Jsme zároveň připraveni případně svolat majitele dotčených automobilů, kterých by se problém týkal, do servisů, kde by jim výrobce bezplatně všechny parametry motoru zkontroloval a případně opravil.
To by musel být majitel vozu padlý na hlavu, aby si nechal (ač zdarma) dobrovolně namontovat kurvítko.
Na druhou stranu, koupit Škodovku skutečně může jen člověk rozumu mdlého.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
soccer píše: Redguy>
Já žiju v době 220 CDI 110kW....
Tak az budes menit vstriky, setrvak, cerpadlo nebo neco jinyho specifickyho pro naftaky, tak se ozvi. Ano, blok motoru vydrzi hodne, ale dneska jsou ty motory o necem jinym a tam urcite neni zivotnost nijak zavratna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kurvítko zdarma
Redguy píše: Tak az budes menit vstriky, setrvak, cerpadlo nebo neco jinyho specifickyho pro naftaky, tak se ozvi. Ano, blok motoru vydrzi hodne, ale dneska jsou ty motory o necem jinym a tam urcite neni zivotnost nijak zavratna.
Já teda nevím jak moc se vyznáš, ale vstřik jsem měnil (6 tis.), v čerpadle jsem vyměnil akorát O kroužky ( pár korun ), jinak nic... auto jsem kupoval když mělo 110 tis km, teď má najeto 350 tis. a je neustále v kondici, spotřeba 5,2 na větší dálku, poskakování kolem komína za 6,5 nafty...
Přijeď mi ukázat tvýho plynoprda po 350 tisících...
Redguy píše: Tak az budes menit vstriky, setrvak, cerpadlo nebo neco jinyho specifickyho pro naftaky, tak se ozvi. Ano, blok motoru vydrzi hodne, ale dneska jsou ty motory o necem jinym a tam urcite neni zivotnost nijak zavratna.
Mám Octavia 1,6TDI r.v. 2011 najeto 260000km, opravy: elektrická vodní pumpa 5000,- , kabinový ventilátor a váha vzduchu 10000,- včetně DPH jinak jenom olej filtry a nafta. Uvidíme co dál.