2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
qwert píše: Můžu tyhle motorky posoudit hlavně z off ježdění..
1.Desky,brzdí skoro stejnou váhu a nevidím v opotřebování nějaký rozdíl..
2.Řetězovka mi na obou vydrží něco nad 20000km neb jsem často ve sračkách..
3.Gumy mi možná na lc8 vydrží o něco méně ale spíš díky tomu že mě ta bestie svádí k agresivnější jízdě..
4.A ještě spotřeba,loni mi SERko v Rumunsku při přesunech bralo 5.5l a řekl bych že alp díky absenci šestky veme víc..
Desky ti brzdí stejnou váhu, ale budeme-li se bavit o sériových motorkách na který nehodíš krosový vidle, tak nikdy neuděláš aspoň přibližnou průměrnou rychlost v terénu co LC8 a jelikož s KTM se nedá moc jezdit pomalu, tak ve finále brzdíš víc kynetický energie, samozřejmě pak jsou vedlejší efekty, bláto a jiná abrazivní prostředí ...
Řetězovku taky ničí bláto a písek, pokud neměníš vysloveně preventivně, tak ale nevěřím, že ti to sežere stejně rychle, vždycky to bude bláto + 100 koní nebo bláto + 50 koní, podle mě kdybys lítal řetěz až do smrti, tak ti na alpu musí vydržet déle, prostě je to fyzika a ta KTM za to tahá jinak, ale úplně jinak
Gumy to taky musí žrát víc zákonitě, tady asi není co k debatě, hodně ale půjde o zacházení s nimi, když je chceš odkouřit, odkouříš je s čímkoliv .. ale za předpokladu, že bys věděl, že ti například musí vydržet nějaký čas a nebyly by dobré podmínky, spíš se ti to podle mě povede s Hondou
Spotřeba, to je pro KTM zabiják, píšeš spotřebu při přejezdu ... a já ti jí věřím, jel jsem prágl - liberec za 6, ale s alpem v terénu do dvouciferných nejdeš a s KTM to není ani trochu složité, navíc bere i něco oleje
Je to o tom, že KTM je sportovní motorka, Transalp se snaží být eko cesťák, jak už tu bylo řečeno tak nesrovnáváme zrovna srovnatelné, ale nemyslím, že bys dokázal s 950 odjet sezonu s rozpočtem Transalpa, myslím, že by se ti to nepovedlo ani omylem ... samozřejmě je to vykoupeno jízdními vlastnostmi, o tom se nehádám, ale čistě po finanční stránce ..
Bůhví kam se v tomhle zařadí nová Afrika, na to je fakt hodně brzo, ale Honda se určitě její provozní rozpočet minimálně snažila narvat pod 950/990
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |