globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: prosím o radu ohledně identifikace
12.9.2015 v 10:22
Dobrý den, kolega z Německa mi nabídl jeho starou Jawu jedná se o model 350/354 06 rok výroby 1965.. Zarazilo mě, že je v bílé barvě, což mě překvapilo, protože i když nejsem "jawař" tak jsem viděl vždycky jen červaný. tak nevím, jestli je to jen přestříkaný nebo to je třeba nějaká vývozní verze. A celkově by mě zajímalo, jestli mi můžete něco napsat ke stavu, který vidíte na obrázku...Jestli to není nějaká slátanina "co dům dal" ... děkuji za každý názor







prosím o radu ohledně identifikace

12.9.2015 v 11:05 | Nahoru | #1
Takhle by to melo vypadat:







co dodat k tomu bastlu? Spoooousta prace, spoooousta shaneni origo dilu = spousta casu + spousta penez!!!

prosím o radu ohledně identifikace

12.9.2015 v 11:23 | Nahoru | #2
tak kromě barvy tam vidím pár neorigo dílů chtělo by to detailnější fotky řídítka, maska a co se týče stavu z fotky toho moc nepoznáš hlavně co se týká motoru ale hodně věcí se dá koupit nových záleží za kolik ti ji nechá a kolik chceš investovat všechno je to o penězích

1 reakcí na tento příspěvek prosím o radu ohledně identifikace

12.9.2015 v 12:00 | Nahoru | #3
Tak teoreticky by původně bílá bejt mohla. Jawa vyráběla tyhle stroje v bílý barvě pro řetězec Neckerman. Což by i díky tomu, že je z Německa, odpovídalo...
Každopádně je to tak jako tak strašnej bastl, spousta dílů natřených černou barvou, maska z panelky, př. světlo z Octavie, př. blatník bůhví z čeho, našlo by se toho asi dost...
Ale taky záleží na ceně a platných papírech. S papírama bych za to asi víc jak 15 - 20 nedal...

(reakce na) prosím o radu ohledně identifikace

12.9.2015 v 12:07 | Nahoru | #4
Dutohlav_Rimmer> i to je dost, prestoze dnesni ceny takovejhle bastlu jsou vic nez nemravny!!!

2 reakcí na tento příspěvek prosím o radu ohledně identifikace

12.9.2015 v 12:35 | Nahoru | #5
díky za názory, kolega za to chce 650 euro a má k tomu prej druhý motor a ještě nějaký díly a je to na německých papírech...

(reakce na) prosím o radu ohledně identifikace

12.9.2015 v 13:00 | Nahoru | #6
Dan-zx12r> 650 Ecek s dalsim motoremje relativne O.K. Zalezi na tomy, jak oba ty motory vypadajia na detalini prohlidce cely motorky.

prosím o radu ohledně identifikace

12.9.2015 v 13:23 | Nahoru | #7
Za odvoz ji ber

prosím o radu ohledně identifikace

12.9.2015 v 15:43 | Nahoru | #8
pockat rok 1965 a motor s nízkejma hlavama 354?tam by měl být už motor 360 a vysoké hlavy

prosím o radu ohledně identifikace

12.9.2015 v 17:59 | Nahoru | #9
kutil domácí je i v německu

1 reakcí na tento příspěvek prosím o radu ohledně identifikace

12.9.2015 v 19:33 | Nahoru | #10
V Brně ti ji daj dohromady cca za 120.000 Kč.

Renovace motocyklů

(reakce na) prosím o radu ohledně identifikace

12.9.2015 v 21:45 | Nahoru | #11
Dan-zx12r> Za tuto cenu a na papírech ji ber. Je sice přestříkaná a trochu vykuněná ale pokud ji chceš renovovat (hrubej odhad 70 000) tak bude zase kočanda na kochačky.
Ještě podle roku to bude Panelka 360 jak píše kokoška.

prosím o radu ohledně identifikace

13.9.2015 v 08:27 | Nahoru | #12
V turecku taky jsou jawy bílé barvy.

2 reakcí na tento příspěvek prosím o radu ohledně identifikace

13.9.2015 v 10:38 | Nahoru | #13
Do Němec se vyráběly bílé, jak už tu někdo psal - Neckermann. Jinak je pochopitelné, že se člověk zajímá co je a není originál, ale divím se, proč chce jawař "nepravosti" mermomocí odstraňovat a kolikrát i nahrazovat replikami. Takhle se pánové vyčleňujete z kategorie veteránů do kategorie ojetin. Existuje tu totiž Turínská charta, kterou přijaly jak mezinárodní, tak národní federace historických vozidel, tedy i naše. O co go najdete třeba tady http://www.motorest...ws/takhle-to-nebylo/
Což takhle jen zprovoznit a jezdit? Provozovat veterána s jeho komplexní a výpovědní hodnotou je totiž o něčem jiném, než provozovat renovovanou ojetinu s replikou laku, replikou chromů s nulovou výpovědní hodnotou. Pokud někdo namítne, že u 20. - 30. let jo, ale u poválečných Jaw (Číz) ne, pak neberete Jawy jako veterány a vpravdě si s nimi můžete dělat co chcete.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) prosím o radu ohledně identifikace

13.9.2015 v 12:22 | Nahoru | #14
Míra>
Kenny to dělaj pěkně ale kua draho! sám jsem renovoval do 50 t. a supr stroj. Jejich ceny . . . no comment

(reakce na) prosím o radu ohledně identifikace

13.9.2015 v 20:44 | Nahoru | #15
bromep> Nemůžeš srovnávat zachovalou ježděnou motorku na které neseděj díly podle typu a roku s pelešárnou na které je ježdění tak pro strach a ostudu.
Sám vlastním několik nerenovovaných i renovovaných motorek na kterých je pár dílů (světla,plechařina,nosiče,řidítka,šroubky....)které nejsou origo.Prostě jsem je tak zdědil nebo koupil a pokud renovuju tak odstraním jen vyloženej hnus a bastl.

(reakce na) prosím o radu ohledně identifikace

13.9.2015 v 21:38 | Nahoru | #16

mira592 píše: Míra>
Kenny to dělaj pěkně ale kua draho! sám jsem renovoval do 50 t. a supr stroj. Jejich ceny . . . no comment



Cena je dost vysoká,to jo.
Spousta lidí nemá odhad na kolik to vyjde.Tak jen pro lepší přehled.

prosím o radu ohledně identifikace

14.9.2015 v 15:17 | Nahoru | #17
podívej někdo dělá suprový hluboký lak s vrstvou průhledného krycího laku nahoře, vypadá to luxusně, je to celekem drahé
ale s moto z r. 50 až 68 to nemá vůbec nic společného a nepatří to k ní s ohledem právě na tu dobu výroby
Nevím, proč si na to někdo silně potrpí.
Stará jawka měla syntetiku co se po čase otírala hadrem no a co, taková byla prostě historie doby vzniku!
Hluboký laky = r. 1990 - 2000 a dál, ale to pak není veterán jak má být. No ne !
Renovace by měly podle mého názoru jít cestou logiky (rozumné úvahy) a ne nejdražších nových technologií (akryláty apod.)
Některé díly shánět origo je nesmys, např. kryty blikačů, gumy apod.
Už mám některé části ošoupané a i linky mírně otřené, ale tak to v té době prostě bylo . . . .
Můj laický názor.

Souhlas s DRAK, viděl jsem třeba J250/353 na sportkovýck kolech s úpravou masky a pod. (řídítka) to je fakt hrůza
a nedalo se na to moc dívat. Kutil domácí je někdy šílený a nelze to nechat bez nápravy. A amjitel si myslí, že to je rarita

Docela by mě bavilo téma bastlírna a bastlíři, možná tu i je
na aukro třeba byla naprosto luxuxní renovace J350/360 za cca 120 000 a světe divte se,
zadní blikače byly otočeny místo dozadu tak směrem dopředu. Nevěříte? je to tak.

Naposledy editováno 14.09.2015 17:32:33

prosím o radu ohledně identifikace

14.9.2015 v 19:12 | Nahoru | #18
šložene



prosím o radu ohledně identifikace

14.9.2015 v 20:07 | Nahoru | #19






na J250 zadní držák sv z. 350 a nemluvě o držáku blikačů, jeden bez šroubu a druhej uřízlej.

(reakce na) prosím o radu ohledně identifikace

14.9.2015 v 20:11 | Nahoru | #20
bromep> brome nemáš pravdu, nejhorší je jezdit na motorce co má starý zrezlý ucpaný vejfuky,
v česku se koupí luxusní replikové za solidní love a je to nádhera na poslech i jízdu. Nebo starý kolena bývají tak zacpaný, že mají 50% profil atp.
Shánět origo vejfuk v dobrým stavu to je fakt bláznovství s nejistým výsledkem.

prosím o radu ohledně identifikace

15.9.2015 v 00:33 | Nahoru | #21
Je vidět že je to z Německa přední blatník MZ

prosím o radu ohledně identifikace

15.9.2015 v 08:34 | Nahoru | #22
Za ty peníze to ber hned. není to žádný bastl. Je to hezký základ. Použiješ většinu dílů v pohodě. Druhý motor a platný TP je bezva bonus!

1 reakcí na tento příspěvek prosím o radu ohledně identifikace

16.9.2015 v 22:26 | Nahoru | #23
To nikomu není divné že je tam rok výroby 1965 a typ je psanej 354? V roce 1965 se již pár let dělali 350/360 jinak na motorce je většina dílů 354 akorát přední blatník maska a řidítka jsou 360. Pokud se dělaly někdy bílé 350 zatím jsem žádnou neviděl a ani jsem o žádné neslišel tak na téhle určitě není nic v původní barvě jawa když už udělal něco bílého tak v jinčím odstínu. Ale za ty prachy pokud je opravdu platnej TP tak je to super. Samotný TP se prodávaj za tyhle peníze a udělat z toho veterána tak nebude takovej problém jenom je potřeba počítat že do toho tak 50 spadne, aby byla jako z fabriky a dělat to nějak na půl je nesmysl to už by bylo lepší sehnat takovou co se dá necht v původním stavu.

(reakce na) prosím o radu ohledně identifikace

17.9.2015 v 20:47 | Nahoru | #24
mirza> Blik - už tu o tom bylo psáno.

prosím o radu ohledně identifikace

3.10.2015 v 12:30 | Nahoru | #25
po koupi budeš s tím mít velkou starost, až si to celý uděláš, bude ti dělat radost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3883, 3884] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116519 Včera v 22:48 Jirka4137
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka anton_ 6 19.2.2024 v 07:14 cmiral
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka Matmote123 24 17.1.2024 v 19:44 Frantas
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka jawari 1 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein


TOPlist