paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 10:36 | Nahoru | #1
Dneska už je prostě doba taková, že všechno je rychlejší a dokonalejší, plný elektroniky.
A všechno má svý kouzlo, high-tech dokonale fungující mašina je prostě užasná věc už jen sama o sobě. A proto jí chceš.
Na druhou stranu je to tak rychlý, že je to o hubu a naproti tomu na slabý zastaralý hajtře si nakonec zablbneš třeba i líp a relativně bezpečněji.
Zrovna minulý týden jsem se byli projet s partou, kamarád sv650, druhej mojí st4, já monstera s2r a letěli jsme naší trasu na jih a je to hrozná prdel, lítat na těch zdechlinách dva metry za sebou mezi polema, rvát to co to jde, máš čas se víc soustředit na stopu, na brzdy, prostě 100% zážitek z jízdy a tak nějak pořád se cítíš, že to je únosné riziko za ten zážitek.
Když jsme lítali koncem léta na kapotách, tak je to už vyhrocený mnohem víc., stašně rychlý, malo času, jedna chyba- konec. Samozřejmě že člověk přemýšlí a nejede jak bezmozek ale prostě to člověku nedá a tahá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 11:03 | Nahoru | #2
Jindřej> Ještě jsi to nedal do databáze? Jako chápu že se za ST stydíš, ale i tak...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.6.2016 v 11:44 | Nahoru | #3

Jindřej píše: Dneska už je prostě doba taková, že všechno je rychlejší a dokonalejší, plný elektroniky.
A všechno má svý kouzlo, high-tech dokonale fungující mašina je prostě užasná věc už jen sama o sobě. A proto jí chceš.
Na druhou stranu je to tak rychlý, že je to o hubu a naproti tomu na slabý zastaralý hajtře si nakonec zablbneš třeba i líp a relativně bezpečněji.
Zrovna minulý týden jsem se byli projet s partou, kamarád sv650, druhej mojí st4, já monstera s2r a letěli jsme naší trasu na jih a je to hrozná prdel, lítat na těch zdechlinách dva metry za sebou mezi polema, rvát to co to jde, máš čas se víc soustředit na stopu, na brzdy, prostě 100% zážitek z jízdy a tak nějak pořád se cítíš, že to je únosné riziko za ten zážitek.
Když jsme lítali koncem léta na kapotách, tak je to už vyhrocený mnohem víc., stašně rychlý, malo času, jedna chyba- konec. Samozřejmě že člověk přemýšlí a nejede jak bezmozek ale prostě to člověku nedá a tahá.



a myslíš si...přesně podle toho cos napsal, že Tuono V4 bylo na Korsice vpředu a vedlo ? Přesně...nebylo tomu tak... chápu, že jezdec Abájova formátu by nás tam s tím sfouknul...ale to i na našem pověstném " vydechlém Monsteru "
Tam kde na gumu v náklonech hned pravá, tu levá...zase pravá ...přeneseš sotva 80BHP získávaj koně jen na spojovacích rovinkách mezi zatáčkama...a díky finálnímu převodu nebudu mít na zadním kole o moc menší krouťák na dvojku než to Tuono...

To že ty nový jsou kompaktní a fungujou je pravda...doplněná o fakt, že drcení zatáček někde na Korsice není zábava pro masy...a hromadě lidí co si koupěj mašinu stačí ten fakt...že to jede na rovině jako kráva a v techničáku mají 175BHP... to že kdekoli jinde v zatáčkách jedou s odběrem výkonu 100BHP max...už je nezajímavá polemika

Naposledy editováno 21.06.2016 11:46:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist