globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 12:08 | Nahoru | #18061
Tifone> ono...vzato do extrému... já na SSjezdím dost podobnejma rychlostmi jako na S4RS ...ano nedocházím k nim tak rychle (to už je rychlost na druhou )...ale 160-180km/h s tím na silnici lítám...
1/ nepřekvapí tě, že jsi během 3 sekund přibral ze 160km/h dalších 50km/h ... všechno je tak trochu "pomalejší" ...takže není důvod k panice
2/ nepřekvapí tě, že se ti chce odlepovat kolo na výjezdu v náklonu v 90-10km/h kdy podržíš plyn... v tý době ti SSo přidává do akcelerace tak 5-10HP
3/ všechno je plynulejší a míň uspěchaný ...možná se díky tomu, že se nemusím bát, že mě ten bajk přebije silou, líp soustředím na to co dělám já...

Naposledy editováno 21.06.2016 12:10:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 12:09 | Nahoru | #18062
t_freedom> věřím že průměrnej jezdec může být na tý silný svini i pomalejší, jelikož bude mít větší respekt a bude třeba později gazovat, zbytečně brzdo brzdit, protože pojede před zatáčkou na něj až moc rychle...
A nebo to taky bude obráceně. Nová motorka je možná sice zbytečně rychlá ale zase funguje většinou líp než ty strarý, víc ti dovolí a když se ji naučíš používat, i něco porychlíš. Navíc ten pocit mít něco sakra rychlýho a divokýho...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 12:11 | Nahoru | #18063
Tifone> samozřejmě to nebylo myšleno doslovně, že jedeš věnec nebo kotrmelec ale způsobem, že je zábavný tu motorku ždímat blíž k jejím limitům.
200 ps superbike na hranu jen tak nedostaneš.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 12:11 | Nahoru | #18064
Tifone> Podle mě myšleno motorově, podvozkově to chce nějakou rezervu a třeba Monster je OK, na tom SV je to horší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 12:12 | Nahoru | #18065

Jindřej píše: t_freedom> věřím že průměrnej jezdec může být na tý silný svini i pomalejší, jelikož bude mít větší respekt a bude třeba později gazovat, zbytečně brzdo brzdit, protože pojede před zatáčkou na něj až moc rychle...



o tom celou dobu píšu...
... a přizpůsobíš-li se jí... je to jen další tahání čertů za ocas... a někde přeci jen musí být hranice...
minimálně já jsem si jí stanovil

Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 12:12 | Nahoru | #18066
OK OK jen jsem se ptal odporníků coby plísňový amatér

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 12:14 | Nahoru | #18067

Jindřej píše: FiZzeR> Přesně tím to asi bude. Já prostě vždycky měl problém jezdit na veljkejch kozách. Proto se mi super jezdí na monsteru, byl jsem tak nadšenej z malinký rsv4 a i ta benelli mi hodně seděla. S amannem jsem se taky vždycky pral ale ten mě bavil.
Ta ST4 je dobrá motorka, super brzdí, pěkně tahá ale nějak na ní nejsem schopnej zatočit, resp nájezd do zatáčky mám vždycky pocit že to bude 50/50 jestli z toho vystoupím nebo projedu. Chybí mi tam pocit jistoty, navíc to není hravý, nejaký překlápění se strany na stranu můžeš zapomenout.

Jak jsem začal letos jezdit jen na tom, myslel jsem že je chyba v technice, že mám třeba strach, nebo prostě dělám něco v křeči. Ale jak jsem se svezl na Monsteru, zjistil jsem že jsem úplně v klidu, nemám strach a furt mi to jde , takže je to jen spojením mezi motorkou a mnou.



No tak to máš docela problém, pokud nechceš naháče a 4V

Naposledy editováno 21.06.2016 12:15:20

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 12:17 | Nahoru | #18068

t_freedom píše: o tom celou dobu píšu...
... a přizpůsobíš-li se jí... je to jen další tahání čertů za ocas... a někde přeci jen musí být hranice...
minimálně já jsem si jí stanovil



já to naprosto chápu.
Jedna moje polovina dobře ví, že bohatě stačí 100 ps motorka se slušným podvozkem a brzdama k tomu, aby ses pěkně a velice svižně projel.
Ale ten druhej sráč ve mě chce furt krotit ty litrový sbk

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 12:18 | Nahoru | #18069

FiZzeR píše: No tak to máš docela problém, pokud nechceš naháče a 4V



Nesouhlas, myslím že někdo ze čtveřice SF, 1199, RSV4 a TuonoV4 mě dokáže uspokojit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 12:20 | Nahoru | #18070

t_freedom píše: spajazacatecnik> ...ale nezhmoždil jsem ho...
školení odemne? dávno deklasovaného chudáka co ještě před 3 roky vodil tebe a Ondru za sebou...a dnes? ...bída svrab a neštovice...
o tebe mě ani tak nejde...ale Ondra s jeho "vydechlinou" mě trošku svrbí ale mám za to, že bych mu mohl s těma novejma kotoučema a jiným převodem trochu zatápět aspoň...no uvidíme...



No hlavně že ty máš hypervýkonou mrchu možná to po miliónu úpra a SW i HW změn jede o trošku víc dole, ale stejně je ti to hovno platný
Uvidíme, letos jsem na dromu ještě nebyl tak máš náskok ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 12:28 | Nahoru | #18071

t_freedom píše: a myslíš si...přesně podle toho cos napsal, že Tuono V4 bylo na Korsice vpředu a vedlo ? Přesně...nebylo tomu tak... chápu, že jezdec Abájova formátu by nás tam s tím sfouknul...ale to i na našem pověstném " vydechlém Monsteru "
Tam kde na gumu v náklonech hned pravá, tu levá...zase pravá ...přeneseš sotva 80BHP získávaj koně jen na spojovacích rovinkách mezi zatáčkama...a díky finálnímu převodu nebudu mít na zadním kole o moc menší krouťák na dvojku než to Tuono...

To že ty nový jsou kompaktní a fungujou je pravda...doplněná o fakt, že drcení zatáček někde na Korsice není zábava pro masy...a hromadě lidí co si koupěj mašinu stačí ten fakt...že to jede na rovině jako kráva a v techničáku mají 175BHP... to že kdekoli jinde v zatáčkách jedou s odběrem výkonu 100BHP max...už je nezajímavá polemika



Hmm já si to úplně nemyslím. Samozřejmě hodně je to o jezdci, ale dejme tomu stejní jezdci, Ten na lepší motorce si postupem času zvykne a v první fázi začne využívat výkonu na rovině a zároveň se nenechá na dojet v zatíččce nebo dokonce na brzdy (typicky když jsem letos na jaře jel za Martinem na SD). Ve druhý fázi začne využívat modernější konstrukce, hmotnosti, geometrie ... pro rychlejší průjezd vinglem. S tím souvisí využívání (nebo zneužívaní, jak to zřejmě nazveš ) elektronických pomocníků, což ve výsledku znamená víc topit, dřív topit, celkově jet rychleji. Ale není to jen tou elektronikou, naučíl bych se s tím i bez ní. Možná pomaleji, možná na úkor nějakého pádu - prostě čisté spekulace

Tím chci říct, že paušálně je Tuono lepší motorka. Limit je jezdec.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 12:38 | Nahoru | #18072

Attim píše: No hlavně že ty máš hypervýkonou mrchu možná to po miliónu úpra a SW i HW změn jede o trošku víc dole, ale stejně je ti to hovno platný
Uvidíme, letos jsem na dromu ještě nebyl tak máš náskok ..



no jo furt ...vždyť jsem říkal že jako kompakt je to lepší ... ... odjakživa mi příjde ježdění na Dukárně takový škrábání se levou rukou na pravý kouli ...ale ten motor mě baví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 12:44 | Nahoru | #18073

Attim píše: Hmm já si to úplně nemyslím. Samozřejmě hodně je to o jezdci, ale dejme tomu stejní jezdci, Ten na lepší motorce si postupem času zvykne a v první fázi začne využívat výkonu na rovině a zároveň se nenechá na dojet v zatíččce nebo dokonce na brzdy (typicky když jsem letos na jaře jel za Martinem na SD). Ve druhý fázi začne využívat modernější konstrukce, hmotnosti, geometrie ... pro rychlejší průjezd vinglem. S tím souvisí využívání (nebo zneužívaní, jak to zřejmě nazveš ) elektronických pomocníků, což ve výsledku znamená víc topit, dřív topit, celkově jet rychleji. Ale není to jen tou elektronikou, naučíl bych se s tím i bez ní. Možná pomaleji, možná na úkor nějakého pádu -
Tím chci říct, že paušálně je Tuono lepší motorka. Limit je jezdec.



yes...zcela ...

ve finále tě nechává ta motorka jít až " za tvoje přirozený" schopnosti... a ty se je naučíš (ty pomocníky) využívat ...posuneš se opět o kousek dál a budeš důvěřovat tomu co nemáš ty pod kontrolou ...jinak řečeno, ten kdo bude na podobnejch bajkách začínat, už ani ty schopnosti reagovaní "na ..." mít nebude...možná ani nepozná, že mu ujíždí guma... pak je jen přežití otázkou chvilkovýho zahaprování elektroniky...a s tím já se asi nechci smiřovat...
A můj příklad není tak daleko... před měsícem mě chtěl Špája voprat na Lísce na plyn...a ejhle...najednou měl v lehkým náklonu kolo 0,5m nahoře... měnil gumy a nezkalibroval to... jak daleko to bylo k ráně, úlekový reakci zavření plynu s jinou stopou předku ?... kdo ví...prostě čisté spekulace

elektronika bude všudypřítomná... a lidi...zejména v autech budou čím dál větší kopyta ale jezdit čím dál tím víc sebejistě...

Naposledy editováno 21.06.2016 12:54:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 14:39 | Nahoru | #18074
t_freedom> Vím, že jsi staromilec a generálně nic proti, ale pokrok nezastavíš...
Koukni pro příklad na MGP, po zavedení kontroly trakce v podstatě zmizely highsidery, prostě ta elektronika to ukočíruje a dovolí jet rychleji. I tady můžeš říct, že elektronika jim dovolí jít za přirozený schopnosti. Ano, asi ano, ale je to obecně špatně ?
Ono totiž dojdeš do stavu, a už to tam asi je, že prostě není v lidských schopnostech takový výkony ukočírovat bezpečně, ale s malou (velkou) pomocí to jde. Je to cesta ve sportu a logicky se to posunuje do mainstreamu, aby si v podstatě kdokoli mohl koupit hodně koní a být v relativním bezpečí.
Tvůj příklad přesně definuje podstatu a důvod té elektroniky. Evidentně se Špája neposral, prostě nechal motorku dělat co umí a spoléhal na to. Je to špatně ? V jistém smyslu ano, ale to bychom se dostali do debaty na čem začínat a kdy přejít výše a podobný bláboly. Já už se těším na Speeda řekněme 2018 s 180PS a toudle elektronikou. Ještě by mohl mít nějaký lean angle asistent a stoppie aistent. Aby se dalo pořádně machrovat. Jo a eště drifting asistent. A možná trail braking asistent

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 14:48 | Nahoru | #18075
Attim> ...vem si příklad taky z F1, kam to povede

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 14:50 | Nahoru | #18076
Vono taky od tý doby co kolem okruhů MPG přestaly být stromy, téměř vymizely nárazy jezdců do nich. A od tý doby, co se přešlo z hranatejch kol na kulatý, tak to přestalo tolik drncat, atd.. blablabla.

Je fakt, že na Tuonu se člověk jezdit nenaučí. Na Street Triplu jo. A to neměl trakci taky. Ale vlastně měl, pač se zadek neutrh ani při full gas při plným náklonu..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 15:07 | Nahoru | #18077

spajazacatecnik píše: Vono taky od tý doby co kolem okruhů MPG přestaly být stromy, téměř vymizely nárazy jezdců do nich. A od tý doby, co se přešlo z hranatejch kol na kulatý, tak to přestalo tolik drncat, atd.. blablabla.

Je fakt, že na Tuonu se člověk jezdit nenaučí. Na Street Triplu jo. A to neměl trakci taky.Ale vlastně měl, pač se zadek neutrh ani při full gas při plným náklonu ..



To jsem si říkal na šestkovým hornetu taky. A zrovna chvilku předtim, než mi předvedl jak vypadá virtuózně provedenej highsider

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 15:18 | Nahoru | #18078

Attim píše: t_freedom> Koukni pro příklad na MGP, po zavedení kontroly trakce v podstatě zmizely highsidery



občas to taky elektronika neukočíruje. Navíc kdysi se argumentovalo bezpečností že kontrola trakce pomůže a jezdci se lámou pořád, jenom charakter těch pádů je asi trochu jinej.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 15:32 | Nahoru | #18079
Stev> twoe zdá se mi to,nebo to pako eště tahá za plyn aby to nechcíplo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 15:34 | Nahoru | #18080
Attim> i za cenu pádů...Ono záleží taky na charakteru těch pádů z hlediska zdraví a mentální pohody z hlediska zrychlování...Každopádně rozsekat se dá uplně na všem

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 15:36 | Nahoru | #18081

FiZzeR píše: Attim> ...vem si příklad taky z F1, kam to povede


F1 dovedli do sraček nesmyslnými regulacemi a pravidly. Motory, hybridy, aerodynamika, předjíždění v DRS zónách (nebo jak tomu říkají)....
To si myslím, že je trochu jiná situace, ačkoli do budoucna kdoví...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 15:38 | Nahoru | #18082

Stev píše: občas to taky elektronika neukočíruje. Navíc kdysi se argumentovalo bezpečností že kontrola trakce pomůže a jezdci se lámou pořád, jenom charakter těch pádů je asi trochu jinej.


Tak jasně, fyzikální zákony nevochčiješ ani elektronikou Ale těchto typů pádů je rapidně méně než bejvávalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 15:42 | Nahoru | #18083

zmulin píše: Attim> i za cenu pádů...Ono záleží taky na charakteru těch pádů z hlediska zdraví a mentální pohody z hlediska zrychlování...Každopádně rozsekat se dá uplně na všem


Rozsekáš se klidně na koloběžce a to i dost drsně. To je taková obecná, nic neříkající věta. Z pohledu pádů je to o psychice jedince, to tady nevyřešíme. Co jsem tím chtěl říci je jen to, že při tom zrychlování je třeba počítat s tím, že to někdy nevyjde no.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 15:58 | Nahoru | #18084
Attim> by nám mohl Martin černojezdec vyprávět

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 16:11 | Nahoru | #18085
t_freedom> černojezdec se dal na ekologickou jízdu na spotřebu...

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 18:21 | Nahoru | #18086
Tak jsem tady měl kontrolu





1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 18:46 | Nahoru | #18087
Tifone> myslíš tu pani u sloupu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 19:18 | Nahoru | #18088
spajazacatecnik> tak ta mě kontroluje dnem i nocí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 19:23 | Nahoru | #18089
Tifone> moc se na to netváří

Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 19:26 | Nahoru | #18090
Sakra, ten se toho všeho zbavuje, kupte si od něj aspoň ledvinku, to vypadá na změnu značky www.motorkari.cz/motobazar/vybava-motorkare/batohy-krovky/ledvinka-puma-ducati-997950.html
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist