1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Vývoďák není žádný ničitel motoru,to vím z vlastní zkušenosti,o lesních pracích platí totéž.Otáčky jsou otáčky a motoru zkracují životnost i bez zatížení.Můj Zetor byl nucen podstoupit GO motoru po cca 14 tisících Mth.V té době nebral ani kapku oleje a bezproblémově startoval.Nicméně inspekce dovnitř ukázala že má ložiska na klice opotřebované tak že zmizela kompozice.Každopádně,kdyby motor poznal orbu,jde na go po polovině Mth.
To samé je u motorek.Je dost podstatný rozdíl jestli motohodinu najede mrdal mého typu který pojezdí polňačky lehkou plynulou jízdou,nebo blázen co se vrátí jako hrouda blata a bolí ho zápěstí od kroucení heftem...
Ideální počítání by bylo podle skutečného zatížení motoru-odevzdaného výkonu.Což by ale bylo několikanásobně složitější než obyčejné hodiny měřící dobu zapnutí klíčku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Jinak to tvoje Ideální počítání podle odevzdaného výkonu je právě spálené množství paliva.
fockewulf: Popravdě jsem nikdy spotřebu v terénu neřešil, nikdy jsem celou nádrž nevyjezdi jen v terénu takže ani nevím kolik to žere navíc.
Naposledy editováno 01.03.2016 13:44:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |