globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 13:17 | Nahoru | #60241
t_freedom> ja to "na svojí" myslel tak, ze svuj bajk mas v ruce a na novej si musis zvykat. Jestli ti na novej bajk staci, jak pises, 100km, nebo vic, vo tom se bavit nemusime. Byt ja osobne, bych si za tak kratkou chvili na novym bajku netrouf jet, jak na svym letitym. Uz jenom jinej posez dycky udela strasne moc na tu chvili...
A jinak jo, verim ze po presednuti na monstra bych si zvykal dyl, nez po presednuti na novy tuono. A to si sam potvrdil. Na to i Fizzer, rek bych, narazel tou otazkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 13:21 | Nahoru | #60242

t_freedom píše: přesně tenhle argument jsem čekal (ne tedy od tebe) … nebudu na něj reagovat protože je to jen hloupej rejpanec a dokážeš si odpovědět sám...


koukni na smajlíka - nebylo to myšleno jako rejpanec

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 13:23 | Nahoru | #60243
FiZzeR> kromě toho podvozku souhlas... jel jsem na několika a v hladině běznejch bajků dnes se dělá všechno "pohodlný" … můžem tu polemizovat jestli to není líp...a Hašašín má asi pravdu... ale třeba Paioli podvozek na Lavě mě tedy hodně překvapil v kompromisu mezi tuhostí a pružením

chápu že i v 90' byly bestie se 140-150BHP … ok, tak to beru zpět, ne obecně...na ty moje polo-motory... vzdcuh 902ccm má sice plochou křivku krouťáku, ale žádnej bijec to není...a Lava pod 5trpm nevykazuje výkon žádnej ...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 13:24 | Nahoru | #60244
Tifone> ...tenhle ? buď ses uklik, nebo mi to nepřipomíná humor

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 13:26 | Nahoru | #60245
dejf.> přesně tak, nejrychleji jedeš, ty sám na tom co máš v ruce.,...to je jasný...souhlasil jsem s tebou...
proto jsem se zhrozil, jak rychle jsem byl schopnej se adaptovat na to Tuono… kdežto s Lavou jsem se učil sezónu a půl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 13:33 | Nahoru | #60246

t_freedom píše: …Máš sice podobnej výkon a charakter motoru, ale máš taky mokrou spojku, což je trochu rozdíl...



pravda, tady nemám tušení jak se to projevuje

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 13:35 | Nahoru | #60247
Stev> není to nic tak zásadního... pokud je suchárna nová, není tolik rozdíl … jak se odrbe, je to trochu ON/OFF systém

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 13:44 | Nahoru | #60248

t_freedom píše: ano takto bych to bral... ale já na ničem jiným nikdy nejezdil a myslím si že ty vergly vodit umím... nevím proč to paušalizovat s pejorativním nádechem že se na tom rychle jezdit "nedá" …



Ale jet na nové stroji ve stejném snažení jako na starém, jsi na novém o parník rychlejší.

A píšeš tu, že jezdili staré stroje 200. Ano, ale už neumí tak dobře brzdit a zatáčet

Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 13:50 | Nahoru | #60249

Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 13:52 | Nahoru | #60250
kubak

Naposledy editováno 11.07.2019 13:52:53

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 14:00 | Nahoru | #60251
Zrovna jsem v Kutny Hoře a valím na Prahu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 14:04 | Nahoru | #60252
miki83> takova krasna sprosta devka a tys ji chtel zradit! Nech si ji. Jednou ji treba prodas za raketu:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 14:09 | Nahoru | #60253

dejf. píše: miki83> takova krasna sprosta devka a tys ji chtel zradit! Nech si ji. Jednou ji treba prodas za raketu:)


Díky, někdy bych si nakopal při tom pomyšlení že jsem jí chtěl prodat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 14:16 | Nahoru | #60254
miki83> twl krásnej peklostroj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 14:19 | Nahoru | #60255
dakarista> dost možná …
ale od počátku se tu nepřeme, že moderní bajky nejsou lepší než starý vrány ...kam se to pomalu přesouvá ( a já bych zase nechtěl bejt absurdně zaháněnej do rohu argumentací na něco, co jsem nikdy nenapsal) … psalo se tu "nejezděte na tom jako na novejch motorkách" …
jako by se s stím vlastně nedalo těm moderním ani sekundovat a jezdit v jejich tempu protože je to hrooozně nebezpečný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 14:21 | Nahoru | #60256

miki83 píše: Díky, někdy bych si nakopal při tom pomyšlení že jsem jí chtěl prodat...


to bys měl... je nádhernej! trochu ti závidím... jakej že je to ročník... ?... nejezdíš na tom nějak neadekvátně roku výroby, že ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 14:32 | Nahoru | #60257

t_freedom píše: dakarista> dost možná …
ale od počátku se tu nepřeme, že moderní bajky nejsou lepší než starý vrány ...kam se to pomalu přesouvá ( a já bych zase nechtěl bejt absurdně zaháněnej do rohu argumentací na něco, co jsem nikdy nenapsal) … psalo se tu "nejezděte na tom jako na novejch motorkách" …
jako by se s stím vlastně nedalo těm moderním ani sekundovat a jezdit v jejich tempu protože je to hrooozně nebezpečný.


Videl bych to tak ze pro stejnou rychlost je potreba ten starsi vergl hnat mnohem vic na limit. Tam kde ty budes kousek od toho si ustlat, bude mit nova motorka, a to nejen kvuli elektronice, ale hlavne podvozku a brzdam jeste takovyho prostoru ze proste neni realny na tom jezdit stejne clovek kterej na tom umi, dokaze bejt asi do urcity chvile stejne rychlej, ale pak uz neni kam, neni jak, samotnej stroj to dal nepusti. A tam bude nova treba jen na 60% toho co by na tom slo.
Tak to je a tak vnimam ja to aby na tom clovek nejezdil jak na novejch jeste je pojem rychle a rychle, to ma kazdej jinak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 14:42 | Nahoru | #60258
dark-demon> tohle je ale takový "obecný" pravidlo … vycházející z toho, že nový= lepší a v rovině 80% motorek ve svých kategoriích, porovnávano na dráze asi bez debat

Nejsem si jistej, jestli bych se třeba na novým SVčku 650, nebo Z 750, nebo CB 600 cejtil za Attimem bezpečněji, než na jakýkoli ze svejch starejch vran, bavíme-li se o podvozku, nebo brzdách...

mě totiž příjde, že Attim jezdil kudlu už na strým Kryplu 2008 … znamená to tedy, že dnes už by se na tom asi bál jezdit tak jak jezdil dřív... ? Nebo měl bych tedy s 10 letým S4RSsem už jezdit pomaleji než jsem vždycky jezdil ? O tohle nazírání mi jde ? Sice jsme s Attimem lítali za sebou na Korsice pomalu kolo na kolo, ale on tedy už jezdí bezpečneji protože má motorku s Robocopem a já každým rokem víc a víc hazarduju... furt nevím, proč by se se starejma mašinama nemohlo jezdit tak, jak se s nima vždy jezdilo...

Naposledy editováno 11.07.2019 14:47:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 14:42 | Nahoru | #60259
FiZzeR> Ale já nechci bejt rychlej jako Joker

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 14:44 | Nahoru | #60260
strakon> Kurva ty jsi rychlejší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 14:46 | Nahoru | #60261

t_freedom píše: dark-demon> tohle je ale takový "obecný" pravidlo … vycházející z toho, že nový= lepší a v rovině 80% motorek ve svých kategoriích, porovnávano na dráze asi bez debat

Nejsem si jistej, jestli bych se třeba na novým SVčku 650, nebo Z 750, nebo CB 600 cejtil za Attimem bezpečněji, než na jakýkoli ze svejch starejch vran, bavíme-li se o podvozku, nebo brzdách...



potom co jsi napsal nechápu proč existuje vývoj. vždyť už před lety to brzdilo a "pérovalo" stejně jak teď, tak proč zlepšovat dokonalé

Naposledy editováno 11.07.2019 14:47:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 14:49 | Nahoru | #60262
Tifone> … jenže moderní vývoj dozajista nezasahuje CELÉ spektrum všech moderních bajků… viz OBLIBENÉ NC 750X … dvojspojka je taky výcoj, ne? a nemusíš se zdržovat řazením = bezpečnější

nikdo nepsal, že nový Tuono, Vévoda a V4R není pecka... ale to je špička... běžnej mainstrem dohnal některý modely Ducati v brzdách, rámu a podvozku dost času posléze ...O TO MI JDE... než blbý kecy o nepotřebnosti vývoje

Naposledy editováno 11.07.2019 14:53:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 14:50 | Nahoru | #60263
Ivos> v pití piva možná ale myslím si, že většinou nikoho nebrzdím

Naposledy editováno 11.07.2019 14:54:53

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 14:52 | Nahoru | #60264
Nebudu citovat, abych se někoho nedotkl. Já to vidím tak, že zcela obecně řečeno je samozřejmě možné na starý vráně jet stejně, jako na nových moto. Problém je v tom, že nová motorka je prostě konstrukčně o třeba 20 let jinde a říkejte si co chcete, proste je to znát a vůbec, ale vůbec nemusí jit o elektroniku. Prostě současná motorka svou konstrukcí umožňuje jet nějaký tempo v klidu a velkou rezervou, kdežto na vráně se musíš fakt snažit a dostávat ji mnohem více na limit, abys jel stejně. Z této úvahy pramení ta věta "nejezděte na tom jako na novejch motorkách" … to je celé.

Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 14:56 | Nahoru | #60265
Co porád řešíte, vždyť je povolená 90 km/h Vy jste pekelní závodnící

Naposledy editováno 11.07.2019 14:57:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 14:56 | Nahoru | #60266

strakon píše: Ivos> v pití piva možná ale myslím si, že většinou nikoho nebrzdím



jasně že ne občas i spíš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 14:58 | Nahoru | #60267
Tifone> jen jednou a to už nebylo pivo, do piči to jsou tu větší hnípalové

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 14:58 | Nahoru | #60268

t_freedom píše: Tifone> … jenže moderní vývoj dozajista nezasahuje CELÉ spektrum všech moderních bajků… viz OBLIBENÉ NC 750X … dvojspojka je taky výcoj, ne? a nemusíš se zdržovat řazením = bezpečnější

nikdo nepsal, že nový Tuono, Vévoda a V4R není pecka... ale to je špička... běžnej mainstrem dohnal některý modely Ducati v brzdách, rámu a podvozku dost času posléze ...O TO MI JDE... než blbý kecy o nepotřebnosti vývoje



pokud to napíšeš takto, tak se i dá souhlasit. Ale sám uznej že z toho co a jak si psal to o vývoji skoro vyplynulo samo

Naposledy editováno 11.07.2019 15:00:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 15:00 | Nahoru | #60269

strakon píše: Tifone> jen jednou a to už nebylo pivo, do piči to jsou tu větší hnípalové


no ba - si ho všem vylemtal . teda hlavně na mě nezbylo

Naposledy editováno 11.07.2019 15:00:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 15:01 | Nahoru | #60270
Attim> … v obecný rovině a takto napsáno ano.

I tak si ale myslím, že kromě modelů pro sportovnější jízdu, se bude většina běžnejch "kostkat" modelů na tý hraně (tedy, kdyby tobě měly sekundovat v tempu - ať tu nepíšu u mojí "palici" a nevypustím džina Yosh-boye z láhve) pohybovat velmi podobně jako dobře postavený a vybavený bajky z konce devadesátek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist