paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

22.2.2016 v 23:15 | Nahoru | #1
Mileek> nemuzu najit tu studii, ale tady o tom take neco pisou: Odkaz nejsem odbornik na materialy, ale treba s1000rr stale pouziva dvoudily a brzdi taky skvele.. mozna nemci vedi, co delaji. Ale s nikym se nechci dohadovat. Az najdu tu spravnou studii, postnu ji.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

23.2.2016 v 00:44 | Nahoru | #2
Petta> to ze bmw pouziva dvoudilny brzdice muze taky klidne pramenit pouze v marketingu ci v cenove optimalizaci. Mimochodem na hp4 jsou monobloky m4, coz zase muze byt marketing. Tak ci tak oboje jsou levne brzdice, ktere nicmene funguji tak proc je tam nedat. Jezdi s nimi i zavody jako treba superstock, kde musi brzdice zustat v serii, cili fungovat to bude. V tom clanku od tebe se to toci kolem materialu, coz tu asi nevyresime, ale tu zpravu bych zkratil zhruba takto: monoblok z horsiho materialu muze mit horsi vlastnosti nez dobrej dvoudilnej brzdic. Proti tomu asi nic, ale vsichni tu jezdime na "levnych" brzdach (nejvetsi borci maji m50, ktery stoji jen maličko vic nez m4) a to znamena, ze radeji levny brembo monoblok nez levny brembo dvoudil.

Naposledy editováno 23.02.2016 00:45:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist