kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295435_2014ducatihypermotardsp2.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2015/24/295436_ducati1098s.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428783_1be95ea03b023f11d36d5f4324cc7713.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428784_8024d87bdd0d4ff55af1a2af3e42e596.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428785_eac7527574e8389a41523f5b93b243f5.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/05/428786_75a72fb3d986dc3399cca6f4fb8503eb.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428963_631024bc358eee107b4b6ae4d9c75f1a.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428964_969b64f210732b08b47805d2727ca02b.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2018/06/428965_61a1b6afd26f5b4267d83535be546827.jpg)
![](http://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2019/04/470397_d0b289b645f422a057c51f00cec946f2.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2020/01/508824_9d706cd591ade0fb20265567265e6744.jpg)
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: to ne, ale ten cit v axiálce není takovej, na jakej jsem byl zvyklej a spojka není nastavitelná, tak přemýšlím, že pořeším obě strany.
a dostal jsem výbornou nabídku na celej kit, tak přemejšlím, jestli to nevzít.. jinak jsem s třmenama celkem spokojenej.
a když už celý kit, tak nejdřív zjišťuju, co má smysl a co ne..
Co jsem tak jako jezdil poslední dobou různý stroje, tak na svou kombinaci 19 pumpa/M4 nedám dopustit. Někomu se to zdá zbytečně moc (rychlý nástup), ale rychle jsem si na to zvykl a hrozně mi to vyhovuje. Naproti tomu třeba Tuono má monobloky M432 a axiální pumpu a to mě teda nepřesvědčilo - ono to brzdí, ale nástup je takovej jalovej a celý mi to přišlo trochu vágní a je potřeba víc síly...ale je to hodně o zvyku. Ubrzdíš s tím asi tak nějak stejně, jenom nemám stejně dobrej pocit když hrábnu na páčku.
Možná M4 nebo M50 nejsou z nejlepšího matroše, ale taky nestojej majlant a výkon/cena je (při správně zvolené pumpě) podle mě dobrej, takže za mě upgradovat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Attim píše: Co jsem tak jako jezdil poslední dobou různý stroje, tak na svou kombinaci 19 pumpa/M4 nedám dopustit. Někomu se to zdá zbytečně moc (rychlý nástup), ale rychle jsem si na to zvykl a hrozně mi to vyhovuje. Naproti tomu třeba Tuono má monobloky M432 a axiální pumpu a to mě teda nepřesvědčilo - ono to brzdí, ale nástup je takovej jalovej a celý mi to přišlo trochu vágní a je potřeba víc síly...ale je to hodně o zvyku. Ubrzdíš s tím asi tak nějak stejně, jenom nemám stejně dobrej pocit když hrábnu na páčku.
Možná M4 nebo M50 nejsou z nejlepšího matroše, ale taky nestojej majlant a výkon/cena je (při správně zvolené pumpě) podle mě dobrej, takže za mě upgradovat
Jojo, M4+19 byla nej kombinace. Tu jsem měl na HM. Pak M4.32 s radiálkou na SP, ale nevím, jaká to byla pumpa. Tam už to bylo tupější a s abs na okruhu nepoužitelný. M4.32 s axiálkou mi připadala stejná. K M50 je údajně nejlepší 17 pumpa, ale ještě jsem ji nevyzkoušel.
A na SF jsem měl radiálku s obyč 2díl a taky to nebylo špatný. Ta pumpa je asi důležitější, než třmen..