globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.6.2016 v 16:06 | Nahoru | #18031
honzabiker> Hezky si nevědomky rozhoupal Libču

Naposledy editováno 20.06.2016 16:07:45

Milovníci Italských krásek

20.6.2016 v 16:31 | Nahoru | #18032
honzabiker> JÉÉÉ.... tady aby člověk fakt byl vědma ... malá je zatím ve stand by modu před výskokem
Vše je ok...jen zatím furt nohama na zemi a hlavou v oblacích...tak čekáme kdy jí to přejde

JollyJoker > ...Špája si tam nechal nainstalovat mó " full gas "... jak nastartuješ řadí to samo jedna a plnej knedlík furt bez možnosti vypnout

Milovníci Italských krásek

20.6.2016 v 17:53 | Nahoru | #18033




1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.6.2016 v 18:12 | Nahoru | #18034
Teď už vím,co by to chtělo k narozeninám




Milovníci Italských krásek

20.6.2016 v 21:52 | Nahoru | #18035
Pred chvili jsem se byl u bazarnika podivat na 900 ss a zase potvrdil svou povest do puntiku. Skoda mluvit.. Tak se bud poohlednu v italskych vodach nebo se na to.. a postavim kafe z scr. Na tohle nervy nemam..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.6.2016 v 21:52 | Nahoru | #18036

JollyJoker píše: spajazacatecnik> Dotaz na tělo.....na jaký režim jezdíš na tom svojem modrém sršňovi??


Já jezdím na Sport, takže na ten nejhodnejsi mód. Ale jenom proto, že je ta jízda pak taková necukana a plynulá. Quick shift tady funguje nejhladcejc.
Jinak je to úplně jedno. To zas nejsou takový rozdíly v těch módech . Víc záleží na nastavení kontroly trakce. Tam je rozdíl jak to zrychluje.
Ale protože to zrychluje furt a moc, tak je to vlastně taky fuk...
Úplně nejvíc záleží na pozici těla. Jak zalehnes. Přes dvě kila to chce fakt lehnout a plnej....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.6.2016 v 22:02 | Nahoru | #18037
spajazacatecnik> Mně ten sport přišel takovej pohodovej,dobře se s ním popojizdelo v obci. Pak jsem dál nějak R a v obci už to cukalo a mělo to silnější motorovou brzdu. K Tčku už jsem se nedostal.
Je fakt,že to letí pořád a dost. Bez podřazení to předjede auto ve 120 jak nic.
Je to fakt motorka dvou tváří. To moje staré Tuono je pořád nevychovane ale to tvoje dovede být i dobrý společník na dlouhých cestách.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

20.6.2016 v 22:04 | Nahoru | #18038
Chtěl jsem porovnat Brutale 1090RR a Tuono V4,ale nějak jsem po jízdě na Tuonu zapoměl,jaké to bylo na Brutale...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.6.2016 v 22:10 | Nahoru | #18039
JollyJoker> jo, ještě jsem zahlíd dotaz stran motoru... jo...v S4RSku je myslím 999.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.6.2016 v 22:13 | Nahoru | #18040

JollyJoker píše: Chtěl jsem porovnat Brutale 1090RR a Tuono V4,ale nějak jsem po jízdě na Tuonu zapoměl,jaké to bylo na Brutale...


tys neviděl mou fotku po projetí na Špájově Tuonu na Korsice?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.6.2016 v 23:01 | Nahoru | #18041
t_freedom> Viděl,ale to jsi musle jet kalupu jak prase,bo já jsem takhle utahanej,když jedu na svoji rychle. Být utahanej z takový moderní mašiny musí být známka jízdy fakt na hraně.

A jízda s 999 byla pro mně hodně příjemná a rychlá. Jsem měl pocit,že mám pod sebou velký šicí stroj,který maká s milimetrovou přesností (kromě jízdy ve městě,tam to byl očištec).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 07:16 | Nahoru | #18042
JollyJoker> utahanej, ne ...jen mi spadla čelist
ohledně devítek...sice mám z nich motor ale motocykl je to zcela jiný. Předek neustále odlehčenej, chvilku neřídíš a už to jede jinam... stopa minimální. ..prostě veselý.
je to hravý a překlápěcí... ale tyhle bajky včetně Speed/Street krypla a asi i novějších monsterů to ohledně ovladatelnosti a čitelnosti už porážejí. Svezl jsem se na Attimově Kryplovi a musím uznat že by to bylo "jednodušší " rychlý ježdění. ..

Naposledy editováno 21.06.2016 07:24:03

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 08:06 | Nahoru | #18043
t_freedom> Ale to by byla nuda! Není nad to,celou motorku a fyziku kolem ní cítit...no né?? Za chvíli budou pocity z řízení jak z PSP,nebo Xboxu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 08:23 | Nahoru | #18044

JollyJoker píše: t_freedom> Ale to by byla nuda! Není nad to,celou motorku a fyziku kolem ní cítit...no né?? Za chvíli budou pocity z řízení jak z PSP,nebo Xboxu



můžem to mít rádi...můžeme si to namlouvat... a umře to s námi ... nikdo už nemá tolik času a chuti se něco učit složitě, když už to sovětští inženýři vymysleli i pro blbný

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 08:25 | Nahoru | #18045
JollyJoker> přesně, než vyjedeš, tak to tam naprogramuješ a pak už se jen budeš držet, mně se spíš pasuje takovej ten neučesanej projev, je to takový zábavnější i v nižších rychlostech

Naposledy editováno 21.06.2016 08:27:06

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 08:32 | Nahoru | #18046
Já se teda na Špájovo Tuňáku ani tak daleko nedostal,ale připadalo mi spíš,že ta neučesanost přijde prostě "jen" až v nesmyslnejch rychlostech a tam a s tímhle výkonem by to ani moc bez tý elektroniky nešlo

E: a když jedu v nižších rychlostech,tak radši koukám po kundách,než abych se držel hystericky řiditek no ne?

Naposledy editováno 21.06.2016 08:33:57

Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 08:57 | Nahoru | #18047
Dyk je to jasný. Dělají se ty motorky lepší a lepší jako celek. K tomu ta elektronika prostě patří. Jako v autech. A zábavu to podle mě vůbec nekazi. Kdo si to chce vypnout a experimentovat se svými schopnostmi, může.
Bo ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 09:02 | Nahoru | #18048
zmulin> ty fole...tuhle motorku bez elektroniky v běžným provozu ?
Buď neujedeš ani mě... s blbejma 130BHP...a nebo, pokud tomu začneš zatápět... musíš bejt do měsíce mrtvej.

Na tý Korsice máš v těch zatáčkách tak nějak odhad pro svojí mašinu...ale pak sedneš na něco, co je ve stejným časovým úseku schopný zrychlit o 10-15% víc a to už je na hranici akcelerace s předkem nahoře a vzápětí ...pokud se vnitřně nepřeprogramuješ, se tím pádem ve stejný časový periodě pro brždění dostáváš furt na ABS...horší je, že ta motorka to dělá tak intuitivně, že si na to v podstatě zvykáš ...ale to už třeba 20-30% krizovýho řešení PŘEBÍRÁ ONA...což je pro mě prostě nějak neskousnutelný.
Stačí abys vyměnil gumy a nezkalibroval trakci...a šup, na plným máš najednou kolo půl metru nahoře a posereš se...
Hele, líbí se mi... jede skvěle...a říkal jsem si, po prvním projetí, že by to mohla bejt alternativa... ale nechci ji...a nepotřebuju... kdekoli tam u vás v zatáčkách od Skřítka, Rýmařova, Břidličný a Bruntálu mi na tom normální smrtelník odsud (ne ty kterej to tam znáš) neujede

Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 09:05 | Nahoru | #18049
Jestli chceš tahat a lítat rychle, tak to zábavu nekazí, jestli se s tím chceš prát, tak jo... Navíc se to, jak už bylo psáno, odehrává v nesmyslejch rychlostech...
Ale jo, radši se na moderním biku nesvezu, pak by se mi to mohlo zalíbit a chtěl bych to vyměnit

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 09:29 | Nahoru | #18050
t_freedom> Dyk píšu,že na těchhle krámech je el. potřeba,i když naprostou většinu času nevyužívá větší výkon,než ty.Je to holt jinak vyladěný už jako celek

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 10:27 | Nahoru | #18051
Ale na Tuonu se stávají nesmyslný rychlosti tak smyslnýýýý

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 10:36 | Nahoru | #18052
Dneska už je prostě doba taková, že všechno je rychlejší a dokonalejší, plný elektroniky.
A všechno má svý kouzlo, high-tech dokonale fungující mašina je prostě užasná věc už jen sama o sobě. A proto jí chceš.
Na druhou stranu je to tak rychlý, že je to o hubu a naproti tomu na slabý zastaralý hajtře si nakonec zablbneš třeba i líp a relativně bezpečněji.
Zrovna minulý týden jsem se byli projet s partou, kamarád sv650, druhej mojí st4, já monstera s2r a letěli jsme naší trasu na jih a je to hrozná prdel, lítat na těch zdechlinách dva metry za sebou mezi polema, rvát to co to jde, máš čas se víc soustředit na stopu, na brzdy, prostě 100% zážitek z jízdy a tak nějak pořád se cítíš, že to je únosné riziko za ten zážitek.
Když jsme lítali koncem léta na kapotách, tak je to už vyhrocený mnohem víc., stašně rychlý, malo času, jedna chyba- konec. Samozřejmě že člověk přemýšlí a nejede jak bezmozek ale prostě to člověku nedá a tahá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 11:03 | Nahoru | #18053
Jindřej> Ještě jsi to nedal do databáze? Jako chápu že se za ST stydíš, ale i tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 11:18 | Nahoru | #18054
FiZzeR> tuhle zdrůdnost si do svýho luxustního výběru nenasadím Navíc jsem zjistil, že mě to na ní hrubě nebaví, oproti monstru s ní jezdím asi o 30% pomaleji a tudíž jí možná zase pošlu dál

Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 11:18 | Nahoru | #18055
Italská krása....





Naposledy editováno 21.06.2016 11:19:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 11:24 | Nahoru | #18056

Jindřej píše: FiZzeR> tuhle zdrůdnost si do svýho luxustního výběru nenasadím Navíc jsem zjistil, že mě to na ní hrubě nebaví, oproti monstru s ní jezdím asi o 30% pomaleji a tudíž jí možná zase pošlu dál



Warum?

Budu hádat, těžká hajtra vysoká jako koza, s krátkejma řidítkama.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 11:40 | Nahoru | #18057

spajazacatecnik píše: Ale na Tuonu se stávají nesmyslný rychlosti tak smyslnýýýý



Smyslný možná, smysluplný do prvního průseru

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 11:44 | Nahoru | #18058

Jindřej píše: Dneska už je prostě doba taková, že všechno je rychlejší a dokonalejší, plný elektroniky.
A všechno má svý kouzlo, high-tech dokonale fungující mašina je prostě užasná věc už jen sama o sobě. A proto jí chceš.
Na druhou stranu je to tak rychlý, že je to o hubu a naproti tomu na slabý zastaralý hajtře si nakonec zablbneš třeba i líp a relativně bezpečněji.
Zrovna minulý týden jsem se byli projet s partou, kamarád sv650, druhej mojí st4, já monstera s2r a letěli jsme naší trasu na jih a je to hrozná prdel, lítat na těch zdechlinách dva metry za sebou mezi polema, rvát to co to jde, máš čas se víc soustředit na stopu, na brzdy, prostě 100% zážitek z jízdy a tak nějak pořád se cítíš, že to je únosné riziko za ten zážitek.
Když jsme lítali koncem léta na kapotách, tak je to už vyhrocený mnohem víc., stašně rychlý, malo času, jedna chyba- konec. Samozřejmě že člověk přemýšlí a nejede jak bezmozek ale prostě to člověku nedá a tahá.



a myslíš si...přesně podle toho cos napsal, že Tuono V4 bylo na Korsice vpředu a vedlo ? Přesně...nebylo tomu tak... chápu, že jezdec Abájova formátu by nás tam s tím sfouknul...ale to i na našem pověstném " vydechlém Monsteru "
Tam kde na gumu v náklonech hned pravá, tu levá...zase pravá ...přeneseš sotva 80BHP získávaj koně jen na spojovacích rovinkách mezi zatáčkama...a díky finálnímu převodu nebudu mít na zadním kole o moc menší krouťák na dvojku než to Tuono...

To že ty nový jsou kompaktní a fungujou je pravda...doplněná o fakt, že drcení zatáček někde na Korsice není zábava pro masy...a hromadě lidí co si koupěj mašinu stačí ten fakt...že to jede na rovině jako kráva a v techničáku mají 175BHP... to že kdekoli jinde v zatáčkách jedou s odběrem výkonu 100BHP max...už je nezajímavá polemika

Naposledy editováno 21.06.2016 11:46:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 11:45 | Nahoru | #18059
FiZzeR> Přesně tím to asi bude. Já prostě vždycky měl problém jezdit na veljkejch kozách. Proto se mi super jezdí na monsteru, byl jsem tak nadšenej z malinký rsv4 a i ta benelli mi hodně seděla. S amannem jsem se taky vždycky pral ale ten mě bavil.
Ta ST4 je dobrá motorka, super brzdí, pěkně tahá ale nějak na ní nejsem schopnej zatočit, resp nájezd do zatáčky mám vždycky pocit že to bude 50/50 jestli z toho vystoupím nebo projedu. Chybí mi tam pocit jistoty, navíc to není hravý, nejaký překlápění se strany na stranu můžeš zapomenout.

Jak jsem začal letos jezdit jen na tom, myslel jsem že je chyba v technice, že mám třeba strach, nebo prostě dělám něco v křeči. Ale jak jsem se svezl na Monsteru, zjistil jsem že jsem úplně v klidu, nemám strach a furt mi to jde , takže je to jen spojením mezi motorkou a mnou.

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 11:47 | Nahoru | #18060
hele a není to tak že na ty "starý hajtře" je to riziko větší, protože taháš úplně nadoraz ,aby tě to uspokojilo? a nemáš tam žádný hebeles co tě může alespoň trošku podržet - třeba jen v hlavě ale je tam?

reaguju na slova Jinřeje když píše "rvat to co to jde"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist