globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 22:01 | Nahoru | #1

qwert píše: Můžu tyhle motorky posoudit hlavně z off ježdění..
1.Desky,brzdí skoro stejnou váhu a nevidím v opotřebování nějaký rozdíl..
2.Řetězovka mi na obou vydrží něco nad 20000km neb jsem často ve sračkách..
3.Gumy mi možná na lc8 vydrží o něco méně ale spíš díky tomu že mě ta bestie svádí k agresivnější jízdě..
4.A ještě spotřeba,loni mi SERko v Rumunsku při přesunech bralo 5.5l a řekl bych že alp díky absenci šestky veme víc..



Desky ti brzdí stejnou váhu, ale budeme-li se bavit o sériových motorkách na který nehodíš krosový vidle, tak nikdy neuděláš aspoň přibližnou průměrnou rychlost v terénu co LC8 a jelikož s KTM se nedá moc jezdit pomalu, tak ve finále brzdíš víc kynetický energie, samozřejmě pak jsou vedlejší efekty, bláto a jiná abrazivní prostředí ...

Řetězovku taky ničí bláto a písek, pokud neměníš vysloveně preventivně, tak ale nevěřím, že ti to sežere stejně rychle, vždycky to bude bláto + 100 koní nebo bláto + 50 koní, podle mě kdybys lítal řetěz až do smrti, tak ti na alpu musí vydržet déle, prostě je to fyzika a ta KTM za to tahá jinak, ale úplně jinak

Gumy to taky musí žrát víc zákonitě, tady asi není co k debatě, hodně ale půjde o zacházení s nimi, když je chceš odkouřit, odkouříš je s čímkoliv .. ale za předpokladu, že bys věděl, že ti například musí vydržet nějaký čas a nebyly by dobré podmínky, spíš se ti to podle mě povede s Hondou

Spotřeba, to je pro KTM zabiják, píšeš spotřebu při přejezdu ... a já ti jí věřím, jel jsem prágl - liberec za 6, ale s alpem v terénu do dvouciferných nejdeš a s KTM to není ani trochu složité, navíc bere i něco oleje

Je to o tom, že KTM je sportovní motorka, Transalp se snaží být eko cesťák, jak už tu bylo řečeno tak nesrovnáváme zrovna srovnatelné, ale nemyslím, že bys dokázal s 950 odjet sezonu s rozpočtem Transalpa, myslím, že by se ti to nepovedlo ani omylem ... samozřejmě je to vykoupeno jízdními vlastnostmi, o tom se nehádám, ale čistě po finanční stránce ..

Bůhví kam se v tomhle zařadí nová Afrika, na to je fakt hodně brzo, ale Honda se určitě její provozní rozpočet minimálně snažila narvat pod 950/990

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 22:13 | Nahoru | #2
TomasK7> Alpovi můžeš dát podvozek z LC8 a spojíš obě dobré vlastnosti.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

10.4.2016 v 22:36 | Nahoru | #3
TomasK7> To je jen samé myslím..Já měl 3 takže vím.A přes 10 litrů mi kačena žrala akorát v saharském písku.Že na ktm brzdím více kynetické energie je úsměvné jako by to napsal Tech.Nová afra bude brát mín benzínu ale tam její finanční výhoda končí.A jak to vypadá když s tím oba praštíme tak to bude finančně asi naopak..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist