem si udělal řidičák na velkou motorku, ale zatím jsem na ničem nikdy nejezdil (vyjma autoskoly), prestoze je mi 40 let.
Snažil jsem se nastudovat spoustu článků, přesto bych se chtěl poradit...

1) Líbí se mi: kapotované, např. kawasaki ninja 300, Honda CBR650f
2) Cenově dostupné jsem tak do 150 tis.
3) potřebuji jezdit v sezone asi denne 20 km po praze do centra
4) potřebuji jezdit v sezone jednou týdně 100 km Praha -> Most a zpět
5) chtel jsem jednou za rok se projet po evrope nejakou peknou mototrasu s kamosema

Z bodu 2) 3) bych teda uprednostnil enduro, napr. Honda CRF250L
Z bodu 2,3,4) Kawasaki Versys650

Takže teď vůbec nevím, do čeho bych měl jít... Je třeba pro začátečníka opravdu Versys lepší než HondaCBR650f? Dá se s CFR250L vyrazit jednou za rok na mototrasu do evropy? A opravdu je velký rozdíl když vjedu na dlaždice v praze na CFR250L oproti Honda CBR650f?

Sorry, že se ptám jako totální amatér.. Děkuji za případně tipy, rady, ideje...

dík

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) silnice x enduro pro 40-leteho zacatecnika...

14.10.2015 v 17:25 | Nahoru | #1
Mufiozo> Já na tom najíždím kolem pěti tisíc, optimální rychlost je kolem kila, i když půl hodinka ve stodvaceti jim neublíží - jde o to je nepřehřát.
A kousek jsem na nich jel osobně stopade (asi deset minut), osobně znám člověka kterej atakoval dvěstě.
Na kilometry najedu asi o něco víc po silnici než v terénu, na čas je to právě naopak.
A myslím tím opravdu špunty jako MitasC02, ne atrapy jako E09 nebo TKC
Čau, Tom

(reakce na) silnice x enduro pro 40-leteho zacatecnika...

15.10.2015 v 11:22 | Nahoru | #2

TomElefant750 píše: Mufiozo> Já na tom najíždím kolem pěti tisíc, optimální rychlost je kolem kila, i když půl hodinka ve stodvaceti jim neublíží - jde o to je nepřehřát.
A kousek jsem na nich jel osobně stopade (asi deset minut), osobně znám člověka kterej atakoval dvěstě.
Na kilometry najedu asi o něco víc po silnici než v terénu, na čas je to právě naopak.
A myslím tím opravdu špunty jako MitasC02, ne atrapy jako E09 nebo TKC
Čau, Tom

jenom dodam, ze na atrapach typu E09 Dakar najedu tak 4000km a pak je vyhazuju (to jsou tak v pulce zivota), protoze obcas z toho asfaltu sjedu na neasfalt a ojete E09 jsou mimo asfalt jeste o trochu vic k hovnu nez nove E09, ktere jsou mimo asfalt celkem k hovnu (hlavne predek) . Na asfaltu na E09 neexistuje rychlost, kterou by Big byl schopen vyvinout a nedalo se ji (kvuli gumam) trvale jet (takze tak 160 realne).
Je pravda, ze na C02 si po E09 pripadam na asfaltu jako kdyz jedu na vozraly zmiji ... ale da se to .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) silnice x enduro pro 40-leteho zacatecnika...

15.10.2015 v 15:39 | Nahoru | #3
TomElefant750> ty co na Cčkách atakovali dvěstě (na tachu přes 200) znáš min 2
jen ten sjezd z dálnice jsem na rozdíl od toho druhého přejel a jel až druhým neb z brždění jsem neměl úplně pocit sucha a bezpečí...jinak Cčka jsou homologované do 130 kmh
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 277, 278] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8316 28.5.2024 v 08:56 Deadman
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 RiosCZE 5 20.5.2024 v 12:32 Krautkopf
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 aklenot 1 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 Kuba1369 9 27.4.2024 v 09:12 Woodpec
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK


TOPlist