globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 12:41 | Nahoru | #12601
U nas neni rozdilu. Mame jeden sklad kuze pro vsechny. Jednoho dodavatele pro vsechny. Treba Drippera dik tomu ze je mistni a objednava rekneme kulantne casteji nez ostatni uz do kombosek Kaji i napr. Kornfeila nahlizel i dovnitr mam pocit ze jse je tam mel i oba s Kubou najednou.. lisi se individualni pozadavky. Nekdo nechce podsivku v rukavech nekdo chce jinak ruzna popinani atp. Ale kvalitativni rozdil neni. Kdyz se stavis na kafe v Tlumaku rad Te nebo kohokoliv provedu. Pac narozdil od ostatnich mame opravdu vyrobu v CR a nemame co zkryvat. Dokonce u nas dva roky zpet probihaly prohlidky pro verejnost vedene a prednasene primo p. Hubikem. A toz tak. Konec reklamy

Naposledy editováno 22.02.2016 12:44:06

Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 12:47 | Nahoru | #12602
Dneska krásných 15°C, spadla větev na vysoké napětí a protože PC -jak známo- potřebují elektriku- zmiznul jsem z práce. Odvezl jsem dukatku na servis. samo sebou z 5 km bylo 50 km, ale jelo se parádně. No nejsou ty pondělky neprávem nemilovány?! K dokonalosti jen chybělo s kámošem pogrilovat asistenku majitele, (jenže je lakomá) ale to by byl pondělek jak s říše snů.

Naposledy editováno 22.02.2016 12:47:49

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 12:47 | Nahoru | #12603
Lazyfucker> mě ukecávat nemusíš,já už mám od Vás druhou jednodílu a manželka klokana,ze mě už nevyrazíte ani vorla Ještě jsem se chtěl zeptat,nemáš nějakou databázi prcků,co jezděj,kvuli šmelině?Mladej začne letos jezdit a moc se mi nechce kupovat každej rok novou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 12:52 | Nahoru | #12604

Petta píše: to ne, ale ten cit v axiálce není takovej, na jakej jsem byl zvyklej a spojka není nastavitelná, tak přemýšlím, že pořeším obě strany.
a dostal jsem výbornou nabídku na celej kit, tak přemejšlím, jestli to nevzít.. jinak jsem s třmenama celkem spokojenej.
a když už celý kit, tak nejdřív zjišťuju, co má smysl a co ne..


Co jsem tak jako jezdil poslední dobou různý stroje, tak na svou kombinaci 19 pumpa/M4 nedám dopustit. Někomu se to zdá zbytečně moc (rychlý nástup), ale rychle jsem si na to zvykl a hrozně mi to vyhovuje. Naproti tomu třeba Tuono má monobloky M432 a axiální pumpu a to mě teda nepřesvědčilo - ono to brzdí, ale nástup je takovej jalovej a celý mi to přišlo trochu vágní a je potřeba víc síly...ale je to hodně o zvyku. Ubrzdíš s tím asi tak nějak stejně, jenom nemám stejně dobrej pocit když hrábnu na páčku.
Možná M4 nebo M50 nejsou z nejlepšího matroše, ale taky nestojej majlant a výkon/cena je (při správně zvolené pumpě) podle mě dobrej, takže za mě upgradovat

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 13:34 | Nahoru | #12605

Attim píše: Co jsem tak jako jezdil poslední dobou různý stroje, tak na svou kombinaci 19 pumpa/M4 nedám dopustit. Někomu se to zdá zbytečně moc (rychlý nástup), ale rychle jsem si na to zvykl a hrozně mi to vyhovuje. Naproti tomu třeba Tuono má monobloky M432 a axiální pumpu a to mě teda nepřesvědčilo - ono to brzdí, ale nástup je takovej jalovej a celý mi to přišlo trochu vágní a je potřeba víc síly...ale je to hodně o zvyku. Ubrzdíš s tím asi tak nějak stejně, jenom nemám stejně dobrej pocit když hrábnu na páčku.
Možná M4 nebo M50 nejsou z nejlepšího matroše, ale taky nestojej majlant a výkon/cena je (při správně zvolené pumpě) podle mě dobrej, takže za mě upgradovat


Jojo, M4+19 byla nej kombinace. Tu jsem měl na HM. Pak M4.32 s radiálkou na SP, ale nevím, jaká to byla pumpa. Tam už to bylo tupější a s abs na okruhu nepoužitelný. M4.32 s axiálkou mi připadala stejná. K M50 je údajně nejlepší 17 pumpa, ale ještě jsem ji nevyzkoušel.
A na SF jsem měl radiálku s obyč 2díl a taky to nebylo špatný. Ta pumpa je asi důležitější, než třmen..

Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 14:00 | Nahoru | #12606
Tý jo, takovejch peněz ušetřím, když jsem spokojenej se sériovejma brzdama
Někdy je prostě bejt asfaltomrdal výhoda. Jedinej rozdíl u "moderních" brzd (Corsaro, M1100, M1200, SF, Panigale) jsem pozoroval v síle nutné k aktivaci páčky. I ty nejhorší (kupodivu M1200s) jsem ale musel mačkat jen o čuď víc než zbytek a finální brzdný účinek vyšel šul nul nastejno.

Pro úplnost dodám, že extrémní dávkovatelnost nutnou možná pro 100m stoppie nevyužiju, vadnutí v provozu neznám. Prostě mi přijde, že ty nový všechny brzdí dobře. Je pravda že při přesednutí z MT-03 na kusy viz víže byl ten rozdíl opravdu markantní. Ale zase jenom v síle nutné na stisk páčky. Zadek zvládla zvednout i ta rozpočtová yamaha brzda bez problému při dobré čitelnosti.

Jináč ale Beringery by se mi líbily, to jako zas že joooo

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 15:32 | Nahoru | #12607

Lazyfucker píše: U nas neni rozdilu. Mame jeden sklad kuze pro vsechny. Jednoho dodavatele pro vsechny. Treba Drippera dik tomu ze je mistni a objednava rekneme kulantne casteji nez ostatni uz do kombosek Kaji i napr. Kornfeila nahlizel i dovnitr mam pocit ze jse je tam mel i oba s Kubou najednou.. lisi se individualni pozadavky. Nekdo nechce podsivku v rukavech nekdo chce jinak ruzna popinani atp. Ale kvalitativni rozdil neni. Kdyz se stavis na kafe v Tlumaku rad Te nebo kohokoliv provedu. Pac narozdil od ostatnich mame opravdu vyrobu v CR a nemame co zkryvat. Dokonce u nas dva roky zpet probihaly prohlidky pro verejnost vedene a prednasene primo p. Hubikem. A toz tak. Konec reklamy



Jako fatk? Že bych si udělal někdy výlet?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 15:45 | Nahoru | #12608

Lazyfucker píše: U nas neni rozdilu. Mame jeden sklad kuze pro vsechny. Jednoho dodavatele pro vsechny. Treba Drippera dik tomu ze je mistni a objednava rekneme kulantne casteji nez ostatni uz do kombosek Kaji i napr. Kornfeila nahlizel i dovnitr mam pocit ze jse je tam mel i oba s Kubou najednou.. lisi se individualni pozadavky. Nekdo nechce podsivku v rukavech nekdo chce jinak ruzna popinani atp. Ale kvalitativni rozdil neni. Kdyz se stavis na kafe v Tlumaku rad Te nebo kohokoliv provedu. Pac narozdil od ostatnich mame opravdu vyrobu v CR a nemame co zkryvat. Dokonce u nas dva roky zpet probihaly prohlidky pro verejnost vedene a prednasene primo p. Hubikem. A toz tak. Konec reklamy



Toz to je vyzva kdy muzu dojet na kafe a obcihnout to tam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 16:47 | Nahoru | #12609
Lazyfucker> to sis ušil na sebe bitch

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 16:52 | Nahoru | #12610
Petta> podla mna staci hodit lepse brzdove platnicky a mas to

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 19:41 | Nahoru | #12611
t_freedom> ani ne provadim nekoho co chvila

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 20:18 | Nahoru | #12612
Tifáči vyjádři se prosimtě k těm materiálům.Mě se to zdá trochu jako píčovina.Dyk je tam masa docela dost na to,aby se to jen tak prohejbalo

Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 20:33 | Nahoru | #12613
Lazyfucker píše: U nas neni rozdilu. Mame jeden sklad kuze pro vsechny. Jednoho dodavatele pro vsechny. Treba Drippera dik tomu ze je mistni a objednava rekneme kulantne casteji nez ostatni uz do kombosek Kaji i napr. Kornfeila nahlizel i dovnitr mam pocit ze jse je tam mel i oba s Kubou najednou.. lisi se individualni pozadavky. Nekdo nechce podsivku v rukavech nekdo chce jinak ruzna popinani atp. Ale kvalitativni rozdil neni. Kdyz se stavis na kafe v Tlumaku rad Te nebo kohokoliv provedu. Pac narozdil od ostatnich mame opravdu vyrobu v CR a nemame co zkryvat. Dokonce u nas dva roky zpet probihaly prohlidky pro verejnost vedene a prednasene primo p. Hubikem. A toz tak. Konec reklamy

Co to kecáááš! Šak si ně onehdá říkal, že ta Kornfeilovka je od vás, origo a ta moja je z Pakistánu!!!!! K vůli ceně!!!!!! Vole...

Nemaž jim tu medovinu kolem papule...

Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 20:39 | Nahoru | #12614

Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 20:48 | Nahoru | #12615
Nescu sa opakovat.

Už t tu šlo.

Ostatně, vlastně asi jako všecko. Ale je to tak jak píše! A kdo nevěří, ať tam běží. Kvalita jak hovězí, tak vepřové....ehm, pardon, chtěl jsem říct klokaní kůže je špičková!!! Zpracování TOP! Kvalita švů, podšívek, chráničů a thermotisku je na nejvyšší úrovni. Však na to konečně přišli všeci ti Sršni, Táborští a spol.
A jak jsem v loni objel všecky Bonmota a Yshopy a MOTOMANY a navlékl na sebe Dainese, Suomy, alpinestars, SPIDI i REVIT, všeci by se mohli učit! Kombošky v cenové relaci 20-35 tisíc od těchto "renomovaných" opravdu mnohdy vzdalují na hony. Bavil jsem se s dovozci a ti mi potvrdili, že doba, kdy byla komba od ALPINESTARU za 40 tácků špička, je pryč. Dnes stojí 28tis. a je z dálného východu. Z Pákistánu. Ostatně asi jako všecko. Loga slezou do půl roku, matroš je na omak takový divný a ani to jako kůže nevoní.

Možná ty dražší DAINESE budou ještě na úrovni, ale PSI je co se ochrany a kvality týče prostě na špici! A to mě nikdo nevyvrátí..







Kvalita kombošek z Tlumačova je asi na stejné úrovni jako toť tyto růrky od Igora ze Slovinska!!!

Žádní taloši, žádní amíci ani germáni....Slované tvoří ty nejlepší produkty světa pánové!

Jo jo...

Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 21:05 | Nahoru | #12616
Drippera, jedeš pro toho SF?

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 21:15 | Nahoru | #12617
Kdo jste se mě kdy ptal na ty omotávky na páčkách, tak je to tak megasupercoolpřidávátostokoní, že se opičí už i ve světě


2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 21:17 | Nahoru | #12618
zajoch: tak ja od nej zas okopiruju ten kohoutek :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 21:21 | Nahoru | #12619

zmulin píše: Tifáči vyjádři se prosimtě k těm materiálům.Mě se to zdá trochu jako píčovina.Dyk je tam masa docela dost na to,aby se to jen tak prohejbalo


A u čeho jsem nějak mimo obraz.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 21:23 | Nahoru | #12620
Tifone> Asi myslí brzdy "monobloky" versus "stereobloky"

Naposledy editováno 22.02.2016 21:23:26

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 21:23 | Nahoru | #12621

assassin píše: zajoch: tak ja od nej zas okopiruju ten kohoutek :)

Ten mě taky velice zaujal

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 21:26 | Nahoru | #12622
assassin> Ten je parádní! Akorát to nebude moc na úsporu váhy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 21:29 | Nahoru | #12623

Tifone píše: A u čeho jsem nějak mimo obraz.


Ze prej sou monoblocky z řidšího matroše,než šroubenky,tak prej ve finále při brždění tim matrošem jako propružej víc...

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 21:47 | Nahoru | #12624
Petta> jezdil jsem na RSV origo šroubované čtyřdestičkové radiální třmeny (tuším P4 34/34), ty jsem vyměnil za M4 monobloky a při brzdách na cílovce v Mostě ten rozdíl trochu znát je (k lepšímu samozřejmě)... ale to mohla dělat i směs destiček. V běžném provozu si myslím, že není šance poznat rozdíl...
S tím, že jsou M4 z jiného materiálu ti oponovat nebudu, ale myslím si, že je to blbost... aspoň teda to, že mají větší roztažnost, než šroubované třmeny. Samotný brzdič se nezahřívá tak, aby se roztáhnul na nějakou znatelnou mez... nejvíc tepla odvádí kotouč, pak desky, pak pístky a ty jsou volně uloženy ve dvou guferkách, u bremba z ergalu, všude kolem je brzdovka... na kolik myslíš, že se ten třmen při intezivním brzdění (třeba na okruhu) zahřeje? A o kolik se při té teplotě roztáhne?
M4 jsou rozhodně dobrá volba a pro mě dokonce nejlepší brzdiče v poměru cena/výkon/vzhled, nejlépe v černé barvě jako má RC8R... M50 už se mi moc nelíbí a CNC obráběné třmeny už jsou s cenovkou trochu mimo můj rozpočet...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 22:12 | Nahoru | #12625
z.a.j.o.c.h> tak to je po dlouhy dobe opravdu PORNO! uplne sem se zaboril do zidle. NADHERNA stavba.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 23:12 | Nahoru | #12626
Mileek>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 23:15 | Nahoru | #12627
Mileek> nemuzu najit tu studii, ale tady o tom take neco pisou: Odkaz nejsem odbornik na materialy, ale treba s1000rr stale pouziva dvoudily a brzdi taky skvele.. mozna nemci vedi, co delaji. Ale s nikym se nechci dohadovat. Az najdu tu spravnou studii, postnu ji.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 00:44 | Nahoru | #12628
Petta> to ze bmw pouziva dvoudilny brzdice muze taky klidne pramenit pouze v marketingu ci v cenove optimalizaci. Mimochodem na hp4 jsou monobloky m4, coz zase muze byt marketing. Tak ci tak oboje jsou levne brzdice, ktere nicmene funguji tak proc je tam nedat. Jezdi s nimi i zavody jako treba superstock, kde musi brzdice zustat v serii, cili fungovat to bude. V tom clanku od tebe se to toci kolem materialu, coz tu asi nevyresime, ale tu zpravu bych zkratil zhruba takto: monoblok z horsiho materialu muze mit horsi vlastnosti nez dobrej dvoudilnej brzdic. Proti tomu asi nic, ale vsichni tu jezdime na "levnych" brzdach (nejvetsi borci maji m50, ktery stoji jen maličko vic nez m4) a to znamena, ze radeji levny brembo monoblok nez levny brembo dvoudil.

Naposledy editováno 23.02.2016 00:45:07

Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 07:10 | Nahoru | #12629
Vidim to stejne.. a jak psal Mileek, na silnici to nikdo nepozna. Jen je to celkem zajimavy. Vzdy jsem myslel, ze monobloky jsou to nej a ona to nemusi byt tak uplne pravda, co se tyce tech kolem 1000 euro.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 07:15 | Nahoru | #12630
z.a.j.o.c.h> vo 17 metru! neasi
bylo teplo no, tak se ten brzdic roztah

Naposledy editováno 23.02.2016 07:16:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist