globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 12:08 | Nahoru | #1
Anti> Zase tak jasné to tedy není. Vezmi si, když bude traktor pracovat řekněme na 1000ot. na plný výkon třeba vývodového hřídele. Je to větší zatížení/opotřebení než na 1500ot. téměř na prázdno ? Nebo v lese, kde často není motor až tolik zatěžován, ale ostatní jako převodovka a nápravy jsou zatěžovány násobně víc. Proto se dnes už nepoužívají Zetorácké mth...Skutečně nejlepší počítání nějakého proběhu motoru je asi podle spáleného paliva.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 12:32 | Nahoru | #2

Tech píše: Anti> Zase tak jasné to tedy není. Vezmi si, když bude traktor pracovat řekněme na 1000ot. na plný výkon třeba vývodového hřídele. Je to větší zatížení/opotřebení než na 1500ot. téměř na prázdno ? Nebo v lese, kde často není motor až tolik zatěžován, ale ostatní jako převodovka a nápravy jsou zatěžovány násobně víc. Proto se dnes už nepoužívají Zetorácké mth...Skutečně nejlepší počítání nějakého proběhu motoru je asi podle spáleného paliva.



Asi joo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 13:03 | Nahoru | #3
Tech> Koukám že ty jsi opravdu všeználek...Tak jinak.Jeden traktorista zajede na pole a začne orat.Velký pluh,plný plyn a jedem.Traktorista číslo dvě ráno nastartuje a zaleze zpátky do šatny,protože zahřívá.Pak přejede a nechá brblat.Pak třeba vytáhne strom a nechá brblat.Přijede na plac a do konce směny nechá brblat.Oba mají třeba sedm motohodin ale rozdíl je propastný.
Vývoďák není žádný ničitel motoru,to vím z vlastní zkušenosti,o lesních pracích platí totéž.Otáčky jsou otáčky a motoru zkracují životnost i bez zatížení.Můj Zetor byl nucen podstoupit GO motoru po cca 14 tisících Mth.V té době nebral ani kapku oleje a bezproblémově startoval.Nicméně inspekce dovnitř ukázala že má ložiska na klice opotřebované tak že zmizela kompozice.Každopádně,kdyby motor poznal orbu,jde na go po polovině Mth.

To samé je u motorek.Je dost podstatný rozdíl jestli motohodinu najede mrdal mého typu který pojezdí polňačky lehkou plynulou jízdou,nebo blázen co se vrátí jako hrouda blata a bolí ho zápěstí od kroucení heftem...
Ideální počítání by bylo podle skutečného zatížení motoru-odevzdaného výkonu.Což by ale bylo několikanásobně složitější než obyčejné hodiny měřící dobu zapnutí klíčku...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist