kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: dark-demon> tohle je ale takový "obecný" pravidlo … vycházející z toho, že nový= lepší a v rovině 80% motorek ve svých kategoriích, porovnávano na dráze asi bez debat
Nejsem si jistej, jestli bych se třeba na novým SVčku 650, nebo Z 750, nebo CB 600 cejtil za Attimem bezpečněji, než na jakýkoli ze svejch starejch vran, bavíme-li se o podvozku, nebo brzdách...
potom co jsi napsal nechápu proč existuje vývoj. vždyť už před lety to brzdilo a "pérovalo" stejně jak teď, tak proč zlepšovat dokonalé
Naposledy editováno 11.07.2019 14:47:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
nikdo nepsal, že nový Tuono, Vévoda a V4R není pecka... ale to je špička... běžnej mainstrem dohnal některý modely Ducati v brzdách, rámu a podvozku dost času posléze ...O TO MI JDE... než blbý kecy o nepotřebnosti vývoje
Naposledy editováno 11.07.2019 14:53:10