22.6. přidávám jméno servisu: PNP Moto, Petr Novák, Pozořice
Naposledy editováno 22.06.2015 17:50:05
1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?
1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?
Ty jsi si zaplatil vyčištění a seřízení. Tak ať to za již zaplacené peníze provede. Proč si platil 5,5tis Kč, když motorka jela na 3 válce???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?
1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?
Napsal to už "Anděl" to je na přezdržku a ne na reklamaci! Hlavně do takového servisu bych se bal moto znova strčit i kdyby k reklamaci byly ochotní...
Ber to jako velmi drahé poučení, servis "odměň" tím že tu zveřejníš jeho jméno a najdi si ve svém okolí servisáka, co Ti dá moto do cajku za reálnou cenu
tak ak ti vyčistil karbce, tak aké uvoľnovanie usadenín???
veď o to pri čistení snáď ide, aby sa usadeniny uvoľnili a vyplavili POČAS ČISTENIA.
Ak to vyčistil tak, že tam ostali usadeniny, ktoré následne upchali trysky, tak za čo zobral 4tis Kč?
1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?
Takže když to shrnu, tento stav bylo možno očekávat. Dle pěkného chování Vašeho mota jsem předpokládal, že budeme mít více štěstí. Je zřejmě potřeba udělat další vyčištění karburátorů a udělat kontrolu zapalování Vámi zmíněného čtvrtého válce.
Nejste první ani poslední majitel mota, kdy je čištění nutno provést znovu, případně ještě jednou. Jednou jsem musel stávkující karburátory čistit dokonce 4x než jsem zajistil jejich trvalou spolehlivost. Uvedu příklad mota, které jsem měl s podobným problémem. Moto po vyčištění normálně funguje, zkušební jízda v pořádku, nachystáno na předání. Start v dílně v pořádku, moto vyvezeno před dům a motor ztrácí tah. Další čištění a vše je už dlouhodobě v pořádku. Nebo jiné se zastavilo asi po dalších 30 km jízdy majitele – po dalším vyčištění vše v pořádku.
Naposledy editováno 17.06.2015 22:10:41
Naposledy editováno 17.06.2015 22:08:37
1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?
Pokud se mu stalo, ze musel cistit karburatory 4x tak je to jelito.
Uvolneni usazeniny bych pochopil kdyby to cistil jednookej Franta nekde ve stodole ale ne pri cisteni ultrazvukem.
1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?
Tak nevim kdo je vetsi hlupak, jestli ty nebo servisman
Kazdopadne bych to reklamoval bez ohledu na jeho vyjadreni. Dal jsi karbec na vycisteni a on je po zakroku tak znecisteny, ze motorka nejede. Takze jsi "zaplatil za dojebani"? At to servisman zaridi, bez ohledu na to co ti rikal nebo psal
1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?
Koupil jsem XJ 550 Secu, která dobrých 15 let stála. Jela očividně na bohatou směs, svíčky pořád ulité, černé, nedržela volnoběh. Asi zaseknuté plováky. Jelikož to byl můj první čtyřtakt a k tomu ještě čtyřválec, tak jsem se rozhodl to dát na vyčištění, seřízení a synchronizaci do autorizovaného servisu Yamaha... No zkrátím to. Nechal jsem tam 3500 s tím, že karby rozebrali do šroubků a vyměnili jehly a vedení, + nějáké o-kroužky. Přišel jsem pro motorku a abych na ní mohl vůbec odjet, tak jsem si musel půjčit nabíječku baterky (úplně vymlácená) a ještě po servisákovi vydindat staré zapalovací svíčky, protože ty v motoru byly úplně ulité a nepálily. Prostě se neobtěžovali vůbec ani nastartovat motor. JAK SE MŮŽE DĚLAT SEŘÍZENÍ KARBURÁTORŮ A JEJICH SYNCHONIZACE BEZ BĚŽÍCÍHO MOTORU???
Prostě jsem se zařekl, že to byla první a poslední návštěva servisu, kterou moje XJ kdy absolvovalo. Od té doby si dělám všechno sám a mám jistotu, že to udělané opravdu je.
A dovětek k servisu - Druhý den pod motorkou louže benzínu. Vytekla polovina nádrže. Takže jsem prostě ty "zrepasované" karburátory vytáhl a rozebral. Mosazné vedení jehel bylo zmáčknuté asi sikovkama. Na bocích otlaky od čelistí, takže původní kruhová vedení měla oválný var a jehly se v nich zasekávaly, takže se nezavíral benzín. Plováky taky boží světlo neviděly. Tak jak to mohlo být rozebrané do šroubku??
Takže famfulín: Rozeber ty karbce sám a vyčisti je (ideální je ultrazvukové čištění). Měl jsem z toho poprvé taky strach, ale nic na tom opravdu není. Chce to jen, připravit si 4 mističky a díly z jednotlivých karburátorů dávat vždy do jedné misky, aby se to nepomíchalo..
Black píše: 4600,- za praci je teda sakra morda... Kolik maji na hodinu?
Pokud se mu stalo, ze musel cistit karburatory 4x tak je to jelito.
Uvolneni usazeniny bych pochopil kdyby to cistil jednookej Franta nekde ve stodole ale ne pri cisteni ultrazvukem.
každopádně vyčištění je vyčištění-jako že úplné.není možné,aby se po ŘÁDNÉM vyčištění dál něco uvolňovalo.
je dostupných hromada chemických čističů,které v kombinaci s utrazvukem ten karburátor vyčistí odpravdu dokonale.
řekl bych,že cena odpovídala,opravdu důkladnému vyčištění a né nějaké polovičaté práci...
15 hodin jsou 2 dny prace, to si u toho sel 10x vyhonit nebo co?
famfulin76> fakt sem napis to jmeno nebo servis, zadna pomluva v tomto vlakne neni, jen popis stavu. Treba se onen pan pripoji a napise sem svuj nazor. Rad bych si ho precetl
A tobe doporucuji si dukladne precist toto vlakno, mozna tam najdes odpoved na svuj problem (uplne na konci):
http://www.motorkari.cz/tema/?t=173605
Naposledy editováno 18.06.2015 09:42:26
1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?
jawarmaniak píše: Přidám svou zkušenost.
Koupil jsem XJ 550 Secu, která dobrých 15 let stála. Jela očividně na bohatou směs, svíčky pořád ulité, černé, nedržela volnoběh. Asi zaseknuté plováky. Jelikož to byl můj první čtyřtakt a k tomu ještě čtyřválec, tak jsem se rozhodl to dát na vyčištění, seřízení a synchronizaci do autorizovaného servisu Yamaha... No zkrátím to. Nechal jsem tam 3500 s tím, že karby rozebrali do šroubků a vyměnili jehly a vedení, + nějáké o-kroužky. Přišel jsem pro motorku a abych na ní mohl vůbec odjet, tak jsem si musel půjčit nabíječku baterky (úplně vymlácená) a ještě po servisákovi vydindat staré zapalovací svíčky, protože ty v motoru byly úplně ulité a nepálily. Prostě se neobtěžovali vůbec ani nastartovat motor. JAK SE MŮŽE DĚLAT SEŘÍZENÍ KARBURÁTORŮ A JEJICH SYNCHONIZACE BEZ BĚŽÍCÍHO MOTORU???
Prostě jsem se zařekl, že to byla první a poslední návštěva servisu, kterou moje XJ kdy absolvovalo. Od té doby si dělám všechno sám a mám jistotu, že to udělané opravdu je.
A dovětek k servisu - Druhý den pod motorkou louže benzínu. Vytekla polovina nádrže. Takže jsem prostě ty "zrepasované" karburátory vytáhl a rozebral. Mosazné vedení jehel bylo zmáčknuté asi sikovkama. Na bocích otlaky od čelistí, takže původní kruhová vedení měla oválný var a jehly se v nich zasekávaly, takže se nezavíral benzín. Plováky taky boží světlo neviděly. Tak jak to mohlo být rozebrané do šroubku??
Takže famfulín: Rozeber ty karbce sám a vyčisti je (ideální je ultrazvukové čištění). Měl jsem z toho poprvé taky strach, ale nic na tom opravdu není. Chce to jen, připravit si 4 mističky a díly z jednotlivých karburátorů dávat vždy do jedné misky, aby se to nepomíchalo..
Na tom XJ se synchronizace nedělala, protože v oleji byl benzín a Vy jste ho nechtěl vyměnit, proto jsem odmítl moto vůbec dále startovat a toto jsem Vám buď já nebo kolega sdělil i do telefonu. Dále jsme Vám sdělili i špatný stav těch ventilků a že je v minulosti někdo poškodil, včetně jejich ceny. Vám se cena zdála vysoká a ventilky jste měnit také nechtěl. Za baterku jsem se Vám omlouval při předání, že byla vybitá, přesto, že jsem motorku ani jednou nestartoval ani nezapínal zapalování a svíčky se ulili startem s vybitou baterkou + špatným stavem ventilku - přeplavování karburátorů. Plováky neviděly boží světlo, tím je myšleno co? Leštěnkou jsem je opravdu nebral, pouze je očistil čističem a hadrem od usazenin.
Shrnuto dohromady jsem karbce vyčistil, vyměnil o-kroužky a nastavil vše na tovární hodnoty. Po neúspěšném startu a ulití svíček jsem Vám okamžitě dal svíčky jiné a Vy jste i s benzínem v oleji odjel.
Každá mince má dvě strany a ne vždy to je jen tak, jak tvrdí zákazník. Cena zakázky nebyla 3500,- ale 2973,- a když motorka odjížděla, tak alespoň držela volnoběh jaký má mít a ne 4000ot/min jako když jste přijel. Dále jsem Vám také vysvětloval, kde se seřizuje volnoběh, protože jste mi neustále tvrdil, že se to dělá u rukojeti na lanku tím šroubkem, kterým se seřizuje vůle na lanku.
edit: jinak k tématu, tohle XJ900 samozřejmě reklamovat bez diskuze
Naposledy editováno 18.06.2015 15:37:15