kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: t_freedom> tomu skákajícímu kolu u silnýho dvouválu moc nerozumím, podle mě to jde dobře i bez toho. Pravda je že jestli jsem někde opravdu marnej je to nájezd do zatáčky, ale dělám to tak, že jedu, brzdím do rychlosti kterou to chci projet, a na konci začnu podřazovat na rychlost kterou to chci projet, to je už do nižších otáček. Vlastně jsem tím vyřadil i "meziplyny", radši jsem si přiznal že neumím pořádně současně tvrdě brzdit a přidávat plyn. Podotýkám že výkon mám podobnej a odlehčenej setrvák.
…problém je právě v těch meziplynech … řešení je jednoduchý
- vysrat se na ně
to že ho dáváš a rovnáš si otáčky (a možná šetříš spojku) je právě potenciální průser. Díky tomu se spojka naučí pouštět na "hulváta" a pokud ti jednou za čas klouzne rukavice a ty to tam sekneš jako obvykle, je vymalováno. Většinu "závodníků" na dvouválech an dromu jsem neslyšel dávat meziplyny... proč asi...ale já se to tak jednoduše neodnaučím.
Máš sice podobnej výkon a charakter motoru, ale máš taky mokrou spojku, což je trochu rozdíl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: …Máš sice podobnej výkon a charakter motoru, ale máš taky mokrou spojku, což je trochu rozdíl...
pravda, tady nemám tušení jak se to projevuje