kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
E: a když jedu v nižších rychlostech,tak radši koukám po kundách,než abych se držel hystericky řiditek no ne?
Naposledy editováno 21.06.2016 08:33:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Buď neujedeš ani mě... s blbejma 130BHP...a nebo, pokud tomu začneš zatápět... musíš bejt do měsíce mrtvej.
Na tý Korsice máš v těch zatáčkách tak nějak odhad pro svojí mašinu...ale pak sedneš na něco, co je ve stejným časovým úseku schopný zrychlit o 10-15% víc a to už je na hranici akcelerace s předkem nahoře a vzápětí ...pokud se vnitřně nepřeprogramuješ, se tím pádem ve stejný časový periodě pro brždění dostáváš furt na ABS...horší je, že ta motorka to dělá tak intuitivně, že si na to v podstatě zvykáš ...ale to už třeba 20-30% krizovýho řešení PŘEBÍRÁ ONA...což je pro mě prostě nějak neskousnutelný.
Stačí abys vyměnil gumy a nezkalibroval trakci...a šup, na plným máš najednou kolo půl metru nahoře a posereš se...
Hele, líbí se mi... jede skvěle...a říkal jsem si, po prvním projetí, že by to mohla bejt alternativa... ale nechci ji...a nepotřebuju... kdekoli tam u vás v zatáčkách od Skřítka, Rýmařova, Břidličný a Bruntálu mi na tom normální smrtelník odsud (ne ty kterej to tam znáš) neujede