globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čištění karbců-je to na reklamaci?
 
17.6.2015 v 21:31
Ahoj motorodino. Možná jste někteří zaznamenali, že jsem si před časem stěžoval u své xj900 na spotřebu, která nejde srazit pod 7l. Ptal jsem se v několika servisech, zda s tím něco dělat a nejčastější (spíš jediná) odpověď byla, že pokud motorka nemá jiný příznaky, tak ať se na to vyprdnu a jezdím. Až jsem narazil na jeden servis, jehož majitel mi potvrdil, že taková spotřeba je mimo a že má zkušenost, že po vyčištění a seřízení karbců spotřeba jistě klesne někam k 5,5l. Zkrátím to-za vyčištění a seřízení jsem zaplatil pět a půl tisíce a...motorka jede na tři válce. Servisman se zaklíná tím, že mi o možných komplikacích řekl (což je pravda), že se nějaká skrytá usazenina může uvolnit a ucpat něco v karburátoru. Jen podotýkám, že před čištěním jela motka absolutně perfektně, necukala, nestřílela, startovala perfektně za tepla i studena, táhla ve všech otáčkách-jen žrala. Po utracených 5,5 kKč jede na tři válce a reakce servisu je, že mě na to upozornil a že bude třeba čistit znovu. Končím sloh... Je to na reklamaci?

22.6. přidávám jméno servisu: PNP Moto, Petr Novák, Pozořice

Naposledy editováno 22.06.2015 17:50:05

1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?

17.6.2015 v 22:04 | Nahoru | #1
Jestli na to máte nervy, tak vám sem hodím část vyjádření servisu:Pokud zlobí karburátor, byl jste na možné takové možné chování upozorněn. U znečištěných karburátorů a dlouho stojících strojů je stav postupného dalšího uvolňování nečistot možnou přirozenou reakcí. Jak jsem Vám již i psal v protokolu, na dně vaniček byly gelovité úsadby a vlákna neznámého původu-zřejmě po předchozím čištění. Už vůbec nemluvím o nazelenalých úsadbách na tryskách. To vše chod karburátorů citelně ovlivňuje a pokud - jak se jevilo od začátku - předchozí čištění proběhlo neodborně, je nasnadě, že problémy s chodem mohly přijít. Byl jste upozorněn i na chybějící kousek uštíplého gumového těsnění trysek bohatosti.



Takže když to shrnu, tento stav bylo možno očekávat. Dle pěkného chování Vašeho mota jsem předpokládal, že budeme mít více štěstí. Je zřejmě potřeba udělat další vyčištění karburátorů a udělat kontrolu zapalování Vámi zmíněného čtvrtého válce.



Nejste první ani poslední majitel mota, kdy je čištění nutno provést znovu, případně ještě jednou. Jednou jsem musel stávkující karburátory čistit dokonce 4x než jsem zajistil jejich trvalou spolehlivost. Uvedu příklad mota, které jsem měl s podobným problémem. Moto po vyčištění normálně funguje, zkušební jízda v pořádku, nachystáno na předání. Start v dílně v pořádku, moto vyvezeno před dům a motor ztrácí tah. Další čištění a vše je už dlouhodobě v pořádku. Nebo jiné se zastavilo asi po dalších 30 km jízdy majitele – po dalším vyčištění vše v pořádku.


Naposledy editováno 17.06.2015 22:10:41

(reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?

17.6.2015 v 22:05 | Nahoru | #2
Vím, že jsem udělal blbost a odjel na tříválcové mašině... Prostě jsem spěchal a hned mi to nedošlo, hodil jsem ju do garáže a jel pryč. Po návratu jsem zjistil to, co popisuju výše.

Naposledy editováno 17.06.2015 22:08:37
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist