kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: A u čeho jsem nějak mimo obraz.
Ze prej sou monoblocky z řidšího matroše,než šroubenky,tak prej ve finále při brždění tim matrošem jako propružej víc...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Ze prej sou monoblocky z řidšího matroše,než šroubenky,tak prej ve finále při brždění tim matrošem jako propružej víc...
rozjela se kolem toho tady docela diskuze . Pánové vymejšlíte kraviny. "Řidší" materiál mě dost rozesmál.Pokud budem mluvit o kvalitě tak zcela jistě celofrézované a to nejen pro možnost použít lepší matroš ale zcela jistě i pro přesnost výroby a možnost udělat optimální tvar co se pevnosti týká a hlavně váhy!! a to je hlavní důvod proč závodní jsou hrézované.Což u odlitku potažmo výkovku mnohdy nejde z technologických důvodů.
Jináč pro nás mrdaly a tím nás tady myslím všechny je to úplně buřt.
Naposledy editováno 23.02.2016 09:21:24