kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Tifone> … jenže moderní vývoj dozajista nezasahuje CELÉ spektrum všech moderních bajků… viz OBLIBENÉ NC 750X … dvojspojka je taky výcoj, ne? a nemusíš se zdržovat řazením = bezpečnější
nikdo nepsal, že nový Tuono, Vévoda a V4R není pecka... ale to je špička... běžnej mainstrem dohnal některý modely Ducati v brzdách, rámu a podvozku dost času posléze ...O TO MI JDE... než blbý kecy o nepotřebnosti vývoje
pokud to napíšeš takto, tak se i dá souhlasit. Ale sám uznej že z toho co a jak si psal to o vývoji skoro vyplynulo samo
Naposledy editováno 11.07.2019 15:00:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: pokud to napíšeš takto, tak se i dá souhlasit. Ale sám uznej že z toho co a jak si psal to o vývoji skoro vyplynulo samo
ale ne woe… tak o mě je známý že jsem zpátečník...ale jedním dechem jsem tu psal o Tuonu a tom jak jednoduchý je na tom jet rychle... svezl jsem se i na tom Attimovým Vévodovi a je to peckapeckózní. Pocitově snad i víc jak Tuono, je to dvouvál … to jsou motorky co jsou o světelnej rok jinde než starý vrány...
ale Z750, CB 600F, SV650 ??? … no... je to na debatu