paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 12:44 | Nahoru | #1

Attim píše: Hmm já si to úplně nemyslím. Samozřejmě hodně je to o jezdci, ale dejme tomu stejní jezdci, Ten na lepší motorce si postupem času zvykne a v první fázi začne využívat výkonu na rovině a zároveň se nenechá na dojet v zatíččce nebo dokonce na brzdy (typicky když jsem letos na jaře jel za Martinem na SD). Ve druhý fázi začne využívat modernější konstrukce, hmotnosti, geometrie ... pro rychlejší průjezd vinglem. S tím souvisí využívání (nebo zneužívaní, jak to zřejmě nazveš ) elektronických pomocníků, což ve výsledku znamená víc topit, dřív topit, celkově jet rychleji. Ale není to jen tou elektronikou, naučíl bych se s tím i bez ní. Možná pomaleji, možná na úkor nějakého pádu -
Tím chci říct, že paušálně je Tuono lepší motorka. Limit je jezdec.



yes...zcela ...

ve finále tě nechává ta motorka jít až " za tvoje přirozený" schopnosti... a ty se je naučíš (ty pomocníky) využívat ...posuneš se opět o kousek dál a budeš důvěřovat tomu co nemáš ty pod kontrolou ...jinak řečeno, ten kdo bude na podobnejch bajkách začínat, už ani ty schopnosti reagovaní "na ..." mít nebude...možná ani nepozná, že mu ujíždí guma... pak je jen přežití otázkou chvilkovýho zahaprování elektroniky...a s tím já se asi nechci smiřovat...
A můj příklad není tak daleko... před měsícem mě chtěl Špája voprat na Lísce na plyn...a ejhle...najednou měl v lehkým náklonu kolo 0,5m nahoře... měnil gumy a nezkalibroval to... jak daleko to bylo k ráně, úlekový reakci zavření plynu s jinou stopou předku ?... kdo ví...prostě čisté spekulace

elektronika bude všudypřítomná... a lidi...zejména v autech budou čím dál větší kopyta ale jezdit čím dál tím víc sebejistě...

Naposledy editováno 21.06.2016 12:54:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 14:39 | Nahoru | #2
t_freedom> Vím, že jsi staromilec a generálně nic proti, ale pokrok nezastavíš...
Koukni pro příklad na MGP, po zavedení kontroly trakce v podstatě zmizely highsidery, prostě ta elektronika to ukočíruje a dovolí jet rychleji. I tady můžeš říct, že elektronika jim dovolí jít za přirozený schopnosti. Ano, asi ano, ale je to obecně špatně ?
Ono totiž dojdeš do stavu, a už to tam asi je, že prostě není v lidských schopnostech takový výkony ukočírovat bezpečně, ale s malou (velkou) pomocí to jde. Je to cesta ve sportu a logicky se to posunuje do mainstreamu, aby si v podstatě kdokoli mohl koupit hodně koní a být v relativním bezpečí.
Tvůj příklad přesně definuje podstatu a důvod té elektroniky. Evidentně se Špája neposral, prostě nechal motorku dělat co umí a spoléhal na to. Je to špatně ? V jistém smyslu ano, ale to bychom se dostali do debaty na čem začínat a kdy přejít výše a podobný bláboly. Já už se těším na Speeda řekněme 2018 s 180PS a toudle elektronikou. Ještě by mohl mít nějaký lean angle asistent a stoppie aistent. Aby se dalo pořádně machrovat. Jo a eště drifting asistent. A možná trail braking asistent
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist