globalmoto_kveten





Téma: Jak najít díru v sání
 
4.9.2015 v 08:28
Máte někdo zkušenosti s hledáním úniku podtlaku v sání? Jde o auto, po připojení vakuometru to ukazuje stabilních (nekmitá) 14 dílků Hg sloupce (normální hodnota 17-22) vakua. Zkoušel jsem sprejovat kolem sání, ale nic, asi je ten únik na to malý nebo je to směrem dovnitř motoru (jedná se o V8). Takže mi jde o to, jestli někdo zkoušel detekovat únik pomocí kouře nebo stetoskopu, popřípadě další tipy, díky. Jo a hadice to nejsou, vsechny jsem odpojil přímo u sání a zaslepil.

1 reakcí na tento příspěvek Jak najít díru v sání

4.9.2015 v 09:29 | Nahoru | #1
mě se nejlépe osvědčila hadička eventuelně ten fonendoskop a sundat ten konec a hadici prodloužit, sundat filtr aby se dalo dostat ke klapce a k hadici co jde k volnoběžnému ventilu, na klapku dlaň, ta to spolehlivě utěsní a palcem si přiškrcovat hadici do volnoběžnýho ventilu (nebo je lze ucpat a otáčky si na to naštelovat klapkou a tu pak přicpávat dlaní) a hadičkou jsem jel po spojích, řešil jsem takhle V6 kdy někdo někdy nasadil blbě těsnění vzadu na sání a nikdo to už neřešil.

(reakce na) Jak najít díru v sání

4.9.2015 v 10:19 | Nahoru | #2
Fugo> A to poslouchas syceni nebo jak to funguje? A jde slyset i dira mezi hlavou a sanim na opacne strane nez poslouchas?

Jinak o tomhle postupu jsem neco cetl a docela se mi libilo misto motoru, kterej dela kraval, delat ten podtlak vysavacem zavrenym nekde za dverma nebo jeste lip rucni vakuovou pumpickou. Ale moc si nejsem jisty, jak rozeznat fuceni vadneho tesneni od fuceni kolem pistnich krouzku (protoze na V8 se asi nedostanu do stavu, kde by vsechny saci ventily byly zavreny).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist