bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: papiry na peraka
29.8.2015 v 08:10
Zdravím příznivce , shaním doklady na Peráka, nebo i moto či vrak s doklady. Je to realné v přiměřených financích?

papiry na peraka

29.8.2015 v 08:42 | Nahoru | #1
Tak sehnat se dá všechno ale levný to zřejmě nebude. Já viděl zatim vždy jen docela za draho.

papiry na peraka

29.8.2015 v 10:36 | Nahoru | #2
K nesehnání pokud jo tak budou stát jak půlka pérakaBuď to dej na veteránská čísla nebo to jde snad přihlásit na doklady z kývačka 250 ale je stím šílené papírování + musís mít vyjádření z JAWY.Mkrni na jawamania.info tam ti poradeji asi lepe

papiry na peraka

1.9.2015 v 14:01 | Nahoru | #3
Dnes již přestavbou nelze. Lze jedině přestavbou rámu a kola amotor jako výměnný díl.

1 reakcí na tento příspěvek papiry na peraka

10.9.2015 v 16:02 | Nahoru | #4
ja sem dal za papiry na peraka 25tis.

(reakce na) papiry na peraka

14.9.2015 v 16:55 | Nahoru | #5

herbelife píše: ja sem dal za papiry na peraka 25tis.


Proč tolik? Jo aha, protože jawa... Mě stála motorka s papírama i s technickou + náhradní díly (skoro celá druhá moto) 15000. Lidi už neví, co by si za to řekli. Je to červený a rezavý, tak to bude za milion....

1 reakcí na tento příspěvek papiry na peraka

15.9.2015 v 13:30 | Nahoru | #6
proč ???? protože nic jineho nebylo. ty nakupujes v LIDLU ja tam zas nechodím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) papiry na peraka

23.9.2015 v 18:06 | Nahoru | #7
Cebul : že jsi nenapsal dřív...jedny jsem prodal ( ale bez platné TK ) za 500.- ....

papiry na peraka

19.10.2015 v 12:48 | Nahoru | #8
Mám péráka na kejvačkovejch, a stálo mě to celkem i z vyjádřením z Jawy, přepis a evidence 5500,-

papiry na peraka

19.10.2015 v 13:03 | Nahoru | #9
Nejlevnejsi a nejsnadnejsi to mas hodit na veteransky.

1 reakcí na tento příspěvek papiry na peraka

19.10.2015 v 15:35 | Nahoru | #10
Já pořád nechápu proč takovéhoto jasného veteránka si nechtějí dát lidi na čísla veteránská, celkově i s pojištěním to vyjde ročně levněji a provoz neomezený.

Naposledy editováno 19.10.2015 15:42:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) papiry na peraka

19.10.2015 v 15:56 | Nahoru | #11
[quote=PEPAFJR]Já pořád nechápu

Naposledy editováno 20.10.2015 08:02:36

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) papiry na peraka

19.10.2015 v 15:59 | Nahoru | #12

bimbo750 píše: A co je na tom k nepochopení????????
Veteránské značky jsou nepřenosné........
Na bílejch je pojištění,,,,,,130kč za rok a při případném prodeji za Péráka víc dostane....



Při prodeji dostane víc pouze o to, o co víc za papíry dal, takže nic.

(reakce na) papiry na peraka

19.10.2015 v 16:32 | Nahoru | #13

PEPAFJR píše: Při prodeji dostane víc pouze o to, o co víc za papíry dal, takže nic.



Kam to mám podepsat?
Myslím si že to je tím, jak všem přijde náročné a nemožné si veteránská čísla vyřídit. A osobně mě každoroční testace stresuje méně, nebo lépe vůbec, než každé dva roky STK a to na jakého magora zase narazím.

papiry na peraka

19.10.2015 v 20:09 | Nahoru | #14
STK jawky po renovaci se odbylo zápisem "bez závad" a chlapi se slítli to skouknout a na chviličku poklábosit. stres to fakt nebyl . .
Jina ručení stojí podle toho, kde jej regitrujete v brně se pod 250 nedostanete, ikdyž moto je schované někde na chalupě
u babičky na venkově daleko od místa registru.

1 reakcí na tento příspěvek papiry na peraka

20.10.2015 v 08:28 | Nahoru | #15
Mám doma motorek hafo. Nedovedu si představit je prvozovat na Včkách. Takto stojí, a až chci na STK takprostě jdu,....pojistky mám od 45 do 250 za kus. Což je pusa, poplatky za retestace každého z nich a nebo i členství v klubu vyjdou stejnak nastejno. Povinné je ale dle toho jak jste šikovní. Přes net je levnější, někdy vyjde zajímavě i na pobočce, lepší je ale mít "managera", který Vám to pojištění zajistí!

1 reakcí na tento příspěvek papiry na peraka

21.10.2015 v 19:44 | Nahoru | #16
Já si provozování na V dovedu představit snadno i mi když před jejich vyřizování lepilo na základě jejich démonizovámí na internetu, nakonec nikde nebyl problém. Cena normálních papírů a přerážení čísel je mi proti srsti, každoroční retestace je pokecání s kolegy na jiné úrovni jak machrování odborníků na stk kde taky jezdím s auty, vlekem a dalšími Jawami.

(reakce na) papiry na peraka

21.10.2015 v 19:53 | Nahoru | #17

panela píše: Já si provozování na V dovedu představit snadno i mi když před jejich vyřizování lepilo na základě jejich démonizovámí na internetu, nakonec nikde nebyl problém. Cena normálních papírů a přerážení čísel je mi proti srsti, každoroční retestace je pokecání s kolegy na jiné úrovni jak machrování odborníků na stk kde taky jezdím s auty, vlekem a dalšími Jawami.



Naprostý souhlas A většinou mají s véčkama největší problém ti, kteří na nich motorku nemají

papiry na peraka

22.10.2015 v 19:26 | Nahoru | #18
Protože rád navštěvuji veteránské akce šel jsem cestou členství v klubu, V mě ničím neomezují, nemám problém chodit na schůze, pořízení V je pro členy výrazně levnější a jednodušší protože mám info z první ruky, samozřejmě každý klub má své podmínky. Blábolů o testacích je plný net.

1 reakcí na tento příspěvek papiry na peraka

22.10.2015 v 20:56 | Nahoru | #19
Tak u jedné dvou motorek je to relativné OK, pro lidi co mají čas. Pro mě to bohužel není, tak mám všechny stroje na bílých SPZ.... Ale jinak souhlas nevidím v získání žádný problém (většinou). Na Včkách jezdí takové paskvily, že v tom problém ani být nemůže. Sám budu časem dva stroje na Včka dávat.

(reakce na) papiry na peraka

22.10.2015 v 21:10 | Nahoru | #20

Dolin píše: Tak u jedné dvou motorek je to relativné OK, pro lidi co mají čas. Pro mě to bohužel není, tak mám všechny stroje na bílých SPZ.... Ale jinak souhlas nevidím v získání žádný problém (většinou). Na Včkách jezdí takové paskvily, že v tom problém ani být nemůže. Sám budu časem dva stroje na Včka dávat.



Záleží, jak to máš zřízený. Třeba mě je jedno jestli bych měl na Véčkách jednu nebo dvacet motorek. Čas mi to sežere stejný, skoro žádný.

(reakce na) papiry na peraka

19.1.2016 v 18:01 | Nahoru | #21
PEPAFJR> Já platím za 250/353 a 250 pérák po 74 kč,- skůtra 175 - 64 kč,-

papiry na peraka

19.1.2016 v 19:43 | Nahoru | #22
no jo, ale to je registrací na malém městě, v těch velkých městech je ručení J250 okolo 250-300,-. m

(reakce na) papiry na peraka

24.4.2016 v 13:44 | Nahoru | #23
Dolin> Naprostý souhlas. Platím pojištění na kejvu i péráka po 74 kč. Nechápu proč někdo platí i přes stovku. Chce to jen zajít na pobočku a říct si o snížení. Nebo odejít jinam.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) papiry na peraka

4.7.2016 v 22:54 | Nahoru | #24
milan1963> když jsi měl papíry na panelku, nemáš i na kývačku? :D

(reakce na) papiry na peraka

5.7.2016 v 13:15 | Nahoru | #25
Budla89> Papíry k panelce jsem neměl, špatně jsi četl. Prodal jsem za pětistovku doklady k péráku ( rok 1948). Jiné nemám.

Naposledy editováno 05.07.2016 13:16:26
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak zjistit majitele vozidla [1, 2] Jawa 250 Pérák, Piaggio Ape Van Kyselizeli 36 8.4.2024 v 07:05 prcek123
Ceny Jawa [1 ... 10, 11] Jawa 250 Pérák tatrula 314 4.4.2024 v 14:35 Dolin
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Indentifikace dílů Jawa 250 Pérák xbsalo 12 20.2.2024 v 22:02 Dolin
Uložto skončilo, co s tím [1, 2] Jawa 250 Pérák Borntobewild 45 22.12.2023 v 00:57 strecmen


TOPlist