2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
TomasK7: Nevím co je na tom ke specifikaci.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
TomasK7 píše: Tech> Takže když ujedu za hodinu 20km a mám za tu hodinu spotřebu 2,5 litry (s alpem jsem nikdy nešel přes nějakých 7-8/100km, ale pro příklad) a jindy ujedu za hodinu 60km za kterou spotřebuju 3 litry tak mám teda podle tohohle měření spotřeby v druhým případě horší spotřebu jo? Tady se opravdu rozjeli neskutečný teorie
Pri jizde v terenu se to takhle pocita na motohodiny - za stejnou dobu jezdeni jsi proste v druhem pripade projezdil vice.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 29.02.2016 21:43:25
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: majanko> To nic, on je na ty jednovály zatíženej. Btw. Anti, ten obrázek je hezký, ale to je tak všechno. Výpovědní hodnota nula
No já tam vidím hezky vliv jednotlivých komponentů dle otevření klapky.Co bys chtěl víc?Víc ti dá akorát stolice.Jinak,povím ti tajemství.Já radši dvouvály,ale zatím jsem neměl tu čest s nějakým který má stejný průběh motoru a ovladatelnost jak moje KLR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
TomasK7 píše: SirIndy> podle spotřeby počítám dojezd, jak uděláš dojezd z těhle hodnot? chápu spotřebu na hodiny u nějakých motorů co mají pořád stejnou zátěž, když se furt drtí motokros, dragster, nebo vrchy, ale .. enduro? Ještě jsem nikdy v žádném článku nečetl "KTM 690R bere 3 litry za hodinu v terénu"
Neresi se jak daleko na nadrz dojedes, ale jak dlouho na ni muzes jezdit V enduro vlaknech se bezne doctes "jedna nadrz mi vydrzi na tri motohodiny" a podobne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Spotřeba se vždy počítá, aby šla k něčemu rozumě vztáhnout. U kombajnu na HA, u řezačky na tunu, traktor v lese na kubík, na silnici na km.
No a když to nejde k ničemu rozumnému (jako je dolování motorky z bláta), tak je poslední možnost na hodinu.
Vezmi si to takhle, co ti dá víc vyžití, spálit 2,5litru v terénu, nebo 5l na silnici ? Mě to první a proto jízdou v terénu šetřím prachy ikdyž jedu za 8 na 100.
Anti: Zkoušels někdy Transalpa ? Ten má projev motoru do terénu super. (Lepší jak Afra) Jen má 40kg nadváhu.
Naposledy editováno 29.02.2016 22:04:24
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Béďa17 píše: A to ještě část lidí bere motohodinu jako 60min. ať už motor maká v jakýchkoliv otáčkách.
Podle tebe ma nejaka moto merak, ktery zohlednuje otacky motoru? (coz taky neni presne, spis by se to melo brat podle generovaneho vykonu). Takove meraky mivaji jen stroje bezici v konstantnich nastavenych otackach ne?
2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tady vyzkoušet novou Afriku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Anti> Zase tak jasné to tedy není. Vezmi si, když bude traktor pracovat řekněme na 1000ot. na plný výkon třeba vývodového hřídele. Je to větší zatížení/opotřebení než na 1500ot. téměř na prázdno ? Nebo v lese, kde často není motor až tolik zatěžován, ale ostatní jako převodovka a nápravy jsou zatěžovány násobně víc. Proto se dnes už nepoužívají Zetorácké mth...Skutečně nejlepší počítání nějakého proběhu motoru je asi podle spáleného paliva.
Asi joo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Vývoďák není žádný ničitel motoru,to vím z vlastní zkušenosti,o lesních pracích platí totéž.Otáčky jsou otáčky a motoru zkracují životnost i bez zatížení.Můj Zetor byl nucen podstoupit GO motoru po cca 14 tisících Mth.V té době nebral ani kapku oleje a bezproblémově startoval.Nicméně inspekce dovnitř ukázala že má ložiska na klice opotřebované tak že zmizela kompozice.Každopádně,kdyby motor poznal orbu,jde na go po polovině Mth.
To samé je u motorek.Je dost podstatný rozdíl jestli motohodinu najede mrdal mého typu který pojezdí polňačky lehkou plynulou jízdou,nebo blázen co se vrátí jako hrouda blata a bolí ho zápěstí od kroucení heftem...
Ideální počítání by bylo podle skutečného zatížení motoru-odevzdaného výkonu.Což by ale bylo několikanásobně složitější než obyčejné hodiny měřící dobu zapnutí klíčku...
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: TomasK7>
Spotřeba se vždy počítá, aby šla k něčemu rozumě vztáhnout. U kombajnu na HA, u řezačky na tunu, traktor v lese na kubík, na silnici na km.
No a když to nejde k ničemu rozumnému (jako je dolování motorky z bláta), tak je poslední možnost na hodinu.
To je sice moc hezké, ale u cendura bohatě stačí vědět, že třeba ve středním terénu žere o 1/3 více než normálně a podle toho si spočítáš dojezd. Sám to tak praktikuju už roky i bez motohodin a je to pro mé účely mnohem praktičtější.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Jinak to tvoje Ideální počítání podle odevzdaného výkonu je právě spálené množství paliva.
fockewulf: Popravdě jsem nikdy spotřebu v terénu neřešil, nikdy jsem celou nádrž nevyjezdi jen v terénu takže ani nevím kolik to žere navíc.
Naposledy editováno 01.03.2016 13:44:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Jinak to tvoje Ideální počítání podle odevzdaného výkonu je právě spálené množství paliva.
Ne uplne, kdyz nekdo bude jezdit s podtocenym motorem na plny plyn tak nevygeneruje ze stejneho mnozstvi paliva tolik vykonu jako ten, co bude spravne radit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |