kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: stárneš woe, jako já.... jen počkej až příjde Attim, ty dostaneš … mě tahá za uši a dává záhlavce...kdykoli se zasním
Už sem tady !
Stárnu úplně stejně, ale nebráním se technologiím. Stejně tak mi nepřijde, že by mě to nějak bralo zážitek nebo zábavu. Takže za mě, klidně si jezděte na starých křápech, ale:
- nesnažte se na nich jezdit jako na moderních motorkách
- obouvejte to aspoň trochu moderně ...
Tak
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ale nechápu, proč by se na 20let starý mašině nemohlo jezdit rychle ...promiň tohle je ptákovina... Ago by si tě na svý motorcez roku 70 namazal na chleba i s tvým vévodou... pokud dám na SSo nebo Lavu nějaký lepivky … co mi brání pojíždět CB600, nebo KTM 690?
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
V principu jde o to jak se motorky stavěly, geometrií, podvozkem, vůbec způsobem ovládání. To neni o tom jestli jezdit rychle, to je o tom uvědomovat si limity, který ta motorka má a tak se k ní chovat.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Na dnešních už je to prostě jednoduší a zvládne to i průměrný jezdec. Vždy je to o rukách toho kdo řídí.
Jen skutečnost je taková, že na starých se musí člověk více snažit než na nové, kde vše funguje lépe
Pokud byl nějakej "způsob ovládání" tak bude fungovat i po dvaceti letech furt stejně ...nevím jestli dobře nebo špatně... ale jestliže 916 - 998 - 999 lítaly v dobách svý slávy přes 200km/h ...PROČ by při rozumný údržbě tohle nemohly jezdit dnes...to je to nač se ptám...a co ty se tu neustále snažíš tvrdit.
Nechápu proč furt omíláš, že se na starecjh mašinách nemá jezdit rychle ...to vlastně na S4RSku nebudu moc za chvíli překročit 120km/h ?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dakarista píše: Na starých motorkách musel člověk víc umět, když chtěl jezdit kudlu.
Na dnešních už je to prostě jednoduší a zvládne to i průměrný jezdec. Vždy je to o rukách toho kdo řídí.
Jen skutečnost je taková, že na starých se musí člověk více snažit než na nové, kde vše funguje lépe
ano takto bych to bral... ale já na ničem jiným nikdy nejezdil a myslím si že ty vergly vodit umím... nevím proč to paušalizovat s pejorativním nádechem že se na tom rychle jezdit "nedá" …
t_freedom píše: ano takto bych to bral... ale já na ničem jiným nikdy nejezdil a myslím si že ty vergly vodit umím... nevím proč to paušalizovat s pejorativním nádechem že se na tom rychle jezdit "nedá" …
Hele ty jelito, přečti si to pořádně a řekni mi, kde jsem napsal cokoli o nějaký rychlosti. Ani žádnej pejorativní nádech tam není, dál jsem to i vysvětlil, tak nevím, co tady zase za každou cenu plácáš, abys obhájil protiklad toho, co jsem vůbec nenapsal
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Přijde chlap domů, manželka řekne: "Ahoj". Chlap na to: "Jak to myslíš? Chceš se zase hádat?"
t_freedom píše: stárneš woe, jako já.... jen počkej až příjde Attim, ty dostaneš … mě tahá za uši a dává záhlavce...kdykoli se zasním
mno nemám nejnovější stroj, pneu nové a Ok.
A Attim je na mě hodnej , můžu za ním jezdit a občas na mě počká, netuším co proti němu všici máte
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
pochopil jsem tedy tvou větu prostě ve stejným smyslu...
- nesnažte se na nich jezdit jako na moderních motorkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: t_freedom> Postav vedle sebe strakoňovo tuono a jokerovo tuono. Rozdíl kolik, deset let? A myslíš, že jeden stejný jezdec bude s oběma stejně rychlej?
Na novém bude rychlejší. Ale solidní čas zajede na obou, protože i ta stará umí slušně upalovat.
Freedom nemluví o TOP časech na dromu. A Attim má pravdu, že ten rozdíl je neskutečný. Já včera jel na starém Fireblade. Posedem mně to přišlo jako café racer, přitom to před 25 lety byl nekompromisní supersport.
Takže pravdu mají svým způsobem oba.
t_freedom píše: Attim> o tom obutí asi není co diskutovat...
ale nechápu, proč by se na 20let starý mašině nemohlo jezdit rychle ...promiň tohle je ptákovina... Ago by si tě na svý motorcez roku 70 namazal na chleba i s tvým vévodou... pokud dám na SSo nebo Lavu nějaký lepivky … co mi brání pojíždět CB600, nebo KTM 690?
tak si asi nemáme hrát na agostiniho na starejch krámech, když tam nejsou bezpečnostní pojistky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: t_freedom> Postav vedle sebe strakoňovo tuono a jokerovo tuono. Rozdíl kolik, deset let? A myslíš, že jeden stejný jezdec bude s oběma stejně rychlej?
o tom ta argumentace není … je zcela samozřejmý, že tě moderní technika pustí dál, což jsem přiznal po projetí nvýho Tuona 1100... strašně rychle se začneš sžívat a po 100 - 150 km na tý motorce jedeš možná rychleji, než na tom s čím jezdíš x let (což právě chápu jako dost nebezpečný)
Jde o to, že ve skupině na běžný projížďce co jedem Attim, Špája aj... prostě nebudu s SSem nebo Laverdou 95% lidí nikterak zdržovat i s moderníma bajkama … v zatáčkách se budu pohybovat na skoro stejnejch rychlostech jako oni … na výjezdech a přímejch pasážích budu asi pomalejší... takže jsem moc nerozuměl tomu "nesnažte se na nich jezdit jako na moderních motorkách " …
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Dejf.> průser je to, že když ti dám do ruky APCR 1100 budeš na tom z tvý FZ800 "umět" jet rychleji za odpoledne... když ti dám Monstera, dovoluji si bez jakýkoli urážky tvrdit, že to do odpoledne se skákajícím kolem po podřazení hodíš tečně do škarpy... a TO JE TEN ZÁSADNÍ rozdíl mezi starejma verglama a novejma motorkama...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: o tom ta argumentace není … je zcela samozřejmý, že tě moderní technika pustí dál , což jsem přiznal po projetí nvýho Tuona 1100... strašně rychle se začneš sžívat a po 100 - 150 km na tý motorce jedeš možná rychleji, než na tom s čím jezdíš x let (což právě chápu jako dost nebezpečný)
Jde o to, že ve skupině na běžný projížďce co jedem Attim, Špája aj... prostě nebudu s SSem nebo Laverdou 95% lidí nikterak zdržovat i s moderníma bajkama … v zatáčkách se budu pohybovat na skoro stejnejch rychlostech jako oni … na výjezdech a přímejch pasážích budu asi pomalejší... takže jsem moc nerozuměl tomu "nesnažte se na nich jezdit jako na moderních motorkách " …
vždyť sis na to sám odpověděl
Čili, polopaticky řečeno - nesnaž se starou herku honit na limit, narozdíl od moderny nemá armádu elektronickejch berliček co ti zachrání prdel, když ten limit najdeš.
Takhle jsem to pochopil já, ale chápu že my dva vnímání psaného textu míváme odlišné
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
anebo radši nic
Naposledy editováno 11.07.2019 13:01:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše:
Slovy klasika "nechte ženu hovořit dostatečně dlouho a ona si sama vyvrátí svoje argumenty"
to jsi měl napsat včera než jsem zabředl do "diskuze" se svojí zákonnou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To že mi ABS už jednou zachránilo zadek, jsem tu několikrát přiznal... to beru jako poměrně akceptovatelnou berličku.
Ale pokud znáš na čem jedeš a máš zkušenosti, nevidím jedinej důvod, proč by se na tom nedalo lítat jako s dnešníma motorkama. Musí se asi víc makat, ale to dotyční asi ví, když na tom jezdí.
A viz ty berličky ...pokud je někdo jelito a nečte silnici, nepřizpůsobí nájezd, nebo stopu - ve finále vylítne i s berličkama. Ohledně akcelerace tam jsou pro ten šílenej výkon, kterej na těch starejch tak nehrozí. ABS je bez debat přínos asi vždy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: t_freedom> zcela nedávno jsi se nažil jet stejně rychle jako "moderní" motorka a?.........
přesně tenhle argument jsem čekal (ne tedy od tebe) … nebudu na něj reagovat protože je to jen hloupej rejpanec a dokážeš si odpovědět sám...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: t_freedom> tomu skákajícímu kolu u silnýho dvouválu moc nerozumím, podle mě to jde dobře i bez toho. Pravda je že jestli jsem někde opravdu marnej je to nájezd do zatáčky, ale dělám to tak, že jedu, brzdím do rychlosti kterou to chci projet, a na konci začnu podřazovat na rychlost kterou to chci projet, to je už do nižších otáček. Vlastně jsem tím vyřadil i "meziplyny", radši jsem si přiznal že neumím pořádně současně tvrdě brzdit a přidávat plyn. Podotýkám že výkon mám podobnej a odlehčenej setrvák.
…problém je právě v těch meziplynech … řešení je jednoduchý
- vysrat se na ně
to že ho dáváš a rovnáš si otáčky (a možná šetříš spojku) je právě potenciální průser. Díky tomu se spojka naučí pouštět na "hulváta" a pokud ti jednou za čas klouzne rukavice a ty to tam sekneš jako obvykle, je vymalováno. Většinu "závodníků" na dvouválech an dromu jsem neslyšel dávat meziplyny... proč asi...ale já se to tak jednoduše neodnaučím.
Máš sice podobnej výkon a charakter motoru, ale máš taky mokrou spojku, což je trochu rozdíl...