paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 12:28 | Nahoru | #1

t_freedom píše: a myslíš si...přesně podle toho cos napsal, že Tuono V4 bylo na Korsice vpředu a vedlo ? Přesně...nebylo tomu tak... chápu, že jezdec Abájova formátu by nás tam s tím sfouknul...ale to i na našem pověstném " vydechlém Monsteru "
Tam kde na gumu v náklonech hned pravá, tu levá...zase pravá ...přeneseš sotva 80BHP získávaj koně jen na spojovacích rovinkách mezi zatáčkama...a díky finálnímu převodu nebudu mít na zadním kole o moc menší krouťák na dvojku než to Tuono...

To že ty nový jsou kompaktní a fungujou je pravda...doplněná o fakt, že drcení zatáček někde na Korsice není zábava pro masy...a hromadě lidí co si koupěj mašinu stačí ten fakt...že to jede na rovině jako kráva a v techničáku mají 175BHP... to že kdekoli jinde v zatáčkách jedou s odběrem výkonu 100BHP max...už je nezajímavá polemika



Hmm já si to úplně nemyslím. Samozřejmě hodně je to o jezdci, ale dejme tomu stejní jezdci, Ten na lepší motorce si postupem času zvykne a v první fázi začne využívat výkonu na rovině a zároveň se nenechá na dojet v zatíččce nebo dokonce na brzdy (typicky když jsem letos na jaře jel za Martinem na SD). Ve druhý fázi začne využívat modernější konstrukce, hmotnosti, geometrie ... pro rychlejší průjezd vinglem. S tím souvisí využívání (nebo zneužívaní, jak to zřejmě nazveš ) elektronických pomocníků, což ve výsledku znamená víc topit, dřív topit, celkově jet rychleji. Ale není to jen tou elektronikou, naučíl bych se s tím i bez ní. Možná pomaleji, možná na úkor nějakého pádu - prostě čisté spekulace

Tím chci říct, že paušálně je Tuono lepší motorka. Limit je jezdec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 12:44 | Nahoru | #2

Attim píše: Hmm já si to úplně nemyslím. Samozřejmě hodně je to o jezdci, ale dejme tomu stejní jezdci, Ten na lepší motorce si postupem času zvykne a v první fázi začne využívat výkonu na rovině a zároveň se nenechá na dojet v zatíččce nebo dokonce na brzdy (typicky když jsem letos na jaře jel za Martinem na SD). Ve druhý fázi začne využívat modernější konstrukce, hmotnosti, geometrie ... pro rychlejší průjezd vinglem. S tím souvisí využívání (nebo zneužívaní, jak to zřejmě nazveš ) elektronických pomocníků, což ve výsledku znamená víc topit, dřív topit, celkově jet rychleji. Ale není to jen tou elektronikou, naučíl bych se s tím i bez ní. Možná pomaleji, možná na úkor nějakého pádu -
Tím chci říct, že paušálně je Tuono lepší motorka. Limit je jezdec.



yes...zcela ...

ve finále tě nechává ta motorka jít až " za tvoje přirozený" schopnosti... a ty se je naučíš (ty pomocníky) využívat ...posuneš se opět o kousek dál a budeš důvěřovat tomu co nemáš ty pod kontrolou ...jinak řečeno, ten kdo bude na podobnejch bajkách začínat, už ani ty schopnosti reagovaní "na ..." mít nebude...možná ani nepozná, že mu ujíždí guma... pak je jen přežití otázkou chvilkovýho zahaprování elektroniky...a s tím já se asi nechci smiřovat...
A můj příklad není tak daleko... před měsícem mě chtěl Špája voprat na Lísce na plyn...a ejhle...najednou měl v lehkým náklonu kolo 0,5m nahoře... měnil gumy a nezkalibroval to... jak daleko to bylo k ráně, úlekový reakci zavření plynu s jinou stopou předku ?... kdo ví...prostě čisté spekulace

elektronika bude všudypřítomná... a lidi...zejména v autech budou čím dál větší kopyta ale jezdit čím dál tím víc sebejistě...

Naposledy editováno 21.06.2016 12:54:51
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist