kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: assassin> jasný, tady máš pravdu. SSo prostě nechali zcela nekriticky az fo 98roku. Tam jim zcela jasně ujel vlak. Komponentama ale zase na počátku 90' let dost nasadili laťku, jakkoli je tahle verze SS pro tu dobu u Ducati méně ceněná
komponenty mi prijdou vzdy umerny cene. kdyz se tu srovnava "top" vybava u duc a rozpoctova u japoncu... tak se nejak prehlizi rozdil nekolik desetitisicu nebo i statisicu v cene. GSXra a TLRa meli v te dobe taky 6ti pist brzdy a USD vidlice... taky TLR bylo za 400tis.... to je ciste jen o tom, jestli zakaznici te ktere znacky to zaplati...