paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 13:16 | Nahoru | #1

Stev píše: t_freedom> tomu skákajícímu kolu u silnýho dvouválu moc nerozumím, podle mě to jde dobře i bez toho. Pravda je že jestli jsem někde opravdu marnej je to nájezd do zatáčky, ale dělám to tak, že jedu, brzdím do rychlosti kterou to chci projet, a na konci začnu podřazovat na rychlost kterou to chci projet, to je už do nižších otáček. Vlastně jsem tím vyřadil i "meziplyny", radši jsem si přiznal že neumím pořádně současně tvrdě brzdit a přidávat plyn. Podotýkám že výkon mám podobnej a odlehčenej setrvák.



problém je právě v těch meziplynech … řešení je jednoduchý
- vysrat se na ně
to že ho dáváš a rovnáš si otáčky (a možná šetříš spojku) je právě potenciální průser. Díky tomu se spojka naučí pouštět na "hulváta" a pokud ti jednou za čas klouzne rukavice a ty to tam sekneš jako obvykle, je vymalováno. Většinu "závodníků" na dvouválech an dromu jsem neslyšel dávat meziplyny... proč asi...ale já se to tak jednoduše neodnaučím.

Máš sice podobnej výkon a charakter motoru, ale máš taky mokrou spojku, což je trochu rozdíl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 13:33 | Nahoru | #2

t_freedom píše: …Máš sice podobnej výkon a charakter motoru, ale máš taky mokrou spojku, což je trochu rozdíl...



pravda, tady nemám tušení jak se to projevuje
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist