globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

15.12.2015 v 18:40 | Nahoru | #541
Dolph-cz> ptal jsem se zde:
www.facebook.com/montolegranputtanone/videos/1204031909611448/
ten kdo uveřejnil to video. Netuším, proč bych se měl ptát jezdců, kteří natáčeli promo video.
Bavili jste se o tom kdo vyjel ten kopec snad ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

15.12.2015 v 20:54 | Nahoru | #542
Dolph-cz> Hochu, na Afře si najel 0km a už děláš závěry, jak se bude chovat při doskoku ? Dobrý no...tím se nechci Afry nějak slepě zastávat, ale psát takovéhle výkřiky do tmy je směšné.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 07:31 | Nahoru | #543

petrumr píše: Oni si to samy poskládali jak chtěli? Z předsériových který nesmí na silnici?


Když předprodukční vozidlo nesmí do provozu, tak čím se zabývají týmy testovacích jezdců, celá oddělení kamuflující novinky, řidiči mul a hordy nadržených fotografů živících se focením předprodukčních vozidel v provozu? Aha, první to dělají, aby je nechytli policajti a druzí ty fotky naopak prodavají policii jako důkazní materiál :) Nová AT už byla focená v provozu někdy na jaře a nezdá se, že by ji honili četníci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 07:42 | Nahoru | #544

Dolph-cz píše: jo,vypaří se ale hlavně z metrového výšky dopadne jako pytel brambor s tlumičema totálně nadoraz..... a jezdci se podlomí kolena .....


Tak zřejmě máme každý úplně jiné zkušenosti s chováním velkých endur v terénu. Situace, které jsou na těch fotkách bílé AT, zvládnou sériové staré AT750, XTZ750, LC8, apod., tak proč ne nová AT Je možné, že by si v nějkterých místech ťukly do dorazů. Ale rozhodně by člobrdu neshodily ze sedla, jak píšeš, a bez následků by pokračovaly dál. O ústa mi motorku by bylo, kdyby ty klády místo sjezdu skákal a dopadal na ten rovný asfalt. Tam ano, tam by hrozilo poničení podvozku a šofér by to nemusel neustál. Ale metrový skok (výškově) je v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 08:23 | Nahoru | #545

Tech píše: V_i_c_i> To teda...velká motorka pracuje stejně jak lehká. Principy jsou pořad stejné, jen se nebát. Mě by zabrzdilo jen pomyšlení na neúspěch resp. zmrvení masiny za 350k........
........, těžká potřebuje na všechno víc místa, nejde lehce nadhodit přední kolo atd...vše jde hůř, klade vetší nároky na jezdce. KTM videa jsou důkazem...


Opradu si v těch dvou příspěvcích neprotiřečíš? KTM a jiná videa jsou důlkazem, že i na těžkém enduru jde blbnout, jako na lehkém. Ale musí se na to jít specifickou technikou a hlavně hlavou! Právě proto, že těžká motorka se chová odlišně než lehká. Třeba konkrétně na tom videu bílé AT, jak vyjíždí na kamennou stěnu. U velkého endura se musí přijet pomalu a mít motorku v dokonalé rovnováze a ve správné stopě. Jakmile jakmilepse přední kolo přiblíží stěně, musí se za to vzít (aby se kolo odlehčilo) a na prvních pár metrech (kdy je zadní kolo zatížené zrychlením, zhoupnutím těla i moto v patě svahu a kousek nad ní) udělit motorce taková enegrie, aby setrvačností vyjela nahoru. Pak ubrat plyn. Jakýkoliv jiný postup znamená mínus 350 tisíc. U lehké krosky se pod stěnu může přimotat v podstatě jakkoliv rozhozený, na zrychlení je daleko víc prostoru, ve svahu se dá odšlapnutím zkorigovat ztráta rovnováhy nebo směr, plynem rychlost. Tohle všechno u těžké mrchy nejde, tam je jen jeden pokus.
Je krásně vidět, jak mu v kritický okamžik metr před úpatím podjelo kolo a malinko ho to rozhodilo. Ve výjezdu to moc nevadilo, tam to nabraná energie vyžehlila, všechno se hrnulo nahoru. Ale ta "chyba" ho dohonila na vrcholu, kdy spodní mírné rozhození těžiště musel nahoře řešit vysednutím, resp. musel dopadnout na jednu nohu, aby zachoval motorku kolmo.
Tím chci říct, že na těžké se musí jezdit takovým "trialovým" způsobem - najít vhodné místo, tam si to srovnat, udělit motorce enerii na přesně daném prostoru a převalit to přes "problém" na bezpečné místo. Využívat její energii (setrvačnost). Jakmile se na to jde soutěžácky pádlováním na lachtana, tak to většinou nedopadne dobře a navíc se u toho člověk šíleně nadře.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 08:52 | Nahoru | #546

laos píše: Dolph-cz> ptal jsem se zde:
www.facebook.com/montolegranputtanone/videos/1204031909611448/
ten kdo uveřejnil to video. Netuším, proč bych se měl ptát jezdců, kteří natáčeli promo video.
Bavili jste se o tom kdo vyjel ten kopec snad ne?



bavil jsem se obecně,né o tom výjezdu-ten na tlumení rozhodně náročný nebyl.
taky jsem se bavil obecně o motorkách-konkrétně jsem mnenoval ktm1190 a hondu AT............

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 08:58 | Nahoru | #547

Tech píše: Dolph-cz> Hochu, na Afře si najel 0km a už děláš závěry, jak se bude chovat při doskoku ? Dobrý no...tím se nechci Afry nějak slepě zastávat, ale psát takovéhle výkřiky do tmy je směšné.



pořád dokola....,vysloveně jsem psal,o nastavení podvozku k obecně,jmenoval jsem 1190 adv,stejně tak AT.
tak si to přečti! a nedělej ze mně vola-o nové africe samozřejmě vím kulové,jsou to jen subjektivní názory.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 09:01 | Nahoru | #548

vilemx píše: Tak zřejmě máme každý úplně jiné zkušenosti s chováním velkých endur v terénu. Situace, které jsou na těch fotkách bílé AT, zvládnou sériové staré AT750, XTZ750, LC8, apod., tak proč ne nová AT Je možné, že by si v nějkterých místech ťukly do dorazů. Ale rozhodně by člobrdu neshodily ze sedla, jak píšeš, a bez následků by pokračovaly dál. O ústa mi motorku by bylo, kdyby ty klády místo sjezdu skákal a dopadal na ten rovný asfalt. Tam ano, tam by hrozilo poničení podvozku a šofér by to nemusel neustál. Ale metrový skok (výškově) je v pohodě.



no co dodat,zase to samé.já napíšu něco a ty reaguješ na něco,co jsem nenapsal.
takže psal jsem,že se jezdci po dopadu podlomí kolena-ty napíšeš,že ,já píšu-že ho shodí ze sedla.
má taková diskuze vůbec smysl?

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 09:21 | Nahoru | #549
No já nevím, ale mně se při jízdě na motorce v terénu podlamují kolena skoro furt, a to zcela záměrně.
Proto jsem předpokládal, že slovní obrat "podlomit kolena" v souvislosti s dopadem po poskoku znamená "neustát to a dát si na prdel o sedlo nebo z motorky úplně vystoupit".

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 09:34 | Nahoru | #550
Tak asi fakt nerozumím, co Dolph píše. Kolena jsou nejdůležitějším prvkem odpružení. Obrat podlomily kolena je tedy hloupý. Je skok a skok. Když dopadne do lavice, neustojí to ani na krosce. Do "bubnu" se dá skákat na čemkoli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 11:17 | Nahoru | #551
Tech>
vysvětlím tedy,co mám na mysli ,když napíšu "podlomit kolena"

modelová situace:
přijíždím k lavici,skok,dopad...... a teď pozor:pokud je vše OK,tad při dopadu se stlačují tlumiče,pohlcují energii při dopadu a stejně tak nohy(v kolenou) se lehce zhopnout a taky pohlcují část setrvačné síly působící při dopadu...

obě součásti tlumení-jak tlumiče,tak nohy musí pracovat v nějaké provozní poloze a zdvihu.

avšak pozor: pokud tlumiče neunesou energii při dopadu a je v podstatě jedno,jestli je problém v tom,že jsem dopadl do lavice a nebo je moc měkké tlumení,tak bude dopad probíhat asi takhle-motorka dosedá na zem,tlumiče se stlačují,ale protože energie dopadu je na ně příliš vysoká,tak se zasunují až na doraz,tam se prudce zastaví a tak nepomáhají jezdci tlumit dopad ,na nohy(kolena) působí větší síla,něž kterou je schopen jezdec unést,případně na ní není připraven a ty kolena se mu prostě podlomí......
je to jednak nepříjemné a samozřejmě i nebezpečné,protože změní svou ideální jezdeckou pozici....

tak tomu říkám "podlomit kolena",myslím,že to je termím poměrně běžný a pochopitelný,ale možná pro někoho hloupý

v praxi to pak vypadá nějak takhle v tomto případě to končí pádem,ale samozřejmě nemusí......



Naposledy editováno 16.12.2015 11:25:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 11:28 | Nahoru | #552
Dolph-cz> To je to co jsem psal. Jezdecká chyba, nic víc. Počítám, že ten co tam vodil tu Afriku to má dost v ruce a ví jak rychle najíždět, aby dopadl kam má. "Metrový skok nemůže seriový podvozek ustát je tedy nepřesný. Metrový špatný skok se špatně ustává na čemkoli, ikdyž 300mm zdvihu závodní krosky zvládne samozřejmě mnohem víc.

Už toho nechme. Stejně už víme, že upravená nebyla, takže to co jste tam psali byly nepravdivé spekulace.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 11:43 | Nahoru | #553
vilemx> Hele to si napsal o postupu jízdy na velkém enduru bezezbytku platí i na soutěžním či trialce. Trialovým způsobem by se mělo enduro jezdit vždy. Proč jsou asi všichni top enduro jezdci odchovaní na trialu.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 13:52 | Nahoru | #554

Tech píše: vilemx> Hele to si napsal o postupu jízdy na velkém enduru bezezbytku platí i na soutěžním či trialce. Trialovým způsobem by se mělo enduro jezdit vždy. Proč jsou asi všichni top enduro jezdci odchovaní na trialu.


Věř mi že Vilém ví o ježdění v terénu na velký motorce hodně, nejspíš víc než my oba dohronady. A svýho času jsem se od něj dost přiučil.
Styl jízdy na velkým enduru se v hodně věcech dost liší od jízdy na lehký, jsou dokonce situace který běžnej smrtelník projede líp na tý těžký.
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 17:47 | Nahoru | #555

vilemx píše: Když předprodukční vozidlo nesmí do provozu, tak čím se zabývají týmy testovacích jezdců, celá oddělení kamuflující novinky, řidiči mul a hordy nadržených fotografů živících se focením předprodukčních vozidel v provozu? Aha, první to dělají, aby je nechytli policajti a druzí ty fotky naopak prodavají policii jako důkazní materiál :) Nová AT už byla focená v provozu někdy na jaře a nezdá se, že by ji honili četníci.

Díval ses jak se natáčí reklamní videa? Zastaví se provoz a vedle nich jede auto s kamerama, před nima na platáku kameraman. Ty si jako myslíš, že jezdec řekne nejbližší roštěnce aby si vtala kameru a hupla na zadek? Proč by je honili četníci, když jsou tam jenom oni a za kamerama jsou experti na reklamu, nebo ty tam vidíš třeba někoho na konkurenční motorce?

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 18:00 | Nahoru | #556

petrumr píše: Díval ses jak se natáčí reklamní videa? ......... Proč by je honili četníci, když jsou tam jenom oni a za kamerama jsou experti na reklamu, nebo ty tam vidíš třeba někoho na konkurenční motorce?


Zjisti si, k jakým účelům se u nás používají registrační značky s písmenem F. Pak snad uvěříš, že se na silnicích v plném provozui legálně pohybují i prototypy, muly a jiná "nehotová" vozidla či vozidla odlišná od těch s hromadnou homologací.
Reklamní video jsi napsal až teď. Ano, tio se většinou filmuje na uzavřené komunikaci. Uzavřený prostorr je většinou kvůli "umění" či nutnosti porušovat dopravní předpisy, To je ale úplně něco jiného než špionážní foto/video! Tedy většinou, někdy výrobce schválně pustí málo kamuflované vozidlo, aby si novináři příšli na své a udělali reklamu zdarma...

P.S. opravdu nerozumíš příspěvkům, pojmům a nedopatřením motáš páté přes deváté? Nebo to překrucuješ schválně ve snaze mít vždy pravdu či z druhého udělat vola?

Naposledy editováno 16.12.2015 18:02:46

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 18:25 | Nahoru | #557
máš fotku té africy twin s registrační značkou EU? proč bych měl dělat z druhých vola? stačí snad jen stebe.

Naposledy editováno 16.12.2015 18:30:35

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 18:31 | Nahoru | #558
Tech> ok,hádat se tady nebudem.....
..jen ještě vysvětlím termín skok z metru.

takže je jasné,že vše závisí na úhlu a rychlosti dopadu,takže něco jako skok 1metr,nebo 10metrů je nic nevypovídající údaj,když bude správný úhel odrazu,rychlost a úhel dopadu,tak bez problémů skočí 10m i autobus.

takže to z metru bylo myšleno tak,že pojedeš krokem a prostě skočíš s metrového schodu na placku.

je to jen 1 metr výška,ale vzhledem k tomu,že ta motorka váží s plnou nádrží cca250kg,tak ty setrvačné síly jsou obrovské a tlumiče půjdou nadoraz.....
u 100kg motorky není až takový problém,aby tlumiče neodskakovaly na malých nerovnostech a přitom pobraly i dopad z výšky,ale u 250kg mašiny je najít určitý kompromis opravdu alchymie.... a když se to podaří,tak za cenu nižší životnosti tlumičů a vysokých nároků na špičkový a pravidelný servis.

z toho důvodu si myslím,že extrémní kousky co na tom borci vyvádějí na prezentačních videích(a nemyslím jen hondu,ale klidně i ktm) nejde dělat na sériovém podvozku.



když se na to video člověk pozorně podívá,tak jde vidět,jak jsou ty tlumiče brutálně přitvrzené.na malých nerovnostech vůbec nechodí,motorka poskakuje jak koza,za cenu velmi efektních skoků a dopadů......,tohle by z normálního smrtelníka po ujetí 100km na rozbité cestě vyklepalo duši....,pro běžné ježdění nepoužitelné.

samozřejmě jen můj subjektivní názor.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 18:38 | Nahoru | #559
no na takový kousky je trialový speciál.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 18:38 | Nahoru | #560
petrumr> alebo zo seba?

tu:



aj tu:



Tu máš nižšie aj video. Keby si neveril pozri si na ňom dátum a sústreď sa na 52 sekundu.

www.insella.it/news/honda-crf-1000-l-africa-twin-ecco-video-rubato

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 19:52 | Nahoru | #561
Dolph-cz> Na tom se shodneme. Těžká motorka je na tom určitě mnohem hůř, buď bude moc tvrdá nebo půjde na dorazy. V tom videu od KTM se opravdu zdá dost prkená, tam bych věřil, že může být upravená. Nicméně Afra nebyla, asi ten podvozek nebude úplně marný na rozumné použití a to je jedině dobře.

Btw.Čas ve videu 2:02, klame mně zrak, nebo opravdu vidím pro někoho podřadné Mitas E-09 ? Jestli to nejsou tak alespoň vypadají úplně stejně.

Naposledy editováno 16.12.2015 19:55:49

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 20:24 | Nahoru | #562
bacaone- my vedeme řeč o tych reklamních videí. Já na tych tvojich videí vidím jen asfalt. Došlo ti to, ale už to mazat nemusíš. Začlo to otázkou jestli jsou upravený a jeden napsal že ano.

Naposledy editováno 16.12.2015 20:27:32

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 20:28 | Nahoru | #563
bacaone, čti celé vlákno a ne jen jeden příspěvek.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 20:54 | Nahoru | #564
Tech> jo jsou to mitasky,píšou to i v titulcích na konci........

ta kačena je taky na běžné použití OK,jen na videa se to upraví,ať se s tím dá valit pořádný hart..

Naposledy editováno 16.12.2015 20:56:54

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 20:55 | Nahoru | #565

petrumr píše: no na takový kousky je trialový speciál.



Na to co je na vloženém videu trialka fakt není - to je prostě enduro, na lehkém to jde většině lidí lépe, na těžkém to prostě musí mít jezdev v paži jinak se trápí. Tahle videa vznikají na docela dost pokusů, takže bych klidně věřil tomu, že Chris B. si tam párkrát také "užil", když se mu to nepodařilo.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 20:58 | Nahoru | #566

_zdenda_ píše: takže bych klidně věřil tomu, že Chris B. si tam párkrát také "užil", když se mu to nepodařilo.



100% !
někdy na konci bývá i rychlý sestřih jak s tím tříská o zem..........

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

16.12.2015 v 21:26 | Nahoru | #567
afrikáááá

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

17.12.2015 v 06:46 | Nahoru | #568

_zdenda_ píše: Na to co je na vloženém videu trialka fakt není - to je prostě enduro, na lehkém to jde většině lidí lépe, na těžkém to prostě musí mít jezdev v paži jinak se trápí. Tahle videa vznikají na docela dost pokusů, takže bych klidně věřil tomu, že Chris B. si tam párkrát také "užil", když se mu to nepodařilo.



Like

Mimochodem,co když to má trochu víc natvrdo jenom protože mu to tak vyhovuje...?Protože jinak by si to moh před natáčením jednotlivejch skoků vždycky přitvrdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

17.12.2015 v 08:57 | Nahoru | #569

Dolph-cz píše: když se na to video člověk pozorně podívá,tak jde vidět,jak jsou ty tlumiče brutálně přitvrzené.na malých nerovnostech vůbec nechodí,motorka poskakuje jak koza,za cenu velmi efektních skoků a dopadů......,tohle by z normálního smrtelníka po ujetí 100km na rozbité cestě vyklepalo duši....,pro běžné ježdění nepoužitelné.
samozřejmě jen můj subjektivní názor.


Hmm. Má to dokonce tak natvrdo, že se mu ani netočí kolo (1:23). Trochu odvážný tvrzení z videa s mizerným framerate a rozplizlým obrazem.

Já si myslím, že to, co tam předvádí, nebude ani tak v hodinách strávených laděním a kufrech plných euráčů za nějaký jiný péra a kartuše do vidlic. Prostě to řídí magor, kterej se toho nebojí a umí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

17.12.2015 v 10:22 | Nahoru | #570
karf> Taky si myslím. Přitvrdit se to přeci dá v základu nastavením předpětí.

Je skvělé, jak si Mitasky probily cestu do světa. Když je použije KTM do svého videa, něco na nich bude.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist