1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
www.facebook.com/montolegranputtanone/videos/1204031909611448/
ten kdo uveřejnil to video. Netuším, proč bych se měl ptát jezdců, kteří natáčeli promo video.
Bavili jste se o tom kdo vyjel ten kopec snad ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: Oni si to samy poskládali jak chtěli? Z předsériových který nesmí na silnici?
Když předprodukční vozidlo nesmí do provozu, tak čím se zabývají týmy testovacích jezdců, celá oddělení kamuflující novinky, řidiči mul a hordy nadržených fotografů živících se focením předprodukčních vozidel v provozu? Aha, první to dělají, aby je nechytli policajti a druzí ty fotky naopak prodavají policii jako důkazní materiál :) Nová AT už byla focená v provozu někdy na jaře a nezdá se, že by ji honili četníci.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: jo,vypaří se ale hlavně z metrového výšky dopadne jako pytel brambor s tlumičema totálně nadoraz..... a jezdci se podlomí kolena .....
Tak zřejmě máme každý úplně jiné zkušenosti s chováním velkých endur v terénu. Situace, které jsou na těch fotkách bílé AT, zvládnou sériové staré AT750, XTZ750, LC8, apod., tak proč ne nová AT Je možné, že by si v nějkterých místech ťukly do dorazů. Ale rozhodně by člobrdu neshodily ze sedla, jak píšeš, a bez následků by pokračovaly dál. O ústa mi motorku by bylo, kdyby ty klády místo sjezdu skákal a dopadal na ten rovný asfalt. Tam ano, tam by hrozilo poničení podvozku a šofér by to nemusel neustál. Ale metrový skok (výškově) je v pohodě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: V_i_c_i> To teda...velká motorka pracuje stejně jak lehká. Principy jsou pořad stejné, jen se nebát. Mě by zabrzdilo jen pomyšlení na neúspěch resp. zmrvení masiny za 350k........
........, těžká potřebuje na všechno víc místa, nejde lehce nadhodit přední kolo atd...vše jde hůř, klade vetší nároky na jezdce. KTM videa jsou důkazem...
Opradu si v těch dvou příspěvcích neprotiřečíš? KTM a jiná videa jsou důlkazem, že i na těžkém enduru jde blbnout, jako na lehkém. Ale musí se na to jít specifickou technikou a hlavně hlavou! Právě proto, že těžká motorka se chová odlišně než lehká. Třeba konkrétně na tom videu bílé AT, jak vyjíždí na kamennou stěnu. U velkého endura se musí přijet pomalu a mít motorku v dokonalé rovnováze a ve správné stopě. Jakmile jakmilepse přední kolo přiblíží stěně, musí se za to vzít (aby se kolo odlehčilo) a na prvních pár metrech (kdy je zadní kolo zatížené zrychlením, zhoupnutím těla i moto v patě svahu a kousek nad ní) udělit motorce taková enegrie, aby setrvačností vyjela nahoru. Pak ubrat plyn. Jakýkoliv jiný postup znamená mínus 350 tisíc. U lehké krosky se pod stěnu může přimotat v podstatě jakkoliv rozhozený, na zrychlení je daleko víc prostoru, ve svahu se dá odšlapnutím zkorigovat ztráta rovnováhy nebo směr, plynem rychlost. Tohle všechno u těžké mrchy nejde, tam je jen jeden pokus.
Je krásně vidět, jak mu v kritický okamžik metr před úpatím podjelo kolo a malinko ho to rozhodilo. Ve výjezdu to moc nevadilo, tam to nabraná energie vyžehlila, všechno se hrnulo nahoru. Ale ta "chyba" ho dohonila na vrcholu, kdy spodní mírné rozhození těžiště musel nahoře řešit vysednutím, resp. musel dopadnout na jednu nohu, aby zachoval motorku kolmo.
Tím chci říct, že na těžké se musí jezdit takovým "trialovým" způsobem - najít vhodné místo, tam si to srovnat, udělit motorce enerii na přesně daném prostoru a převalit to přes "problém" na bezpečné místo. Využívat její energii (setrvačnost). Jakmile se na to jde soutěžácky pádlováním na lachtana, tak to většinou nedopadne dobře a navíc se u toho člověk šíleně nadře.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
laos píše: Dolph-cz> ptal jsem se zde:
www.facebook.com/montolegranputtanone/videos/1204031909611448/
ten kdo uveřejnil to video. Netuším, proč bych se měl ptát jezdců, kteří natáčeli promo video.
Bavili jste se o tom kdo vyjel ten kopec snad ne?
bavil jsem se obecně,né o tom výjezdu-ten na tlumení rozhodně náročný nebyl.
taky jsem se bavil obecně o motorkách-konkrétně jsem mnenoval ktm1190 a hondu AT............
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Dolph-cz> Hochu, na Afře si najel 0km a už děláš závěry, jak se bude chovat při doskoku ? Dobrý no...tím se nechci Afry nějak slepě zastávat, ale psát takovéhle výkřiky do tmy je směšné.
pořád dokola....,vysloveně jsem psal,o nastavení podvozku k obecně,jmenoval jsem 1190 adv,stejně tak AT.
tak si to přečti! a nedělej ze mně vola-o nové africe samozřejmě vím kulové,jsou to jen subjektivní názory.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
vilemx píše: Tak zřejmě máme každý úplně jiné zkušenosti s chováním velkých endur v terénu. Situace, které jsou na těch fotkách bílé AT, zvládnou sériové staré AT750, XTZ750, LC8, apod., tak proč ne nová AT Je možné, že by si v nějkterých místech ťukly do dorazů. Ale rozhodně by člobrdu neshodily ze sedla, jak píšeš, a bez následků by pokračovaly dál. O ústa mi motorku by bylo, kdyby ty klády místo sjezdu skákal a dopadal na ten rovný asfalt. Tam ano, tam by hrozilo poničení podvozku a šofér by to nemusel neustál. Ale metrový skok (výškově) je v pohodě.
no co dodat,zase to samé.já napíšu něco a ty reaguješ na něco,co jsem nenapsal.
takže psal jsem,že se jezdci po dopadu podlomí kolena-ty napíšeš,že ,já píšu-že ho shodí ze sedla.
má taková diskuze vůbec smysl?
Proto jsem předpokládal, že slovní obrat "podlomit kolena" v souvislosti s dopadem po poskoku znamená "neustát to a dát si na prdel o sedlo nebo z motorky úplně vystoupit".
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
vysvětlím tedy,co mám na mysli ,když napíšu "podlomit kolena"
modelová situace:
přijíždím k lavici,skok,dopad...... a teď pozor:pokud je vše OK,tad při dopadu se stlačují tlumiče,pohlcují energii při dopadu a stejně tak nohy(v kolenou) se lehce zhopnout a taky pohlcují část setrvačné síly působící při dopadu...
obě součásti tlumení-jak tlumiče,tak nohy musí pracovat v nějaké provozní poloze a zdvihu.
avšak pozor: pokud tlumiče neunesou energii při dopadu a je v podstatě jedno,jestli je problém v tom,že jsem dopadl do lavice a nebo je moc měkké tlumení,tak bude dopad probíhat asi takhle-motorka dosedá na zem,tlumiče se stlačují,ale protože energie dopadu je na ně příliš vysoká,tak se zasunují až na doraz,tam se prudce zastaví a tak nepomáhají jezdci tlumit dopad ,na nohy(kolena) působí větší síla,něž kterou je schopen jezdec unést,případně na ní není připraven a ty kolena se mu prostě podlomí......
je to jednak nepříjemné a samozřejmě i nebezpečné,protože změní svou ideální jezdeckou pozici....
tak tomu říkám "podlomit kolena",myslím,že to je termím poměrně běžný a pochopitelný,ale možná pro někoho hloupý
v praxi to pak vypadá nějak takhle v tomto případě to končí pádem,ale samozřejmě nemusí......
Naposledy editováno 16.12.2015 11:25:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Už toho nechme. Stejně už víme, že upravená nebyla, takže to co jste tam psali byly nepravdivé spekulace.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: vilemx> Hele to si napsal o postupu jízdy na velkém enduru bezezbytku platí i na soutěžním či trialce. Trialovým způsobem by se mělo enduro jezdit vždy. Proč jsou asi všichni top enduro jezdci odchovaní na trialu.
Věř mi že Vilém ví o ježdění v terénu na velký motorce hodně, nejspíš víc než my oba dohronady. A svýho času jsem se od něj dost přiučil.
Styl jízdy na velkým enduru se v hodně věcech dost liší od jízdy na lehký, jsou dokonce situace který běžnej smrtelník projede líp na tý těžký.
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
vilemx píše: Když předprodukční vozidlo nesmí do provozu, tak čím se zabývají týmy testovacích jezdců, celá oddělení kamuflující novinky, řidiči mul a hordy nadržených fotografů živících se focením předprodukčních vozidel v provozu? Aha, první to dělají, aby je nechytli policajti a druzí ty fotky naopak prodavají policii jako důkazní materiál :) Nová AT už byla focená v provozu někdy na jaře a nezdá se, že by ji honili četníci.
Díval ses jak se natáčí reklamní videa? Zastaví se provoz a vedle nich jede auto s kamerama, před nima na platáku kameraman. Ty si jako myslíš, že jezdec řekne nejbližší roštěnce aby si vtala kameru a hupla na zadek? Proč by je honili četníci, když jsou tam jenom oni a za kamerama jsou experti na reklamu, nebo ty tam vidíš třeba někoho na konkurenční motorce?(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: Díval ses jak se natáčí reklamní videa? ......... Proč by je honili četníci, když jsou tam jenom oni a za kamerama jsou experti na reklamu, nebo ty tam vidíš třeba někoho na konkurenční motorce?
Zjisti si, k jakým účelům se u nás používají registrační značky s písmenem F. Pak snad uvěříš, že se na silnicích v plném provozui legálně pohybují i prototypy, muly a jiná "nehotová" vozidla či vozidla odlišná od těch s hromadnou homologací.
Reklamní video jsi napsal až teď. Ano, tio se většinou filmuje na uzavřené komunikaci. Uzavřený prostorr je většinou kvůli "umění" či nutnosti porušovat dopravní předpisy, To je ale úplně něco jiného než špionážní foto/video! Tedy většinou, někdy výrobce schválně pustí málo kamuflované vozidlo, aby si novináři příšli na své a udělali reklamu zdarma...
P.S. opravdu nerozumíš příspěvkům, pojmům a nedopatřením motáš páté přes deváté? Nebo to překrucuješ schválně ve snaze mít vždy pravdu či z druhého udělat vola?
Naposledy editováno 16.12.2015 18:02:46
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 16.12.2015 18:30:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
..jen ještě vysvětlím termín skok z metru.
takže je jasné,že vše závisí na úhlu a rychlosti dopadu,takže něco jako skok 1metr,nebo 10metrů je nic nevypovídající údaj,když bude správný úhel odrazu,rychlost a úhel dopadu,tak bez problémů skočí 10m i autobus.
takže to z metru bylo myšleno tak,že pojedeš krokem a prostě skočíš s metrového schodu na placku.
je to jen 1 metr výška,ale vzhledem k tomu,že ta motorka váží s plnou nádrží cca250kg,tak ty setrvačné síly jsou obrovské a tlumiče půjdou nadoraz.....
u 100kg motorky není až takový problém,aby tlumiče neodskakovaly na malých nerovnostech a přitom pobraly i dopad z výšky,ale u 250kg mašiny je najít určitý kompromis opravdu alchymie.... a když se to podaří,tak za cenu nižší životnosti tlumičů a vysokých nároků na špičkový a pravidelný servis.
z toho důvodu si myslím,že extrémní kousky co na tom borci vyvádějí na prezentačních videích(a nemyslím jen hondu,ale klidně i ktm) nejde dělat na sériovém podvozku.
když se na to video člověk pozorně podívá,tak jde vidět,jak jsou ty tlumiče brutálně přitvrzené.na malých nerovnostech vůbec nechodí,motorka poskakuje jak koza,za cenu velmi efektních skoků a dopadů......,tohle by z normálního smrtelníka po ujetí 100km na rozbité cestě vyklepalo duši....,pro běžné ježdění nepoužitelné.
samozřejmě jen můj subjektivní názor.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
tu:
aj tu:
Tu máš nižšie aj video. Keby si neveril pozri si na ňom dátum a sústreď sa na 52 sekundu.
www.insella.it/news/honda-crf-1000-l-africa-twin-ecco-video-rubato
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Btw.Čas ve videu 2:02, klame mně zrak, nebo opravdu vidím pro někoho podřadné Mitas E-09 ? Jestli to nejsou tak alespoň vypadají úplně stejně.
Naposledy editováno 16.12.2015 19:55:49
Naposledy editováno 16.12.2015 20:27:32
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
ta kačena je taky na běžné použití OK,jen na videa se to upraví,ať se s tím dá valit pořádný hart..
Naposledy editováno 16.12.2015 20:56:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: no na takový kousky je trialový speciál.
Na to co je na vloženém videu trialka fakt není - to je prostě enduro, na lehkém to jde většině lidí lépe, na těžkém to prostě musí mít jezdev v paži jinak se trápí. Tahle videa vznikají na docela dost pokusů, takže bych klidně věřil tomu, že Chris B. si tam párkrát také "užil", když se mu to nepodařilo.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
_zdenda_ píše: Na to co je na vloženém videu trialka fakt není - to je prostě enduro, na lehkém to jde většině lidí lépe, na těžkém to prostě musí mít jezdev v paži jinak se trápí. Tahle videa vznikají na docela dost pokusů, takže bych klidně věřil tomu, že Chris B. si tam párkrát také "užil", když se mu to nepodařilo.
Like
Mimochodem,co když to má trochu víc natvrdo jenom protože mu to tak vyhovuje...?Protože jinak by si to moh před natáčením jednotlivejch skoků vždycky přitvrdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: když se na to video člověk pozorně podívá,tak jde vidět,jak jsou ty tlumiče brutálně přitvrzené.na malých nerovnostech vůbec nechodí,motorka poskakuje jak koza,za cenu velmi efektních skoků a dopadů......,tohle by z normálního smrtelníka po ujetí 100km na rozbité cestě vyklepalo duši....,pro běžné ježdění nepoužitelné.
samozřejmě jen můj subjektivní názor.
Hmm. Má to dokonce tak natvrdo, že se mu ani netočí kolo (1:23). Trochu odvážný tvrzení z videa s mizerným framerate a rozplizlým obrazem.
Já si myslím, že to, co tam předvádí, nebude ani tak v hodinách strávených laděním a kufrech plných euráčů za nějaký jiný péra a kartuše do vidlic. Prostě to řídí magor, kterej se toho nebojí a umí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Je skvělé, jak si Mitasky probily cestu do světa. Když je použije KTM do svého videa, něco na nich bude.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |