kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A jinak jo, verim ze po presednuti na monstra bych si zvykal dyl, nez po presednuti na novy tuono. A to si sam potvrdil. Na to i Fizzer, rek bych, narazel tou otazkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: přesně tenhle argument jsem čekal (ne tedy od tebe) … nebudu na něj reagovat protože je to jen hloupej rejpanec a dokážeš si odpovědět sám...
koukni na smajlíka - nebylo to myšleno jako rejpanec
chápu že i v 90' byly bestie se 140-150BHP … ok, tak to beru zpět, ne obecně...na ty moje polo-motory... vzdcuh 902ccm má sice plochou křivku krouťáku, ale žádnej bijec to není...a Lava pod 5trpm nevykazuje výkon žádnej ...
proto jsem se zhrozil, jak rychle jsem byl schopnej se adaptovat na to Tuono… kdežto s Lavou jsem se učil sezónu a půl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: …Máš sice podobnej výkon a charakter motoru, ale máš taky mokrou spojku, což je trochu rozdíl...
pravda, tady nemám tušení jak se to projevuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: ano takto bych to bral... ale já na ničem jiným nikdy nejezdil a myslím si že ty vergly vodit umím... nevím proč to paušalizovat s pejorativním nádechem že se na tom rychle jezdit "nedá" …
Ale jet na nové stroji ve stejném snažení jako na starém, jsi na novém o parník rychlejší.
A píšeš tu, že jezdili staré stroje 200. Ano, ale už neumí tak dobře brzdit a zatáčet
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejf. píše: miki83> takova krasna sprosta devka a tys ji chtel zradit! Nech si ji. Jednou ji treba prodas za raketu:)
Díky, někdy bych si nakopal při tom pomyšlení že jsem jí chtěl prodat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ale od počátku se tu nepřeme, že moderní bajky nejsou lepší než starý vrány ...kam se to pomalu přesouvá ( a já bych zase nechtěl bejt absurdně zaháněnej do rohu argumentací na něco, co jsem nikdy nenapsal) … psalo se tu "nejezděte na tom jako na novejch motorkách" …
jako by se s stím vlastně nedalo těm moderním ani sekundovat a jezdit v jejich tempu protože je to hrooozně nebezpečný.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: Díky, někdy bych si nakopal při tom pomyšlení že jsem jí chtěl prodat...
to bys měl... je nádhernej! trochu ti závidím... jakej že je to ročník... ?... nejezdíš na tom nějak neadekvátně roku výroby, že ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: dakarista> dost možná …
ale od počátku se tu nepřeme, že moderní bajky nejsou lepší než starý vrány ...kam se to pomalu přesouvá ( a já bych zase nechtěl bejt absurdně zaháněnej do rohu argumentací na něco, co jsem nikdy nenapsal) … psalo se tu "nejezděte na tom jako na novejch motorkách" …
jako by se s stím vlastně nedalo těm moderním ani sekundovat a jezdit v jejich tempu protože je to hrooozně nebezpečný.
Videl bych to tak ze pro stejnou rychlost je potreba ten starsi vergl hnat mnohem vic na limit. Tam kde ty budes kousek od toho si ustlat, bude mit nova motorka, a to nejen kvuli elektronice, ale hlavne podvozku a brzdam jeste takovyho prostoru ze proste neni realny na tom jezdit stejne clovek kterej na tom umi, dokaze bejt asi do urcity chvile stejne rychlej, ale pak uz neni kam, neni jak, samotnej stroj to dal nepusti. A tam bude nova treba jen na 60% toho co by na tom slo.
Tak to je a tak vnimam ja to aby na tom clovek nejezdil jak na novejch jeste je pojem rychle a rychle, to ma kazdej jinak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nejsem si jistej, jestli bych se třeba na novým SVčku 650, nebo Z 750, nebo CB 600 cejtil za Attimem bezpečněji, než na jakýkoli ze svejch starejch vran, bavíme-li se o podvozku, nebo brzdách...
mě totiž příjde, že Attim jezdil kudlu už na strým Kryplu 2008 … znamená to tedy, že dnes už by se na tom asi bál jezdit tak jak jezdil dřív... ? Nebo měl bych tedy s 10 letým S4RSsem už jezdit pomaleji než jsem vždycky jezdil ? O tohle nazírání mi jde ? Sice jsme s Attimem lítali za sebou na Korsice pomalu kolo na kolo, ale on tedy už jezdí bezpečneji protože má motorku s Robocopem a já každým rokem víc a víc hazarduju... furt nevím, proč by se se starejma mašinama nemohlo jezdit tak, jak se s nima vždy jezdilo...
Naposledy editováno 11.07.2019 14:47:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: dark-demon> tohle je ale takový "obecný" pravidlo … vycházející z toho, že nový= lepší a v rovině 80% motorek ve svých kategoriích, porovnávano na dráze asi bez debat
Nejsem si jistej, jestli bych se třeba na novým SVčku 650, nebo Z 750, nebo CB 600 cejtil za Attimem bezpečněji, než na jakýkoli ze svejch starejch vran, bavíme-li se o podvozku, nebo brzdách...
potom co jsi napsal nechápu proč existuje vývoj. vždyť už před lety to brzdilo a "pérovalo" stejně jak teď, tak proč zlepšovat dokonalé
Naposledy editováno 11.07.2019 14:47:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
nikdo nepsal, že nový Tuono, Vévoda a V4R není pecka... ale to je špička... běžnej mainstrem dohnal některý modely Ducati v brzdách, rámu a podvozku dost času posléze ...O TO MI JDE... než blbý kecy o nepotřebnosti vývoje
Naposledy editováno 11.07.2019 14:53:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 11.07.2019 14:54:53
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Ivos> v pití piva možná ale myslím si, že většinou nikoho nebrzdím
jasně že ne občas i spíš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Tifone> … jenže moderní vývoj dozajista nezasahuje CELÉ spektrum všech moderních bajků… viz OBLIBENÉ NC 750X … dvojspojka je taky výcoj, ne? a nemusíš se zdržovat řazením = bezpečnější
nikdo nepsal, že nový Tuono, Vévoda a V4R není pecka... ale to je špička... běžnej mainstrem dohnal některý modely Ducati v brzdách, rámu a podvozku dost času posléze ...O TO MI JDE... než blbý kecy o nepotřebnosti vývoje
pokud to napíšeš takto, tak se i dá souhlasit. Ale sám uznej že z toho co a jak si psal to o vývoji skoro vyplynulo samo
Naposledy editováno 11.07.2019 15:00:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tifone> jen jednou a to už nebylo pivo, do piči to jsou tu větší hnípalové
no ba - si ho všem vylemtal . teda hlavně na mě nezbylo
Naposledy editováno 11.07.2019 15:00:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
I tak si ale myslím, že kromě modelů pro sportovnější jízdu, se bude většina běžnejch "kostkat" modelů na tý hraně (tedy, kdyby tobě měly sekundovat v tempu - ať tu nepíšu u mojí "palici" a nevypustím džina Yosh-boye z láhve) pohybovat velmi podobně jako dobře postavený a vybavený bajky z konce devadesátek.