globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 16:41 | Nahoru | #2791
Anti> To neřeš, to byla oprava v autorizáku na pojišťovnu. A hlavně s Afrikou bez padáku do terénu nelez.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 17:39 | Nahoru | #2792

Tech píše: qwert> Zatím je to jedno, ale snad bude Afrika nabízet svezení alespoň blížící se 950 s náklady a spolehlivostí TA650.



Jo,to bych tak nějak očekával...ikdyž...Honda nikdy nebude dělat výbušný/syrový motory,tak jak to dělala Aprilia nebo KTM/tedy vlastně Rotax:)...a k těm plastům,bylo to snad u Hondy někdy jiné?Stará Afrika taky nebyla vzor spolehlivosti co se odložení v terénu týká,varadero,transalp jakbysmet Tady se musí před KTM smeknout,tam se motorky nezačínaj kreslit v ekonomickym úseku

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 17:58 | Nahoru | #2793
No nevím, ale náklady Hondy a KTM že jsou stejné? Možná to není dvojnásobek, ale rozdíl to určitě je a čím víc km tím více je to propastné. Olej se mění dřív a hlavně se do toho leje dvakrát dražší, taky to olej žere, když na Alpovi 650 jsem dělal od doby vlastnictví třetí výměnu bez dolévání, řetězovka ... opravdu ostrej 100 koňovej motor opotřebovává řetěz stejně jako sametovej 50 koňovej motor z Transalpa? Gumy to samé, na silnici nemůžu soudit, ale způsob jakým stylem mi LC8 zlikvidovala C-04 jsem jen stěží chápal, po zkušenostech jak zachází s gumama Transalp. Nebudu se hádat, že na KTM není lepší poježdění, myslí si to většina lidí a víceméně tomu vše nasvědšuje, ale nemyslím, že ty náklady jsou stejný...

To mi qwerte řekni, když jsi asi jediný kdo má tyhle dvě motorky doma vedle sebe, jak dlouho ti vydrží drapák na KTM/Alpovi, řetěz a desky a taky jaký jsou jejich pořizovací ceny, když vše na KTM krotí dvakrát tolik

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 18:33 | Nahoru | #2794
Ďuričko> Ano, TA ani AT taky nebyly moc nerozbitné (až na origo AT kryt motoru, ten je super). Ale tak nějak bych čekal, že u nového modelu nakresleného na čistý papír to pořeší lépe. Nemyslím si, že by to až tolik zvedlo výrobní cenu. By mě zajímal ten myšlenkovej pochod.

"Uděláme motorku na pletených 21/18, spešl motorem, placatou baterkou kvůli super těžišti, nastavitelným odpružením 220mm zdvihu a úzkou stavbou pro jízdu ve stupačkách, a nakonec dáme okrasný rám na světla ".

Tohle mi hlava nebere.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 18:51 | Nahoru | #2795
tak se tu srovnavaji naklady na extraslabeho transalpa a litrovou KTM a hondari doufaji, ze litrova honda nebude zrat gumy a vsechno ostatni stejne jako kdysi transalp? ale zas je tu legrace, to jo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 20:32 | Nahoru | #2796

TomasK7 píše: No nevím, ale náklady Hondy a KTM že jsou stejné? Možná to není dvojnásobek, ale rozdíl to určitě je a čím víc km tím více je to propastné. Olej se mění dřív a hlavně se do toho leje dvakrát dražší, taky to olej žere, když na Alpovi 650 jsem dělal od doby vlastnictví třetí výměnu bez dolévání, řetězovka ... opravdu ostrej 100 koňovej motor opotřebovává řetěz stejně jako sametovej 50 koňovej motor z Transalpa? Gumy to samé, na silnici nemůžu soudit, ale způsob jakým stylem mi LC8 zlikvidovala C-04 jsem jen stěží chápal, po zkušenostech jak zachází s gumama Transalp. Nebudu se hádat, že na KTM není lepší poježdění, myslí si to většina lidí a víceméně tomu vše nasvědšuje, ale nemyslím, že ty náklady jsou stejný...

To mi qwerte řekni, když jsi asi jediný kdo má tyhle dvě motorky doma vedle sebe, jak dlouho ti vydrží drapák na KTM/Alpovi, řetěz a desky a taky jaký jsou jejich pořizovací ceny, když vše na KTM krotí dvakrát tolik



A jak mužeš srovnávat "vydechlýho" transalpa s LC8 ...dyť to je nebe a dudy
e:Assassin byl rychlejší...

Naposledy editováno 10.04.2016 20:33:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 20:37 | Nahoru | #2797

Ďuričko píše: A jak mužeš srovnávat "vydechlýho" transalpa s LC8 ...dyť to je nebe a dudy
e:Assassin byl rychlejší...



Bavilo se tu, že LC8 nemá o moc větší servisní náklady než Transalp,asi ve třech příspěvcích na předešlé stránce, tak proč bych na ně nemohl reagovat?

Naposledy editováno 10.04.2016 20:48:30

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 20:37 | Nahoru | #2798




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 21:13 | Nahoru | #2799

TomasK7 píše: No nevím, ale náklady Hondy a KTM že jsou stejné? Možná to není dvojnásobek, ale rozdíl to určitě je a čím víc km tím více je to propastné. Olej se mění dřív a hlavně se do toho leje dvakrát dražší, taky to olej žere, když na Alpovi 650 jsem dělal od doby vlastnictví třetí výměnu bez dolévání, řetězovka ... opravdu ostrej 100 koňovej motor opotřebovává řetěz stejně jako sametovej 50 koňovej motor z Transalpa? Gumy to samé, na silnici nemůžu soudit, ale způsob jakým stylem mi LC8 zlikvidovala C-04 jsem jen stěží chápal, po zkušenostech jak zachází s gumama Transalp. Nebudu se hádat, že na KTM není lepší poježdění, myslí si to většina lidí a víceméně tomu vše nasvědšuje, ale nemyslím, že ty náklady jsou stejný...

To mi qwerte řekni, když jsi asi jediný kdo má tyhle dvě motorky doma vedle sebe, jak dlouho ti vydrží drapák na KTM/Alpovi, řetěz a desky a taky jaký jsou jejich pořizovací ceny, když vše na KTM krotí dvakrát tolik



Můžu tyhle motorky posoudit hlavně z off ježdění..
1.Desky,brzdí skoro stejnou váhu a nevidím v opotřebování nějaký rozdíl..
2.Řetězovka mi na obou vydrží něco nad 20000km neb jsem často ve sračkách..
3.Gumy mi možná na lc8 vydrží o něco méně ale spíš díky tomu že mě ta bestie svádí k agresivnější jízdě..
4.A ještě spotřeba,loni mi SERko v Rumunsku při přesunech bralo 5.5l a řekl bych že alp díky absenci šestky veme víc..

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 21:19 | Nahoru | #2800
bulldogbiker> Máš havarijko?

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 21:22 | Nahoru | #2801
TomasK7> Ajo,já to nečetl celý Reagoval jsem jen na tvůj příspěvek a přišlo mi to srovnávání jednotlivejch položek úsměvný...nic ve zlým!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 22:01 | Nahoru | #2802

qwert píše: Můžu tyhle motorky posoudit hlavně z off ježdění..
1.Desky,brzdí skoro stejnou váhu a nevidím v opotřebování nějaký rozdíl..
2.Řetězovka mi na obou vydrží něco nad 20000km neb jsem často ve sračkách..
3.Gumy mi možná na lc8 vydrží o něco méně ale spíš díky tomu že mě ta bestie svádí k agresivnější jízdě..
4.A ještě spotřeba,loni mi SERko v Rumunsku při přesunech bralo 5.5l a řekl bych že alp díky absenci šestky veme víc..



Desky ti brzdí stejnou váhu, ale budeme-li se bavit o sériových motorkách na který nehodíš krosový vidle, tak nikdy neuděláš aspoň přibližnou průměrnou rychlost v terénu co LC8 a jelikož s KTM se nedá moc jezdit pomalu, tak ve finále brzdíš víc kynetický energie, samozřejmě pak jsou vedlejší efekty, bláto a jiná abrazivní prostředí ...

Řetězovku taky ničí bláto a písek, pokud neměníš vysloveně preventivně, tak ale nevěřím, že ti to sežere stejně rychle, vždycky to bude bláto + 100 koní nebo bláto + 50 koní, podle mě kdybys lítal řetěz až do smrti, tak ti na alpu musí vydržet déle, prostě je to fyzika a ta KTM za to tahá jinak, ale úplně jinak

Gumy to taky musí žrát víc zákonitě, tady asi není co k debatě, hodně ale půjde o zacházení s nimi, když je chceš odkouřit, odkouříš je s čímkoliv .. ale za předpokladu, že bys věděl, že ti například musí vydržet nějaký čas a nebyly by dobré podmínky, spíš se ti to podle mě povede s Hondou

Spotřeba, to je pro KTM zabiják, píšeš spotřebu při přejezdu ... a já ti jí věřím, jel jsem prágl - liberec za 6, ale s alpem v terénu do dvouciferných nejdeš a s KTM to není ani trochu složité, navíc bere i něco oleje

Je to o tom, že KTM je sportovní motorka, Transalp se snaží být eko cesťák, jak už tu bylo řečeno tak nesrovnáváme zrovna srovnatelné, ale nemyslím, že bys dokázal s 950 odjet sezonu s rozpočtem Transalpa, myslím, že by se ti to nepovedlo ani omylem ... samozřejmě je to vykoupeno jízdními vlastnostmi, o tom se nehádám, ale čistě po finanční stránce ..

Bůhví kam se v tomhle zařadí nová Afrika, na to je fakt hodně brzo, ale Honda se určitě její provozní rozpočet minimálně snažila narvat pod 950/990

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 22:13 | Nahoru | #2803
TomasK7> Alpovi můžeš dát podvozek z LC8 a spojíš obě dobré vlastnosti.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 22:28 | Nahoru | #2804
Tech> Tak myslím si, že obě vlastnosti co má transalp i LC8 neuděláš .. KTM má ostrej motor, je to hodně specifická motorka, nikdy neměla přímou konkurenci a kdo se na ní nesveze, nikdy nepochopí jak ta motorka jako celek funguje, ale mě třeba ostrej motor nesedl, tak jsem udělal něco podobného co říkáš a jsem nad míru spokojen...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 22:36 | Nahoru | #2805
TomasK7> To je jen samé myslím..Já měl 3 takže vím.A přes 10 litrů mi kačena žrala akorát v saharském písku.Že na ktm brzdím více kynetické energie je úsměvné jako by to napsal Tech.Nová afra bude brát mín benzínu ale tam její finanční výhoda končí.A jak to vypadá když s tím oba praštíme tak to bude finančně asi naopak..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 22:40 | Nahoru | #2806

qwert píše: TomasK7> To je jen samé myslím..Já měl 3 takže vím.A přes 10 litrů mi kačena žrala akorát v saharském písku.Že na ktm brzdím více kynetické energie je úsměvné jako by to napsal Tech.Nová afra bude brát mín benzínu ale tam její finanční výhoda končí.A jak to vypadá když s tím oba praštíme tak to bude finančně asi naopak..



Zase z věštecké koule

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 22:40 | Nahoru | #2807
qwert> No dobře, hádat se nebudem. S tím druhým souhlasím...

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 22:44 | Nahoru | #2808

bulldogbiker píše: Zase z věštecké koule



Ne z koule ale z těch fotek oloupané afry..

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 22:45 | Nahoru | #2809




2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 23:14 | Nahoru | #2810
qwert> Všechno se finančně vyjádřit nedá. Co když mě KTM nechá díky hydraulické spojce, vodní pumpě nebo co já vím na co ještě trpí viset v tramtárii ? To bych ji pak nechtěl ani kdyby měla podvozek s inerciálními tlumiči.

Sám si to psal, TA se zastaví jedině když mu dojde benzín a to se u off cendura počítá. Nebo která jiná motorka přežije i provoz bez vody ?

Letos v Alpách ke mě přišlo za týden dost lidí se slovy na způsob "Transalp gold" (Většina majitelé nových cendur KTM, BMW)

Naposledy editováno 10.04.2016 23:17:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.4.2016 v 06:35 | Nahoru | #2811

Tech píše: qwert> Všechno se finančně vyjádřit nedá...Letos v Alpách ke mě přišlo za týden dost lidí se slovy na způsob "Transalp gold" (Většina majitelé nových cendur KTM, BMW)


Tak proč si dotyční kupovali BMW nebo KTM,když je pro ně TransAlp gold?Je to furt dokola.TA je soumar,motorka na všechno a stará plechovka.To si člověk koupí jen ze třech důvodů:1)Nemá na lepší,2)chce levný provoz,3)z nějakého důvodu je pro něj to nejlepší.Nicméně furt tady srovnáváte nesrovnatelné.Motorkaření je koníček a nákupem a provozem jakékoliv mašiny vyhazuješ peníze.Tak už se na to vyserte a zkuste jiné téma.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.4.2016 v 06:55 | Nahoru | #2812

Tech píše: qwert> Všechno se finančně vyjádřit nedá. Co když mě KTM nechá díky hydraulické spojce, vodní pumpě nebo co já vím na co ještě trpí viset v tramtárii ? To bych ji pak nechtěl ani kdyby měla podvozek s inerciálními tlumiči.

Sám si to psal, TA se zastaví jedině když mu dojde benzín a to se u off cendura počítá. Nebo která jiná motorka přežije i provoz bez vody ?

Letos v Alpách ke mě přišlo za týden dost lidí se slovy na způsob "Transalp gold" (Většina majitelé nových cendur KTM, BMW)



Spojka na ktm tě nezastaví protože v případě nouze tam naliješ jakoukoliv kapalinu a dojedeš.U mě vyzkoušeno jednou sodovkou a jednou nějakým převodovým olejem.
Manželčina TA jednou zastavila porucha cdi a musel pokračovat v dodávce.Její transalp opravdu přežil den bez vody ale myslím že tohle snese jen první model který má ještě bohaté žebrování válců.Přesto ale stále tvrdím že alp je nejméně poruchová motorka na světě.Ale s kačenou jsem objel asi 20 států a taky se vždy vrátil v pořádku.Slabé místo lc8 spodní spojkový váleček který ani není vyráběn ktm ale magurou se dá nahradit lepším třeba anglickým oberonem a je klid..

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.4.2016 v 07:07 | Nahoru | #2813

Anti píše: Tak proč si dotyční kupovali BMW nebo KTM,když je pro ně TransAlp gold?Je to furt dokola.TA je soumar,motorka na všechno a stará plechovka.To si člověk koupí jen ze třech důvodů:1)Nemá na lepší,2)chce levný provoz,3)z nějakého důvodu je pro něj to nejlepší.Nicméně furt tady srovnáváte nesrovnatelné.Motorkaření je koníček a nákupem a provozem jakékoliv mašiny vyhazuješ peníze.Tak už se na to vyserte a zkuste jiné téma.



Jo přesně tak,je to koníček o vyhazování peněz.Někdo preferuje že se doveze z A do B za co nejméně jiný zase že si tu jízdu užije bez ohledu kolik to stojí..

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.4.2016 v 08:10 | Nahoru | #2814
jak to tak čtu,tak úplně je nejlepší babeta a to ještě jednorychlostní-tam se nemá co posrat a jezdí za 2 litry.

a nebo je tu ještě jedna možnost-jet autem

teď se asi někoho dotknu,ale na motorce jezdím pro radost a představa,že mám jedit na transalpovi-to se na to rovnou vyseru.je to šmed co nejede,nebrzdí,vlní se jak had a ještě k tomu je hnusný.

Naposledy editováno 11.04.2016 08:10:16

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.4.2016 v 08:25 | Nahoru | #2815
Pravda nejede a nebrzdí ale stejně ses mě dotknul..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.4.2016 v 09:14 | Nahoru | #2816
Dolph-cz> Mě baví i jízda na 50ccm skutroj nebo fichtloj víc než v 200k plechovce. Vytáčet motor na max je zábava a. u kačeny to znamená už hodně rychlou jízdu v běžném provozu. Ale chápu, že moderní motorkář potřebuje 150k +.

A mimochodem Transalp s dvou kotoučem brzdí na svůj výkon dobře.

Naposledy editováno 11.04.2016 09:16:33

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.4.2016 v 09:26 | Nahoru | #2817
Tech: požadavek na stále větší výkon skončí až v případě, kdy bude na jakýkoliv kvalt při jakýchkoliv otáčkách při přidání plynu zasahovat kontrola trakce. No a protože tomu tak stále není, tak holt 1190R
Na druhou stranu chápu, že jsou lidé, kteří jsou spokojeni s dynamikou a jízdními vlastnostmi TA.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.4.2016 v 09:29 | Nahoru | #2818

Tech píše: Dolph-cz> Mě baví i jízda na 50ccm skutroj nebo fichtloj víc než v 200k plechovce. Vytáčet motor na max je zábava a. u kačeny to znamená už hodně rychlou jízdu v běžném provozu. Ale chápu, že moderní motorkář potřebuje 150k +.

A mimochodem Transalp s dvou kotoučem brzdí na svůj výkon dobře.



Já spíš myslím, že většina motorkářů dříve či později dospěje do stavu, kdy je nebaví většinu projížďky/výletu/dovolené držet motor na maximu a přesto se chtějí přesouvat s výraznou dynamikou a stále mít výkonovou rezervu. A u brzd to bude platit podobně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.4.2016 v 09:58 | Nahoru | #2819

Dave81 píše: Já spíš myslím, že většina motorkářů dříve či později dospěje do stavu, kdy je nebaví většinu projížďky/výletu/dovolené držet motor na maximu a přesto se chtějí přesouvat s výraznou dynamikou a stále mít výkonovou rezervu. A u brzd to bude platit podobně.



...a proto si koupi KTM....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

11.4.2016 v 10:52 | Nahoru | #2820

restore píše: ...a proto si koupi KTM....



Psal jsem to v návaznosti na ty opakující se poznámky, že 150+ koní je zbytečnost a že motorky typu transalp apod. bohatě stačí. KTM je určitě jedna z možností volby.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist