globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čištění karbců-je to na reklamaci?
 
17.6.2015 v 21:31
Ahoj motorodino. Možná jste někteří zaznamenali, že jsem si před časem stěžoval u své xj900 na spotřebu, která nejde srazit pod 7l. Ptal jsem se v několika servisech, zda s tím něco dělat a nejčastější (spíš jediná) odpověď byla, že pokud motorka nemá jiný příznaky, tak ať se na to vyprdnu a jezdím. Až jsem narazil na jeden servis, jehož majitel mi potvrdil, že taková spotřeba je mimo a že má zkušenost, že po vyčištění a seřízení karbců spotřeba jistě klesne někam k 5,5l. Zkrátím to-za vyčištění a seřízení jsem zaplatil pět a půl tisíce a...motorka jede na tři válce. Servisman se zaklíná tím, že mi o možných komplikacích řekl (což je pravda), že se nějaká skrytá usazenina může uvolnit a ucpat něco v karburátoru. Jen podotýkám, že před čištěním jela motka absolutně perfektně, necukala, nestřílela, startovala perfektně za tepla i studena, táhla ve všech otáčkách-jen žrala. Po utracených 5,5 kKč jede na tři válce a reakce servisu je, že mě na to upozornil a že bude třeba čistit znovu. Končím sloh... Je to na reklamaci?

22.6. přidávám jméno servisu: PNP Moto, Petr Novák, Pozořice

Naposledy editováno 22.06.2015 17:50:05
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?

17.6.2015 v 21:40 | Nahoru | #1
Prosím, prubni nám rozepsat co jsi "obdržel" za 5.500,-kč??? To opravdu jen čištění+seřízení karburátorů??? Nebo je v ceně i nějaký(jaky?)materiál??? Dik

1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?

17.6.2015 v 21:42 | Nahoru | #2
To je skoro na pár facek.

Ty jsi si zaplatil vyčištění a seřízení. Tak ať to za již zaplacené peníze provede. Proč si platil 5,5tis Kč, když motorka jela na 3 válce???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?

17.6.2015 v 21:50 | Nahoru | #3
PETARDAK> práce 4640,-, materiál 1010,-

Čištění karbců-je to na reklamaci?

17.6.2015 v 21:53 | Nahoru | #4
se musej ty karburátory blejskat ne?

(reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?

17.6.2015 v 21:53 | Nahoru | #5
AndělČK> Vím, že je to napočuni... motorku jsem odvážel narychlo asi jen 10km. Jinej zvuk a chování moto jsem přikládal stavu po vyčišťoseřizení. Na to, že jedena tři válce jsem přišel až za týden po vyjetí na výlet... Já vím

Čištění karbců-je to na reklamaci?

17.6.2015 v 21:56 | Nahoru | #6
Jde mi hlavně o to, jestli je uvolnění možné usazeniny běžný a servis za ni a priori nemůže, nebo..?

1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?

17.6.2015 v 21:59 | Nahoru | #7
Bez ohledu na cenu (která, mi smysl nedává, pečlivé vyčištění+seřízení karbecu = polovina, nebo třetina toho co píšeš..) to jako: zaplatíš5,5t, převezmeš moto které nefunguje a odjíždíš???
Napsal to už "Anděl" to je na přezdržku a ne na reklamaci! Hlavně do takového servisu bych se bal moto znova strčit i kdyby k reklamaci byly ochotní...
Ber to jako velmi drahé poučení, servis "odměň" tím že tu zveřejníš jeho jméno a najdi si ve svém okolí servisáka, co Ti dá moto do cajku za reálnou cenu

Čištění karbců-je to na reklamaci?

17.6.2015 v 22:01 | Nahoru | #8
čo je to za blbosť?
tak ak ti vyčistil karbce, tak aké uvoľnovanie usadenín???
veď o to pri čistení snáď ide, aby sa usadeniny uvoľnili a vyplavili POČAS ČISTENIA.
Ak to vyčistil tak, že tam ostali usadeniny, ktoré následne upchali trysky, tak za čo zobral 4tis Kč?

1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?

17.6.2015 v 22:04 | Nahoru | #9
Jestli na to máte nervy, tak vám sem hodím část vyjádření servisu:Pokud zlobí karburátor, byl jste na možné takové možné chování upozorněn. U znečištěných karburátorů a dlouho stojících strojů je stav postupného dalšího uvolňování nečistot možnou přirozenou reakcí. Jak jsem Vám již i psal v protokolu, na dně vaniček byly gelovité úsadby a vlákna neznámého původu-zřejmě po předchozím čištění. Už vůbec nemluvím o nazelenalých úsadbách na tryskách. To vše chod karburátorů citelně ovlivňuje a pokud - jak se jevilo od začátku - předchozí čištění proběhlo neodborně, je nasnadě, že problémy s chodem mohly přijít. Byl jste upozorněn i na chybějící kousek uštíplého gumového těsnění trysek bohatosti.



Takže když to shrnu, tento stav bylo možno očekávat. Dle pěkného chování Vašeho mota jsem předpokládal, že budeme mít více štěstí. Je zřejmě potřeba udělat další vyčištění karburátorů a udělat kontrolu zapalování Vámi zmíněného čtvrtého válce.



Nejste první ani poslední majitel mota, kdy je čištění nutno provést znovu, případně ještě jednou. Jednou jsem musel stávkující karburátory čistit dokonce 4x než jsem zajistil jejich trvalou spolehlivost. Uvedu příklad mota, které jsem měl s podobným problémem. Moto po vyčištění normálně funguje, zkušební jízda v pořádku, nachystáno na předání. Start v dílně v pořádku, moto vyvezeno před dům a motor ztrácí tah. Další čištění a vše je už dlouhodobě v pořádku. Nebo jiné se zastavilo asi po dalších 30 km jízdy majitele – po dalším vyčištění vše v pořádku.


Naposledy editováno 17.06.2015 22:10:41

(reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?

17.6.2015 v 22:05 | Nahoru | #10
Vím, že jsem udělal blbost a odjel na tříválcové mašině... Prostě jsem spěchal a hned mi to nedošlo, hodil jsem ju do garáže a jel pryč. Po návratu jsem zjistil to, co popisuju výše.

Naposledy editováno 17.06.2015 22:08:37

(reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?

17.6.2015 v 22:17 | Nahoru | #11
PETARDAK> Je to servis, kterej jsem do této "opravy" považoval za super a je fakt, že nikdy nebyl nejlacinější. Motorka před mým kupem dlouho stála, tak věřím, že karbce mohly být slušně zarostlý. Čistily se ultrazvukem a ještě se tam prý sral s nějakými zdeformovanými gumičkami a měnil šroubky bohatosti. Nevím, jaká je "normální" cena tohodle úkonu.

Čištění karbců-je to na reklamaci?

17.6.2015 v 22:37 | Nahoru | #12
Ja chci taky takovehle zakazniky

1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?

17.6.2015 v 23:24 | Nahoru | #13
4600,- za praci je teda sakra morda... Kolik maji na hodinu?
Pokud se mu stalo, ze musel cistit karburatory 4x tak je to jelito.
Uvolneni usazeniny bych pochopil kdyby to cistil jednookej Franta nekde ve stodole ale ne pri cisteni ultrazvukem.

Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 02:37 | Nahoru | #14
napiš sem prosím název servisu. Potřeboval bych si taky nechat domrdat motorku za 4 tisíce, jezdí mi ted nějak až moc dobře

Naposledy editováno 18.06.2015 02:37:36

1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 03:44 | Nahoru | #15
On ti operuje s argumentem ze zavadu po vycisteni zpusobilo predchozi cisteni? A ty mu na to skocis a nechas se opit rohlikem? Dat 1000 korun za jaky material? To tam to tesneni v cene 15 korun mohl rovnou vymenit...
Tak nevim kdo je vetsi hlupak, jestli ty nebo servisman
Kazdopadne bych to reklamoval bez ohledu na jeho vyjadreni. Dal jsi karbec na vycisteni a on je po zakroku tak znecisteny, ze motorka nejede. Takze jsi "zaplatil za dojebani"? At to servisman zaridi, bez ohledu na to co ti rikal nebo psal

1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 05:13 | Nahoru | #16
Přidám svou zkušenost.
Koupil jsem XJ 550 Secu, která dobrých 15 let stála. Jela očividně na bohatou směs, svíčky pořád ulité, černé, nedržela volnoběh. Asi zaseknuté plováky. Jelikož to byl můj první čtyřtakt a k tomu ještě čtyřválec, tak jsem se rozhodl to dát na vyčištění, seřízení a synchronizaci do autorizovaného servisu Yamaha... No zkrátím to. Nechal jsem tam 3500 s tím, že karby rozebrali do šroubků a vyměnili jehly a vedení, + nějáké o-kroužky. Přišel jsem pro motorku a abych na ní mohl vůbec odjet, tak jsem si musel půjčit nabíječku baterky (úplně vymlácená) a ještě po servisákovi vydindat staré zapalovací svíčky, protože ty v motoru byly úplně ulité a nepálily. Prostě se neobtěžovali vůbec ani nastartovat motor. JAK SE MŮŽE DĚLAT SEŘÍZENÍ KARBURÁTORŮ A JEJICH SYNCHONIZACE BEZ BĚŽÍCÍHO MOTORU???

Prostě jsem se zařekl, že to byla první a poslední návštěva servisu, kterou moje XJ kdy absolvovalo. Od té doby si dělám všechno sám a mám jistotu, že to udělané opravdu je.

A dovětek k servisu - Druhý den pod motorkou louže benzínu. Vytekla polovina nádrže. Takže jsem prostě ty "zrepasované" karburátory vytáhl a rozebral. Mosazné vedení jehel bylo zmáčknuté asi sikovkama. Na bocích otlaky od čelistí, takže původní kruhová vedení měla oválný var a jehly se v nich zasekávaly, takže se nezavíral benzín. Plováky taky boží světlo neviděly. Tak jak to mohlo být rozebrané do šroubku??

Takže famfulín: Rozeber ty karbce sám a vyčisti je (ideální je ultrazvukové čištění). Měl jsem z toho poprvé taky strach, ale nic na tom opravdu není. Chce to jen, připravit si 4 mističky a díly z jednotlivých karburátorů dávat vždy do jedné misky, aby se to nepomíchalo..

(reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 05:38 | Nahoru | #17
seikos> že jsem blbec já, je asi neoddiskutovatelný... Servisák mi hlavně argumentuje tím, že motorku projel a vše bylo v pořádku a že jsem si takhle(v pořádku) motorku přebíral a převzal. O problému jsem mu psal až po týdnu, kdy jsem poprvé po opravě vyrazil na výlet a začal zjišťovat, proč motka na pikaču jede...

(reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 05:42 | Nahoru | #18

Black píše: 4600,- za praci je teda sakra morda... Kolik maji na hodinu?
Pokud se mu stalo, ze musel cistit karburatory 4x tak je to jelito.
Uvolneni usazeniny bych pochopil kdyby to cistil jednookej Franta nekde ve stodole ale ne pri cisteni ultrazvukem.

Bere 320,-/h a fakturoval 14,5h.

Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 07:05 | Nahoru | #19
14,5 hodiny je k smíchu to by musel ty karburátory odřezávat flexou

Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 08:51 | Nahoru | #20
14.5h
ty si komik
prídi ku mne, dám ti oproti hentomu servisu výraznú zľavu 25% a za 3000Kč za prácu ti to prečistím.

Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 08:56 | Nahoru | #21
Ty krávo 5500kč za čištění karbcu????

Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 09:08 | Nahoru | #22
cenu řešit nebudu-nikdo z nás ty karburátory neviděl jak vypadaly,jak dlouho se s tím piplal.

každopádně vyčištění je vyčištění-jako že úplné.není možné,aby se po ŘÁDNÉM vyčištění dál něco uvolňovalo.
je dostupných hromada chemických čističů,které v kombinaci s utrazvukem ten karburátor vyčistí odpravdu dokonale.

řekl bych,že cena odpovídala,opravdu důkladnému vyčištění a né nějaké polovičaté práci...

Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 09:35 | Nahoru | #23
Ja jsem tedy svoje karburatory ultrazvukem necistil, ale rozebrany jsem je mel taky a menil jsem streva - viz moje motorka v profilu. A prestoze z TDMka vyndat a zpatky nandat karbce je trochu porod, trvalo mi to nejakych 4-5 hodin cistej cas. Z toho hodinu jsem nandaval airbox pres ztvrdly choboty - musel jsem je nahrivat, abych je dostal na prirubu.
15 hodin jsou 2 dny prace, to si u toho sel 10x vyhonit nebo co?
famfulin76> fakt sem napis to jmeno nebo servis, zadna pomluva v tomto vlakne neni, jen popis stavu. Treba se onen pan pripoji a napise sem svuj nazor. Rad bych si ho precetl
A tobe doporucuji si dukladne precist toto vlakno, mozna tam najdes odpoved na svuj problem (uplne na konci):
http://www.motorkari.cz/tema/?t=173605

Naposledy editováno 18.06.2015 09:42:26

Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 09:39 | Nahoru | #24
šlo o spotřebu....třeba to na 3 vále bude žrát mín

Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 10:28 | Nahoru | #25
No to je teda mazec... Omlátil bych mu to o hlavu a ať se stará panáček... Jinak ta cena je strašná raketa...

Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 13:02 | Nahoru | #26
famfulin76> jeste ctu tvoje predchozi vlakno http://www.motorkari.cz/tema/?t=175726 Uz tam jsem ti rikal, ze se ti preplavujou karburatory a uchlastava se ti svicka. Takze soudruhovi v servisu dovez novy gumicky na domecek jehlaku viz http://www.motorkar...mp;pgr=0#goto8577325 a at to pekne v cene kouka prehodit. Vsadim se, ze pak motorka pojede jak vino a bude zrat 5-6 litru...

Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 13:13 | Nahoru | #27
famfulin76

Stále jsi nám nesdělil motoservis, kde byla provedena oprava Tvého stroje!
Podle vyjádření servisáka viz výše uvedeno to vypadá, že je pěkný ňouma a potřebuje několik pokusů..
Zdar S

1 reakcí na tento příspěvek Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 13:42 | Nahoru | #28
To je slušná živnost. Nečistil ti je Babiš?

Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 13:45 | Nahoru | #29
Jen pro srovnání, za seřízení a čištění karbeců na přítelkyni Hornetu jsem platil cca 2.000,- Kč...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čištění karbců-je to na reklamaci?

18.6.2015 v 14:11 | Nahoru | #30

jawarmaniak píše: Přidám svou zkušenost.
Koupil jsem XJ 550 Secu, která dobrých 15 let stála. Jela očividně na bohatou směs, svíčky pořád ulité, černé, nedržela volnoběh. Asi zaseknuté plováky. Jelikož to byl můj první čtyřtakt a k tomu ještě čtyřválec, tak jsem se rozhodl to dát na vyčištění, seřízení a synchronizaci do autorizovaného servisu Yamaha... No zkrátím to. Nechal jsem tam 3500 s tím, že karby rozebrali do šroubků a vyměnili jehly a vedení, + nějáké o-kroužky. Přišel jsem pro motorku a abych na ní mohl vůbec odjet, tak jsem si musel půjčit nabíječku baterky (úplně vymlácená) a ještě po servisákovi vydindat staré zapalovací svíčky, protože ty v motoru byly úplně ulité a nepálily. Prostě se neobtěžovali vůbec ani nastartovat motor. JAK SE MŮŽE DĚLAT SEŘÍZENÍ KARBURÁTORŮ A JEJICH SYNCHONIZACE BEZ BĚŽÍCÍHO MOTORU???

Prostě jsem se zařekl, že to byla první a poslední návštěva servisu, kterou moje XJ kdy absolvovalo. Od té doby si dělám všechno sám a mám jistotu, že to udělané opravdu je.

A dovětek k servisu - Druhý den pod motorkou louže benzínu. Vytekla polovina nádrže. Takže jsem prostě ty "zrepasované" karburátory vytáhl a rozebral. Mosazné vedení jehel bylo zmáčknuté asi sikovkama. Na bocích otlaky od čelistí, takže původní kruhová vedení měla oválný var a jehly se v nich zasekávaly, takže se nezavíral benzín. Plováky taky boží světlo neviděly. Tak jak to mohlo být rozebrané do šroubku??

Takže famfulín: Rozeber ty karbce sám a vyčisti je (ideální je ultrazvukové čištění). Měl jsem z toho poprvé taky strach, ale nic na tom opravdu není. Chce to jen, připravit si 4 mističky a díly z jednotlivých karburátorů dávat vždy do jedné misky, aby se to nepomíchalo..



Na tom XJ se synchronizace nedělala, protože v oleji byl benzín a Vy jste ho nechtěl vyměnit, proto jsem odmítl moto vůbec dále startovat a toto jsem Vám buď já nebo kolega sdělil i do telefonu. Dále jsme Vám sdělili i špatný stav těch ventilků a že je v minulosti někdo poškodil, včetně jejich ceny. Vám se cena zdála vysoká a ventilky jste měnit také nechtěl. Za baterku jsem se Vám omlouval při předání, že byla vybitá, přesto, že jsem motorku ani jednou nestartoval ani nezapínal zapalování a svíčky se ulili startem s vybitou baterkou + špatným stavem ventilku - přeplavování karburátorů. Plováky neviděly boží světlo, tím je myšleno co? Leštěnkou jsem je opravdu nebral, pouze je očistil čističem a hadrem od usazenin.

Shrnuto dohromady jsem karbce vyčistil, vyměnil o-kroužky a nastavil vše na tovární hodnoty. Po neúspěšném startu a ulití svíček jsem Vám okamžitě dal svíčky jiné a Vy jste i s benzínem v oleji odjel.

Každá mince má dvě strany a ne vždy to je jen tak, jak tvrdí zákazník. Cena zakázky nebyla 3500,- ale 2973,- a když motorka odjížděla, tak alespoň držela volnoběh jaký má mít a ne 4000ot/min jako když jste přijel. Dále jsem Vám také vysvětloval, kde se seřizuje volnoběh, protože jste mi neustále tvrdil, že se to dělá u rukojeti na lanku tím šroubkem, kterým se seřizuje vůle na lanku.

edit: jinak k tématu, tohle XJ900 samozřejmě reklamovat bez diskuze

Naposledy editováno 18.06.2015 15:37:15
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist