globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.1.2020 v 12:21 | Nahoru | #1

t_freedom píše: assassin> jasný, tady máš pravdu. SSo prostě nechali zcela nekriticky az fo 98roku. Tam jim zcela jasně ujel vlak. Komponentama ale zase na počátku 90' let dost nasadili laťku, jakkoli je tahle verze SS pro tu dobu u Ducati méně ceněná



komponenty mi prijdou vzdy umerny cene. kdyz se tu srovnava "top" vybava u duc a rozpoctova u japoncu... tak se nejak prehlizi rozdil nekolik desetitisicu nebo i statisicu v cene. GSXra a TLRa meli v te dobe taky 6ti pist brzdy a USD vidlice... taky TLR bylo za 400tis.... to je ciste jen o tom, jestli zakaznici te ktere znacky to zaplati...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.1.2020 v 12:35 | Nahoru | #2
assassin> nekonečná debata. Já měl na ZRX taky 6písty Tokkico a brzdily sotva jako starý bremba na SSu. Lidi odjakživa řešili motorky hlavně tabukově. V době mýho SSa mělo hromada 750tek víc koní jak SSo a nikdo neřešil že vozej dalších 20kg navíc - pro brzdy i pro motor. Přehled o tom co stalo tehdy SSo a co GSX-R 750, nebo ZXR 750 fakt nemám, ale hádám že to zas tak moc v neprospěch nebylo. U Ducati výběhovka a u Japonců novinky. Ve srovnání s 888 a 916 by to bylo asi jinak.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist