globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 13:03 | Nahoru | #1
Tech> Koukám že ty jsi opravdu všeználek...Tak jinak.Jeden traktorista zajede na pole a začne orat.Velký pluh,plný plyn a jedem.Traktorista číslo dvě ráno nastartuje a zaleze zpátky do šatny,protože zahřívá.Pak přejede a nechá brblat.Pak třeba vytáhne strom a nechá brblat.Přijede na plac a do konce směny nechá brblat.Oba mají třeba sedm motohodin ale rozdíl je propastný.
Vývoďák není žádný ničitel motoru,to vím z vlastní zkušenosti,o lesních pracích platí totéž.Otáčky jsou otáčky a motoru zkracují životnost i bez zatížení.Můj Zetor byl nucen podstoupit GO motoru po cca 14 tisících Mth.V té době nebral ani kapku oleje a bezproblémově startoval.Nicméně inspekce dovnitř ukázala že má ložiska na klice opotřebované tak že zmizela kompozice.Každopádně,kdyby motor poznal orbu,jde na go po polovině Mth.

To samé je u motorek.Je dost podstatný rozdíl jestli motohodinu najede mrdal mého typu který pojezdí polňačky lehkou plynulou jízdou,nebo blázen co se vrátí jako hrouda blata a bolí ho zápěstí od kroucení heftem...
Ideální počítání by bylo podle skutečného zatížení motoru-odevzdaného výkonu.Což by ale bylo několikanásobně složitější než obyčejné hodiny měřící dobu zapnutí klíčku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

1.3.2016 v 13:42 | Nahoru | #2
Anti> Můžeš nějak blíže specifikovat "vývoďák není žádný činitel motoru" ? Jinak souhlasím, otáčky jsou často dobrý způsob měření mth ale ne dokonalý. Můžeme se jen dohadovat, proč se to tedy dnes tak neměří, softwarově to není žádný problém a nic by to nestálo. Snad kvůli fakturaci práce a popravdě dnešní motory jsou na takové úrovni, že to první majitel stejně dříve prodá než by musel na GO. Konkrétně znám John Deera 8200 co má 20tis mth s 90% polní práce, převážně orba a na motor nebylo šáhnuto...takže spotřebitele vlastně nezajímá kolikrát se ten motor na to musel otočit.

Jinak to tvoje Ideální počítání podle odevzdaného výkonu je právě spálené množství paliva.

fockewulf: Popravdě jsem nikdy spotřebu v terénu neřešil, nikdy jsem celou nádrž nevyjezdi jen v terénu takže ani nevím kolik to žere navíc.

Naposledy editováno 01.03.2016 13:44:42
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist