1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dave81 píše: S tím, že ABS je plus souhlasím, s tím, že je to smyslné nařízení nikoliv - bere lidem (ne nějakým líným blbečkům, ale těm, kteří umí vydělat prachy - protože jdou kupovat novou motorku) právo rozhodovat a vybírat si, a to je obecně špatně a je vidět, co si evropa myslí o tenčící se skupině ekonomicky schopných lidí, kteří drží celý zbytek Evropy nad vodou.
no,ono je to těžko...
jeden se rozhodne,že ABS nechce,protože ušetří......,za měsíc s tím flákne a produpal několikanásobek.je to aktivní bezpečnostní prvek,smysl má a tím,že výrobci nedá možnost spekulovat s cenou verze bez a s abs,tak se podle mně ta cena nějak zásadně nenavýší,nejspíše zůstane stejná......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: no,ono je to těžko...
jeden se rozhodne,že ABS nechce,protože ušetří......,za měsíc s tím flákne a produpal několikanásobek.je to aktivní bezpečnostní prvek,smysl má a tím,že výrobci nedá možnost spekulovat s cenou verze bez a s abs,tak se podle mně ta cena nějak zásadně nenavýší,nejspíše zůstane stejná......
Hele, pokud to tam máš, tak to zaplatit musíš, ať to je volitelný, nebo povinný. Pravdou je, že když bude mít ABS každá moto, tak to ABS verze asi oblevní na vyšší sériovosti, ale to pořád nemá nic společnýho s tím principem, že možnost volby se neustále zužuje.
Prostě se mi nelíbí, že o tom co má smysl za mě rozhodujou druzí - pokud jsem dospělej a vydělám na novou motorku, nemyslím si, že potřebuju od někoho "radu" ve formě nařízení, co si koupit můžu a co ne. Ještě mě napadá co to asi udělá s ostrými endury....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dave81 píše: Hele, pokud to tam máš, tak to zaplatit musíš, ať to je volitelný, nebo povinný. Pravdou je, že když bude mít ABS každá moto, tak to ABS verze asi oblevní na vyšší sériovosti, ale to pořád nemá nic společnýho s tím principem, že možnost volby se neustále zužuje.
Prostě se mi nelíbí, že o tom co má smysl za mě rozhodujou druzí - pokud jsem dospělej a vydělám na novou motorku, nemyslím si, že potřebuju od někoho "radu" ve formě nařízení, co si koupit můžu a co ne. Ještě mě napadá co to asi udělá s ostrými endury....
jo já ti rozumím.
taky mně serou neustálé nové a nové nařízení........,za chvíli si nekontrolovaně ani neprdnem.
o těch vyloženě naprosto nesmyslných by jsme tady mohli psát do rána...
ostré enduro jako např EXC je s ABS naprostý nesmysl,asi budou mít nějako vyjímku a nebo šmytec.už se psalo i o tom,že některé dvoutakty už nebudou mít TP,protože se nevejdou do emisních norem... ču+ráci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dolph-cz> Klid, terénní mašiny budou mít vyjímku. V autě je toho povinné x,y a nikomu to nevadí, že nemá možnost volby. ABS povinné za mě rozhodně ano. Nikdo, NIKDO není na silnici lepší než ABS, takže není důvod ho nemít. Nepřímo to ulehčí i zdravotnictví, záchranářům, plynulosti provozu, TV Hovnám, a dalším...
kdes četl o té výjimce? jak je specifikovaná "terénní mašina"?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
http://eur-lex.europ...uri=celex:32013R0168
endur, trialů a 50ccm se lepší brzdy netýkaj, 125ccm stačí kombinované (propojené) brzdy minimálně do 2019
L3e-AxE
Motocykl enduro
a) výška sedla větší-rovna 900 mm
b) světlá výška nad vozovkou větší-rovna 310 mm
d) hmotnost v provozním stavu menší 140 kg
e) bez místa k sezení pro spolujezdce
L3e-AxT
Motocykly trial
a) výška sedla menší-rovna; 700 mm
b) světlá výška nad vozovkou větší-rovna 280 mm
c) kapacita palivové nádrže menší 4 l
e) hmotnost v provozním stavu menší 100 kg
f) bez místa k sezení pro spolujezdce
Více na: http://www.motorkar...33206.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz
690tka je dead. Aneb povinné ABS - konec těžkých mr..ek v terénu.
Naposledy editováno 18.04.2016 21:46:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 18.04.2016 22:17:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dave81> No jak jsem řek, sedí to jen na pořádné lehké hapiny, takže to je pozitivní 2x. Ne vážně, třeba nějaké modely dostanou vyjímku apod..Obecně to postihuje hlavní skupinu kde je ABS kravina skupinu - ostré endura. Velkou hovadinu nevidím.
Mě na první pohled napadla jedna - supermoto se na tu výška sedla nedostane, takže naprosto padá možnost nechat si k ostrému enduru nechat dopsat do TP SM kola a tím pádem legálně jezdit po silnici. A opačně - ostré supermoto musí mít ABS.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dave81 píše: Mě na první pohled napadla jedna - supermoto se na tu výška sedla nedostane, takže naprosto padá možnost nechat si k ostrému enduru nechat dopsat do TP SM kola a tím pádem legálně jezdit po silnici. A opačně - ostré supermoto musí mít ABS.
pokud vím,tak na ostrou(EXC) motardové kola nenapíšeš......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: pokud vím,tak na ostrou(EXC) motardové kola nenapíšeš......
o to se nechci přít, měl jsem pocit, že jsem viděl pár inzerátů s tím, že má v TP oboje kola....ale fakt to mám jen z inzerátů a na vlastní oči jsem ten TP neviděl. Nicméně ta ostrá verze fabrického supermota nepůjde postavit na RZ - teda pokud nebudou další výjimky - a to je taky na posr. - nový nařízení a už se ví, že bude hafo výjimek a výjimek z výjimek - proč? Rozumnej člověk si motorku s ABS koupí sám od sebe, pokud to uzná za vhodný. Spousta lidí ABS má a nikdo jim to nenařizoval - a s autama bych to nesrovnával, tam je ABS skutečně o něčem jiném a tu bezpečnost to zvyšuje o několik tříd - už jen tím, že téměř každé auto jezdí celoročně...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dave81> Až na to že u motorek to bezpečnost zvyšuje ještě mnohem více než u aut. Příklad, když se ti u auta při brždění zablokuje jedno kolo na 2sec (najetí na bílou čáru, bahno co já vím), sotva to poznáš. Na motorce po 2sec blokaci předního kola ležíš pod kamionem.
V tomhle zásadně nesouhlasím, o tom, že jedeš po bílý čáře víš a zachováš se podle toho, hlavní smysl ABS u motorek já vidím v jiných situacích...ale jsme tady s tím dost OT, tak bude možná lepší to nerozpatlávat....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dave81> Úsměvné. Při krizovce je bílá čára přes cestu to poslední co budeš mít čas řešit.
nechci Ti brát tvůj názor. Mám naježděno dost v autě, na motorce a i na motorce s ABS, tak se nezlob, že mám svůj a že je jinej. Navíc se přiznám, že na motorce jezdím mnohem "ostřeji" na silničkách, kde z naprosté většiny bílá čára minimálně na prostředku není. Přechody nemá cenu řešit - v obci jsem opatrnej až až. Pak je další aspekt - pokud jedeš dostatečně rychle a v přímém směru, tak tě při prudkém brždění rozhodí skutečně máloco - v tom je to brždění "jednou stopou" výhodnější....dalo by se toho napsat mraky, ale já už vidím, že bychom se stejně nedohodli :)
E: jo a samozřejmě uvažuji, že je sucho, nebo mokro - námrazu a sníh u motorek v potaz neberu...
jo a aby to nevyznělo blbě - tak i já si myslím, že abs je u motorky přínosný :)
Naposledy editováno 18.04.2016 22:47:01
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
btw: mam dojem, že Sršeň ve srovnání zabrzdil líp, jak Lisý (nebo kdo) na motorce s abs.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dave81> Až na to že u motorek to bezpečnost zvyšuje ještě mnohem více než u aut. Příklad, když se ti u auta při brždění zablokuje jedno kolo na 2sec (najetí na bílou čáru, bahno co já vím), sotva to poznáš. Na motorce po 2sec blokaci předního kola ležíš pod kamionem.
samozřejmě,je to tak.
a není to jen bílá čára,dobrý hnus jsou i ty "náplasti" čím opravují praskliny,stejně tak přechod je hladký-takže chuj s děckem-na přechodu nebrzdím,nejsem idiot,že?...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
karf píše:
btw: mam dojem, že Sršeň ve srovnání zabrzdil líp, jak Lisý (nebo kdo) na motorce s abs.
Jednak to Sršeň s brzdou umí jak málo kdo a druhak to bylo na uzavřené dráze a navíc jim došla voda než se na ni Sršeň dostal. Tenkrát jel na vodě Lisý a nějací lidi z davu a snad jen Lisý byl schopný bez abs zabrzdit na mokru stejne jako s ABS ,ostatní se bez ABS na mokru moc nepredvedli a to to nebyla krizovka, jen rovná dráha.
Naposledy editováno 19.04.2016 08:35:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Že se někomu nezablokovalo kolo od 15 let nejspíš znamená, že brzdí výrazně pod možnosti.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
ty videa jsou tam ze dvou kamer,tak koukněte.....
mně z toho vyplývá,že ten první lehnul napůl zbytečně,kolo bloknul,psa neustál....,těžko říct,jestli by se dalo toho rafana prostě přejet....,ten druhý lehnul naprosto zbytečně-ukázkově probrzdil pření kolo-s ABS by se mu nic nestalo....,no a poslední pecka je názorná ukázka společných vyjížděk s jelitama,kdy ho nakonec pipina ještě přejede...
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
3 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Fandy2 píše: Motorkáři padali bez ABS a budou i s ním...fyzika okecat nejde a lempla ABS,kontrola trakce a další fičury nezachrání.
S podobným přístupem bys jezdil ještě na koni. Máš pravdu, že fyzika okecat nejde, ale dá se s ní pracovat a občas jsou ty hranice fyziky úplně jinde, než si většina lidí toho času myslela...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |