globalmoto_kveten





Téma: Kurvítko zdarma
 
23.9.2015 v 18:44
Stát spočítá problémové škodovky s TDI. Jejich majitele pošle do servisu

Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.



To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.

Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 12:01 | Nahoru | #91

COMATIK píše: Jenže pokud fakt hodně najezdíš s rozežraným benzíňákem,za rok máš investici zaplacenou.



Když budu mít solidní nafťák (např MB), nebudu řešit NIC, slušně se svezu, nemusím do ničeho vrtat a předělávat a životnost je o DOST vyšší...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 12:05 | Nahoru | #92

soccer píše: Když budu mít solidní nafťák (např MB), nebudu řešit NIC, slušně se svezu, nemusím do ničeho vrtat a předělávat a životnost je o DOST vyšší...



Kamarade, ty asi zijes jeste v dobach atmosferickyho 200D, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 12:08 | Nahoru | #93
Redguy>

Já žiju v době 220 CDI 110kW....

Naposledy editováno 24.09.2015 12:09:20

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 12:16 | Nahoru | #94

soccer píše: Redguy>

Já žiju v době 220 CDI 110kW....



Tak az budes menit vstriky, setrvak, cerpadlo nebo neco jinyho specifickyho pro naftaky, tak se ozvi. Ano, blok motoru vydrzi hodne, ale dneska jsou ty motory o necem jinym a tam urcite neni zivotnost nijak zavratna.

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 12:16 | Nahoru | #95

Twister píše: Se svojí troškou do mlýna. Po 6-ti letech jsem přešel z benzíňáků do Diesela. No upřímně jízdní komfort je horší. A ty saze co jdou z výfuku se mi taky moc nelíbí. Ale spotřeba 6l nafty oproti 10l benzínu hovoří za vše. LPG je fajn, ale je krasne videt, že většina lidí ho tady má v prehistorických vrakách s pidimotory. Ano pokud si koupíte auto za 20cku i s LPG. Tak to má asi význam. Ale pokud koupíte auto za 60 a necháte do něj za 40 dát LPG. A i když se budeme držet předpokladu, že LPG se nebude srát (což dle pár kolegů plynařů zrovna není pravidlem). Je návratnost investic celkem diskutabilní.


no...a já to přesně takhle udělal, akorát LPG mě nestálo 40, ale 28 i s přímazem a plnou nádrží. Šetřilo mi to cca 1,14,-/km, najel jsem cca 70tis, než mi vylítlo těsnění pod hlavou. Za celou dobu nebyl s plynem problém. Takže jsem, dalo by se říct, ušetřil cirka 80 tisíc, čímž se mi zaplatilo celý auto a část plynu, nebo chceš-li celej plyn a velká část auta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 12:21 | Nahoru | #96

Redguy píše: Tak az budes menit vstriky, setrvak, cerpadlo nebo neco jinyho specifickyho pro naftaky, tak se ozvi. Ano, blok motoru vydrzi hodne, ale dneska jsou ty motory o necem jinym a tam urcite neni zivotnost nijak zavratna.



Já teda nevím jak moc se vyznáš, ale vstřik jsem měnil (6 tis.), v čerpadle jsem vyměnil akorát O kroužky ( pár korun ), jinak nic... auto jsem kupoval když mělo 110 tis km, teď má najeto 350 tis. a je neustále v kondici, spotřeba 5,2 na větší dálku, poskakování kolem komína za 6,5 nafty...

Přijeď mi ukázat tvýho plynoprda po 350 tisících...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 12:30 | Nahoru | #97
soccer> ok,najel si 240 000km za řekněme 28kč/L a spotřebě 5L nafty.Což dělá řekněme 1.4kč/km..
Já v plynu jedu za 0.9 kč...
50 haliřů na kilak krát ta suma...za tu dobu bych měl dávno vydělaný/ušetřený na jiný auto nebo x motorů do stávajícího

1 reakcí na tento příspěvek Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 12:32 | Nahoru | #98
Dehet vs. stlačený prdy, tyhle diskuze mě vždycky baví

(Do doby než musím na pumpu... což je teda prakticky furt )

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 12:35 | Nahoru | #99

FiZzeR píše: Dehet vs. stlačený prdy, tyhle diskuze mě vždycky baví

(Do doby než musím na pumpu... což je teda prakticky furt )



Ono se to na stlaceny prdy stoci proto, ze dehtaci nic jinyho krome spotreby nevidi. I kdyby ty saze musely kazdej den sezrat, tak si u toho budou smakovat, jak to jezdi za 6, mamo

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 12:39 | Nahoru | #100

Redguy píše: Tak az budes menit vstriky, setrvak, cerpadlo nebo neco jinyho specifickyho pro naftaky, tak se ozvi. Ano, blok motoru vydrzi hodne, ale dneska jsou ty motory o necem jinym a tam urcite neni zivotnost nijak zavratna.



Mám Octavia 1,6TDI r.v. 2011 najeto 260000km, opravy: elektrická vodní pumpa 5000,- , kabinový ventilátor a váha vzduchu 10000,- včetně DPH jinak jenom olej filtry a nafta. Uvidíme co dál.

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 12:39 | Nahoru | #101

Redguy píše: Ono se to na stlaceny prdy stoci proto, ze dehtaci nic jinyho krome spotreby nevidi. I kdyby ty saze musely kazdej den sezrat, tak si u toho budou smakovat, jak to jezdi za 6, mamo



Taky pošilhávám po něčem co jezdí za pět a převezu v tom aspoň dva kubíky vzduchu Akorát čím víc pošilhávám, tím víc jsem utvrzen v názoru, že ve výsledku vyjde nejlevnějc pokračovat v provozování astmatického třílitrového benzínového ekomobilu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 12:40 | Nahoru | #102

COMATIK píše: soccer> ok,najel si 240 000km za řekněme 28kč/L a spotřebě 5L nafty.Což dělá řekněme 1.4kč/km..
Já v plynu jedu za 0.9 kč...
50 haliřů na kilak krát ta suma...za tu dobu bych měl dávno vydělaný/ušetřený na jiný auto nebo x motorů do stávajícího



Ty jezdíž na LPG za 5l/km?? Jakým autem??

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 12:42 | Nahoru | #103

COMATIK píše: soccer> ok,najel si 240 000km za řekněme 28kč/L a spotřebě 5L nafty.Což dělá řekněme 1.4kč/km..
Já v plynu jedu za 0.9 kč...
50 haliřů na kilak krát ta suma...za tu dobu bych měl dávno vydělaný/ušetřený na jiný auto nebo x motorů do stávajícího



Tak až budeš mít proti mě ušetřeno, pochlub se, jakou vraždu sis za ty koruny pořídil a kolik jsi dal do toho, aby auto jelo jak má a aby šetřilo na další vůz...

Jezdit se zabudovaným plynem proto, abych šetřil na další motor... to mi přijde taky jako nesmysl... Promiň...

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 12:50 | Nahoru | #104

Twister píše: Neberu ti to, já si na nový auto se svojí výplatou jen tak nesáhnu. A vozy se zástavbou v LPG v mojí cenové kategorii se prostě celkem běžně srali. Oproti tomu, třeba LPG Feldy jezdili bez problému, to neberu. Ale jezdit Feldou, to zase tak zoufalej nejsem no



To není zoufalost. To je čistý kalkul.

Já mám celkové roční náklady na feldu pick-up cca 80tis Kč. To je nádhera. Předtím jsem měl Renault Trafic a tam jsem se pod 200tis kč nedostal.
Takže měsíčně mi zbyde o cca 10tis kč více. Do aut už jsem nějaký ten milión nainvestoval, takže mohu ze svých zkušeností říci, že nejhorší investice je do auta. (mimo veterány)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 12:54 | Nahoru | #105

Redguy píše: Kdyz se podivas na realne spotreby, tak jsou si naftaky s benzinama cim dal bliz. Driv to byl klidne dvojnasobek spotreby, dneska cca o litr pri stejnem vykonu. Naftaky maj cim dal vetsi problem plnit ruzne limity a takhle to pak dopada. Podle me ma nafta smysl na dalnici - konstantni zatizeni prohrateho motoru. Ale crcat se s tim 10 kilaku po meste a smrdet, to mi fakt hlava nebere. Ale ono az prijde cas na vymenu vstriku, cerpadla a setrvacniku, tak se vam to dehtaci vrati


Ty kopes za benzin, ja evidentne za naftu, kazdej na to ma svuj nazor. LPG nechci, montovat si do auta nadrz LPG 100l abych mel dojezd kolem 1000km? picovina. Jezdim dalnice a bohuzel i Prahu, ale zatim bych nemenil. Byl jsem se ptat na Aurise hybrida, ale toho mi prodejce rozmluvil, ze vzhledem k podminkam kde jezdim tak by hybridni pohon byl spis na obtiz.
Dneska ma skoro kazde auto turbo, kazde ma setrvacnik i benzin a vstrik se da koupit kolem 5000kc. jestli mi naftak udela usporu 1kc na km, pri rocnim najezdu 40 - 50tkm a cene komponentu, jejich vydrze a tak.... a spocitas si to sam, ze?
benziny se mozna priblizuji spotrebe naftaku, ale jen pri velmi klidne jizde, kde naftak jede za 4, benzinak kolem 5. Nicmene se vzrustajici rychlosti (dalnice) nebo zatizenim (at naklad nebo vlek) se nuzky rozeviraji porad stejne.
Pro info: v cervenci jsem se vracel z dovolene a na trase 360km jsem jel prumernou rychlosti 120km/h se spotrebou 5.0l, data z PP. V aute (1500kg) 2 lidi a narvanej kufr.

Naposledy editováno 24.09.2015 12:58:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 12:59 | Nahoru | #106
JUPP67> jezdím kolem 7L/100km s Volvo V40 1.9T4 147KW...dlouhodobě mám spočítanou spotřebu dle cen plynu na 0.9-0.95kč na kilák.7*13,50kč/LL = 0.94kč/km (nepočítám tankování benzínu na jaře a podzim aby bylo na starty za 500,-)
soccer> klidně můžu, mě auto nevydělává ani neživí, mě stačí, že svým provozem "ušetřilo" peněz vůči benzínu tolik, že za 5 let se mi zaplatila jak přestavba, tak auto co tenkrát stalo 70kkč.
Jinak to byl příměr, že sem schopné ušetřit vůči tvé naftě řekněme 100-120tkč při tom nájezdu 240tkm.Jestli ty prachy prochlastaš nebo nasyoeš jinam, je každýho věc.
Co se týká servisu LPG, zatím mě to stalo akorát emise navíc, a jednou za 2 roky 200,- za revize.
To že se mi potkali ventily v 240km/h s pístama nemůžu počítat do sekce LPG

Naposledy editováno 24.09.2015 13:07:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:03 | Nahoru | #107
KubaLC8> Ja bojuju jen za to, abych to nemusel dychat. Z toho smradu je mi fakt k zbliti a nechapu, ze lidi vymenej svy zdravi za "korunu na kilak", ale kazdy sveho stesti strujcem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:07 | Nahoru | #108

Redguy píše: KubaLC8> Ja bojuju jen za to, abych to nemusel dychat. Z toho smradu je mi fakt k zbliti a nechapu, ze lidi vymenejsvy zdravi za "korunu na kilak", ale kazdy sveho stesti strujcem.



Svý? Spíš těch za nima

Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:08 | Nahoru | #109
Vymeni, ale to je na dalsi a dlouhou debatu.
Az stat zacne zvyhodnovat ekologictejsi formy dopravy tak o tom zacnu premyslet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:09 | Nahoru | #110

Redguy píše: Ono se to na stlaceny prdy stoci proto, ze dehtaci nic jinyho krome spotreby nevidi. I kdyby ty saze musely kazdej den sezrat, tak si u toho budou smakovat, jak to jezdi za 6, mamo



Se mě líbí jak tady plynuješ sám se chlubíš, jak je úžo, pořídit myšáka se zabudovaným LPG a jak je to výhodný...

Ta problematika JE pořád a jen o penězích, a to hlavně o sumě nákladů, které tě to auto třeba za 5 let stojí, ne jen o spotřebě a za kolik zrovna tankuješ...

Mě se líbí názor Anděla... tam je ten kalkul vidět... Má sice auto, do kterýho by dost lidí nesedlo, ale službu udělá a s LPG ještě sníží dlouhodobé náklady...

Měnit auto co tři roky, je značně nevýhodné a je jedno, kolik se najezdí...

Nejlevnější je auto výhodně koupit a dlouho (6-8let) provozovat s minimálními náklady...

Naposledy editováno 24.09.2015 13:11:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:10 | Nahoru | #111

FiZzeR píše: Svý? Spíš těch za nima



Proto nechapu, ze to nejakej motorkar muze schvalovat. Kdyz jedu po meste za nejakym takovym dehtofilem s vymlacenym filtrem pevnejch castic, tak bych mu ten vyfuk nejradsi narval do prdele.

KubaLC8> Ono by stacilo, aby na naftu a benzin byla stejna dan, to by se dehtaci najednou posrali

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:14 | Nahoru | #112
soccer> Nejvyhodnejsi je chodit pesky nebo jet sockou, proti tomu je i ta ojetina neekonomicka. To jsou argumenty jak z Automatu

To neni jen o penezich, doma taky nespis na karimatce i pres to, ze "sluzbu udela".

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:19 | Nahoru | #113

Redguy píše: Proto nechapu, ze to nejakej motorkar muze schvalovat. Kdyz jedu po meste za nejakym takovym dehtofilem s vymlacenym filtrem pevnejch castic, tak bych mu ten vyfuk nejradsi narval do prdele.

KubaLC8> Ono by stacilo, aby na naftu a benzin byla stejna dan, to by se dehtaci najednou posrali



Aby ses neposral ty az zdani plyn, na co se EU uz dlouhe roky chysta

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:19 | Nahoru | #114

COMATIK píše: JUPP67> jezdím kolem 7L/100km s Volvo V40 1.9T4 147KW



Sorry, já prostě nevěřím tomu, že se 180 PS benz motorem jezdíš za 7 litrů plynu... Prostě nevěřím... možná tak průměrně při cestě na Sicílii a zpět, ale na běžný ježdění ne...

Naposledy editováno 24.09.2015 13:19:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:21 | Nahoru | #115

Redguy píše: soccer> Nejvyhodnejsi je chodit pesky nebo jet sockou, proti tomu je i ta ojetina neekonomicka. To jsou argumenty jak z Automatu

To neni jen o penezich, doma taky nespis na karimatce i pres to, ze "sluzbu udela".



Tak jezdi sockou, ta už povětšinou jezdí na CNG a budeš mít svatej pokoj ty ekologu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:25 | Nahoru | #116
soccer> když už tak 200hp...jezdím celkem štreky, 100-150 km jedna cesta.tam sem schopné jet i za 6...záleží kopečkovitosti.
Nejvíc mě průměr kazí třeba zasekaný město, kde to pak tejden srážím dolů.
Ono je to takovej pidi kombík, s LPG zástavbou 1320 kg.Být o měsíc mladší, je to 2.0
Jasný, točit to k 7 tisícům otáček, půjdu přes 10,ale v ceně na kilometr na tom budu +- stejně jak ty v naftě, možná malinko líp

Naposledy editováno 24.09.2015 13:28:03

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:27 | Nahoru | #117

KubaLC8 píše: Aby ses neposral ty az zdani plyn, na co se EU uz dlouhe roky chysta



No tak budu jezdit necim jinym, ale nikdy ne dehtakem Zrovna nam kousek od baraku otevreli CNG stanici, takze asi tak tim smerem bych to videl.

Jo a ty se poseres, az se v EU zavedou limity nejen na CO2, ale i na oxidy dusiku, jako jsou v US, to si tady neskrtne ani jeden naftak (a taky proto to nezavedou, ale to je vedlejsi).

Naposledy editováno 24.09.2015 13:30:13

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:28 | Nahoru | #118

soccer píše: Tak jezdi sockou, ta už povětšinou jezdí na CNG a budeš mít svatej pokoj ty ekologu...



A ekolog jsem kvuli tomu, ze me nebavi dychat ty sracky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:30 | Nahoru | #119

COMATIK píše: soccer> když už tak 200hp...jezdím celkem štreky, 100-150 km jedna cesta.tam sem schopné jet i za 6...záleží kopečkovitosti.
Nejvíc mě průměr kazí třeba zasekaný město, kde to pak tejden srážím dolů.
Ono je to takovej pidi kombík, s LPG zástavbou 1320 kg.Být o měsíc mladší, je to 2.0
Jasný, točit to k 7 tisícům otáček, půjdu přes 10,ale v ceně na kilometr na tom budu +- stejně jak ty v naftě, možná malinko líp



OK, já jen, že sedět v autě a obávat se šlápnout na plynovej pedál je podivný... a tu spotřebu ti zkrátka nevěřím, to bys musel jezdit tempo jak kloboučníci...

(reakce na) Kurvítko zdarma

24.9.2015 v 13:32 | Nahoru | #120

Redguy píše: az se v EU zavedou limity nejen na CO2, ale i na oxidy dusiku, jako jsou v US, to si tady neskrtne ani jeden naftak (a taky proto to nezavedou, ale to je vedlejsi).



ty seš komik
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist