globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 21:01 | Nahoru | #1651
majanko> Tak jak jsem psal,ve srovnání s Varaderem to bude kolo.Mě zajímá srovnání s jednoválcem.

Tech:




Kdysi se to někde řešilo a někdo postoval tenhle pěkný obrázek...

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 21:05 | Nahoru | #1652
"A spotřeba v terénu se nepočítá na km ale na hodiny. Páč jinak vycházejí nepěkný hodnoty."

Můžeš nějak specifikovat tenhle systém? :D

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 21:10 | Nahoru | #1653
A proč jednovál? Africa má 230kg, má řadový dvouvál, charakter je spíš Véčkový motor, zvuk stejný jak Varadero v nízkych otáčkách a ve vyšších otáčkách má jiný, dunivý zvuk. Těžiště je hodně nízko. A jízda je neuvěřitelně pohodová na rozmlácených a makadamových silnicích jak po nejlepším asfaltu.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 21:15 | Nahoru | #1654
majanko> Protože pro mě jsou i ty nejlehčí dvouvály těžké almary.Rád bych si dal ty řeči o zázračné ovladatelnosti a lehkosti trochu do kontextu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 21:20 | Nahoru | #1655
majanko> To nic, on je na ty jednovály zatíženej. Btw. Anti, ten obrázek je hezký, ale to je tak všechno. Výpovědní hodnota nula.

TomasK7: Nevím co je na tom ke specifikaci.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 21:26 | Nahoru | #1656
Tech> Takže když ujedu za hodinu 20km a mám za tu hodinu spotřebu 2,5 litry (s alpem jsem nikdy nešel přes nějakých 7-8/100km, ale pro příklad) a jindy ujedu za hodinu 60km za kterou spotřebuju 3 litry tak mám teda podle tohohle měření spotřeby v druhým případě horší spotřebu jo? Tady se opravdu rozjeli neskutečný teorie

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 21:37 | Nahoru | #1657

TomasK7 píše: Tech> Takže když ujedu za hodinu 20km a mám za tu hodinu spotřebu 2,5 litry (s alpem jsem nikdy nešel přes nějakých 7-8/100km, ale pro příklad) a jindy ujedu za hodinu 60km za kterou spotřebuju 3 litry tak mám teda podle tohohle měření spotřeby v druhým případě horší spotřebu jo? Tady se opravdu rozjeli neskutečný teorie



Pri jizde v terenu se to takhle pocita na motohodiny - za stejnou dobu jezdeni jsi proste v druhem pripade projezdil vice.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 21:41 | Nahoru | #1658
SirIndy> podle spotřeby počítám dojezd, jak uděláš dojezd z těhle hodnot? chápu spotřebu na hodiny u nějakých motorů co mají pořád stejnou zátěž, když se furt drtí motokros, ostrá stylem plnej nebo nic, dragster, nebo vrchy, ale .. enduro? Ještě jsem nikdy v žádném článku nečetl "KTM 690R bere 3 litry za hodinu v terénu"

Naposledy editováno 29.02.2016 21:43:25

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 21:42 | Nahoru | #1659

Tech píše: majanko> To nic, on je na ty jednovály zatíženej. Btw. Anti, ten obrázek je hezký, ale to je tak všechno. Výpovědní hodnota nula


No já tam vidím hezky vliv jednotlivých komponentů dle otevření klapky.Co bys chtěl víc?Víc ti dá akorát stolice.Jinak,povím ti tajemství.Já radši dvouvály,ale zatím jsem neměl tu čest s nějakým který má stejný průběh motoru a ovladatelnost jak moje KLR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 21:45 | Nahoru | #1660

TomasK7 píše: SirIndy> podle spotřeby počítám dojezd, jak uděláš dojezd z těhle hodnot? chápu spotřebu na hodiny u nějakých motorů co mají pořád stejnou zátěž, když se furt drtí motokros, dragster, nebo vrchy, ale .. enduro? Ještě jsem nikdy v žádném článku nečetl "KTM 690R bere 3 litry za hodinu v terénu"



Neresi se jak daleko na nadrz dojedes, ale jak dlouho na ni muzes jezdit V enduro vlaknech se bezne doctes "jedna nadrz mi vydrzi na tri motohodiny" a podobne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 21:49 | Nahoru | #1661
TomasK7> Hele nevím co na tom nechápeš.

Spotřeba se vždy počítá, aby šla k něčemu rozumě vztáhnout. U kombajnu na HA, u řezačky na tunu, traktor v lese na kubík, na silnici na km.

No a když to nejde k ničemu rozumnému (jako je dolování motorky z bláta), tak je poslední možnost na hodinu.

Vezmi si to takhle, co ti dá víc vyžití, spálit 2,5litru v terénu, nebo 5l na silnici ? Mě to první a proto jízdou v terénu šetřím prachy ikdyž jedu za 8 na 100.

Anti: Zkoušels někdy Transalpa ? Ten má projev motoru do terénu super. (Lepší jak Afra) Jen má 40kg nadváhu.

Naposledy editováno 29.02.2016 22:04:24

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 21:54 | Nahoru | #1662
SirIndy> U Cendura řeším především kolik na nádrž dojedu, vlákno o lehkých tu není,ale u nich ano tam to chápu, že se jedeš zničit kolem chaty a informace, že ti vydrží nádrž na 3 motohodiny ti stačí

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

29.2.2016 v 23:43 | Nahoru | #1663

martinrix píše: Objednal jsem v červenou s ABS Doufám, že ji do května budu mít. Jedu koncem května na Ukrajinu


červená je nej.!!

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 06:12 | Nahoru | #1664
Už tu chybí jen kůže/textil, klíčkem/chcípákem, jako kameru, jakou navigaci a jestli obyč natural, nebo 98čku a bude to komplet

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 09:32 | Nahoru | #1665
A to ještě část lidí bere motohodinu jako 60min. ať už motor maká v jakýchkoliv otáčkách.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 09:51 | Nahoru | #1666
Béďa17> Dneska je to tak běžné u všech strojů, které mají počítadlo hodin.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 10:08 | Nahoru | #1667

Béďa17 píše: A to ještě část lidí bere motohodinu jako 60min. ať už motor maká v jakýchkoliv otáčkách.



Podle tebe ma nejaka moto merak, ktery zohlednuje otacky motoru? (coz taky neni presne, spis by se to melo brat podle generovaneho vykonu). Takove meraky mivaji jen stroje bezici v konstantnich nastavenych otackach ne?

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 10:28 | Nahoru | #1668
Motohodiny :D, to ma smysl snad jen kdyz to smrdlas opravdu jen v tezkem terenu ,nebo na ukruhu, a Afrika se do terenu ,kam se hodi moto co jezdi na motohodiny nepodívá.

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 10:30 | Nahoru | #1669
Výraz motohodina přeci znamená přesně stanovený počet otáček klikovky za hodinu.Nebo se pletu?Něco jiného je hodina provozu.Tím nechci prudit,jen konstatuji.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 10:57 | Nahoru | #1670
Béďa17> to ale u motorek neplati

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 11:43 | Nahoru | #1671


Tady vyzkoušet novou Afriku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 11:59 | Nahoru | #1672
Béďa17>Když si pomůžu analogií z oblasti traktorů,tak systém který popisuješ se používal u všech Zetorů.Všechny ostatní stroje se kterými jsem měl tu čest mají tzv provozní hodiny vztažené k době provozu motoru bez ohledu na zatížení-otáčky.Je jasné,co který se systémů reálněji ukazuje zatížení,nicméně praxe je jaká je.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 12:08 | Nahoru | #1673
Anti> Zase tak jasné to tedy není. Vezmi si, když bude traktor pracovat řekněme na 1000ot. na plný výkon třeba vývodového hřídele. Je to větší zatížení/opotřebení než na 1500ot. téměř na prázdno ? Nebo v lese, kde často není motor až tolik zatěžován, ale ostatní jako převodovka a nápravy jsou zatěžovány násobně víc. Proto se dnes už nepoužívají Zetorácké mth...Skutečně nejlepší počítání nějakého proběhu motoru je asi podle spáleného paliva.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 12:32 | Nahoru | #1674

Tech píše: Anti> Zase tak jasné to tedy není. Vezmi si, když bude traktor pracovat řekněme na 1000ot. na plný výkon třeba vývodového hřídele. Je to větší zatížení/opotřebení než na 1500ot. téměř na prázdno ? Nebo v lese, kde často není motor až tolik zatěžován, ale ostatní jako převodovka a nápravy jsou zatěžovány násobně víc. Proto se dnes už nepoužívají Zetorácké mth...Skutečně nejlepší počítání nějakého proběhu motoru je asi podle spáleného paliva.



Asi joo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 13:03 | Nahoru | #1675
Tech> Koukám že ty jsi opravdu všeználek...Tak jinak.Jeden traktorista zajede na pole a začne orat.Velký pluh,plný plyn a jedem.Traktorista číslo dvě ráno nastartuje a zaleze zpátky do šatny,protože zahřívá.Pak přejede a nechá brblat.Pak třeba vytáhne strom a nechá brblat.Přijede na plac a do konce směny nechá brblat.Oba mají třeba sedm motohodin ale rozdíl je propastný.
Vývoďák není žádný ničitel motoru,to vím z vlastní zkušenosti,o lesních pracích platí totéž.Otáčky jsou otáčky a motoru zkracují životnost i bez zatížení.Můj Zetor byl nucen podstoupit GO motoru po cca 14 tisících Mth.V té době nebral ani kapku oleje a bezproblémově startoval.Nicméně inspekce dovnitř ukázala že má ložiska na klice opotřebované tak že zmizela kompozice.Každopádně,kdyby motor poznal orbu,jde na go po polovině Mth.

To samé je u motorek.Je dost podstatný rozdíl jestli motohodinu najede mrdal mého typu který pojezdí polňačky lehkou plynulou jízdou,nebo blázen co se vrátí jako hrouda blata a bolí ho zápěstí od kroucení heftem...
Ideální počítání by bylo podle skutečného zatížení motoru-odevzdaného výkonu.Což by ale bylo několikanásobně složitější než obyčejné hodiny měřící dobu zapnutí klíčku...

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 13:39 | Nahoru | #1676

Tech píše: TomasK7>
Spotřeba se vždy počítá, aby šla k něčemu rozumě vztáhnout. U kombajnu na HA, u řezačky na tunu, traktor v lese na kubík, na silnici na km.
No a když to nejde k ničemu rozumnému (jako je dolování motorky z bláta), tak je poslední možnost na hodinu.


To je sice moc hezké, ale u cendura bohatě stačí vědět, že třeba ve středním terénu žere o 1/3 více než normálně a podle toho si spočítáš dojezd. Sám to tak praktikuju už roky i bez motohodin a je to pro mé účely mnohem praktičtější.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 13:42 | Nahoru | #1677
Anti> Můžeš nějak blíže specifikovat "vývoďák není žádný činitel motoru" ? Jinak souhlasím, otáčky jsou často dobrý způsob měření mth ale ne dokonalý. Můžeme se jen dohadovat, proč se to tedy dnes tak neměří, softwarově to není žádný problém a nic by to nestálo. Snad kvůli fakturaci práce a popravdě dnešní motory jsou na takové úrovni, že to první majitel stejně dříve prodá než by musel na GO. Konkrétně znám John Deera 8200 co má 20tis mth s 90% polní práce, převážně orba a na motor nebylo šáhnuto...takže spotřebitele vlastně nezajímá kolikrát se ten motor na to musel otočit.

Jinak to tvoje Ideální počítání podle odevzdaného výkonu je právě spálené množství paliva.

fockewulf: Popravdě jsem nikdy spotřebu v terénu neřešil, nikdy jsem celou nádrž nevyjezdi jen v terénu takže ani nevím kolik to žere navíc.

Naposledy editováno 01.03.2016 13:44:42

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 13:49 | Nahoru | #1678
Na zacatku test Afriky:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 14:42 | Nahoru | #1679

Tech píše: Jinak to tvoje Ideální počítání podle odevzdaného výkonu je právě spálené množství paliva.



Ne uplne, kdyz nekdo bude jezdit s podtocenym motorem na plny plyn tak nevygeneruje ze stejneho mnozstvi paliva tolik vykonu jako ten, co bude spravne radit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 14:52 | Nahoru | #1680
SirIndy> Jistě že to není optimum,muselo by se to vztahovat k průměrné spotřebě a generovat nějaký koeficient.Třeba můj starý Zetor se sedmilitrovým motorem spotřebuje cca 35 litrů denně.Kamarádův 2,5 litrový speciál na sečení (Reform metrac) si řekne o jednou tolik
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist