paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 13:13 | Nahoru | #1
t_freedom> no já nevim... už devadesátkový motorky měly stopadesát kobyl, to bych si na výjezdu všechno splašit netroufnul. Takže spíš než osvobození jsou to sevřený půlky Ale není to jen o tom výkonu, je to i o té uživatelské přívětivosti, že když se na tom cítíš líp, tak si prostě víc troufneš. A ono to i víc zvládne, protože pokrok. Všechno jde kupředu a byť nejmarkantnější pokrok je právě skrz berličky, tak ale i ten zbytek nějakou evoluci prodělává, svez se na jakýmkoli novým bajku a třeba i podvozek z nějaký rozpočtovky za stopade bude fungovat srovnatelně jako fungovaly ty nejlepší komponenty co mohl běžný smrtelník (sic) na motorce mít deset patnáct roků zpátky.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

11.7.2019 v 13:23 | Nahoru | #2
FiZzeR> kromě toho podvozku souhlas... jel jsem na několika a v hladině běznejch bajků dnes se dělá všechno "pohodlný" … můžem tu polemizovat jestli to není líp...a Hašašín má asi pravdu... ale třeba Paioli podvozek na Lavě mě tedy hodně překvapil v kompromisu mezi tuhostí a pružením

chápu že i v 90' byly bestie se 140-150BHP … ok, tak to beru zpět, ne obecně...na ty moje polo-motory... vzdcuh 902ccm má sice plochou křivku krouťáku, ale žádnej bijec to není...a Lava pod 5trpm nevykazuje výkon žádnej ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist