kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
S tím, že jsou M4 z jiného materiálu ti oponovat nebudu, ale myslím si, že je to blbost... aspoň teda to, že mají větší roztažnost, než šroubované třmeny. Samotný brzdič se nezahřívá tak, aby se roztáhnul na nějakou znatelnou mez... nejvíc tepla odvádí kotouč, pak desky, pak pístky a ty jsou volně uloženy ve dvou guferkách, u bremba z ergalu, všude kolem je brzdovka... na kolik myslíš, že se ten třmen při intezivním brzdění (třeba na okruhu) zahřeje? A o kolik se při té teplotě roztáhne?
M4 jsou rozhodně dobrá volba a pro mě dokonce nejlepší brzdiče v poměru cena/výkon/vzhled, nejlépe v černé barvě jako má RC8R... M50 už se mi moc nelíbí a CNC obráběné třmeny už jsou s cenovkou trochu mimo můj rozpočet...