globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2021 v 20:29 | Nahoru | #1

NP píše: Tifone> Coz jen potvrzuje jak dobrou koncepci pro urcite druhy motorek v BMW maji byt samotny motor je proti predchudci vzduchaci uplne jina liga. Urcite by technicky bylo mozne dat do gsa kackovy sestivalec ale byl by to prakticky stejny nesmysl jako to V4 v multici jako cestovnim enduru. A kroutak pres 140 nm jako ma boxer z toho nevydoluji ani kdyby se potento. Takze si opravdu budu muset pockat s cim prijdou priste, vic koni a otacek neni vzdy to co zakaznik potrebuje a o nejake originalite si muzou uz nechat jen zdat


Prosím že jsi nemyslel při slově originalita BMW. Že ne.
A co se krouťáku týká tak na boxeru jim nic jiného nezbývá než z toho dělat hárleje kadlekadle.Protože pokud by zvýšili otáčky tak se ten motor rozpadne. Výkon se počítá z krouťáku a otáček jak známo. Tak mrkni na parametry celkově a ne že vytáhneš jen to co se ti zrovna hodí.
E: Pokud by v Ducati dali stejný poměr vrtání a zdvihu jako má BMW tak tam ten krouťák maj s prstem v prdelce.

Naposledy editováno 05.01.2021 20:35:20

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2021 v 20:49 | Nahoru | #2
Tifone> Tak to je dobra hlaska ze boxeru nic nezbyva nez mit kroutak Hele jsi technik, takze vis ze to co potrebujes mimo okruh je prave ten kroutak a ne nejake upachtene kone, prece ten motor nehonim stale u maxima otacek, kdyz je postaveny tak ze tahne odspodu a to je boxer. U auta mi ukazuje Nm i kW a ty maximalni kW jsem tam snad nikdy nevidel zato max kroutaku v nizkych otackach pri kazdem vetsim pridani plynu. Kdybych chtel poslouchat jekot vytoceneho motoru a mit pocit zavodnika tak si poridim XR, takze u BMW je na vyber uz davno k cemu tihnes vic Na to si u Duc musis pockat s doufat ze se nekdy i dockas
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist