globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.4.2019 v 12:30 | Nahoru | #52861

Frennky píše: Ale Viktor se ještě tady nepochlubil...

.

Co co

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.4.2019 v 13:42 | Nahoru | #52862
Nestíhám Fando, jsem včera, když jsem projížděl Scramblera viděl na vozíku to Kokonovo Tuono...

Milovníci Italských krásek

14.4.2019 v 14:02 | Nahoru | #52863
Před koupí novýho modelu v oranžový, kterej se mi tuze líbí (motor, světlo ad.) jsem jel do Říčan omrknout starýho, kterej úpravama splňoval moje představy, a ty se až včera při zkušební jízdě potvrdily, tak jsem místo novýho vzal starýho....a dobře jsem snad udělal.., komplet vrchem vedenej Termignoni systém, bez katu, s filtrem a mapou, dole trochu nervozní, ale od 4tis. táhne jako bejk, no a samo ten zvuk , dál vzadu komplet TTX ohlins, vepředu Andreani catridge a musím říct, že oproti sérii obrovskej rozdíl, skvěle žehlí a do 150 km/h v pohodě, víc jsem zatim nejel, sedlo Mugello, zajímavé podsedlovky, vzadu držák spz, řídítka a přední blatník z Throttla, oproti vysokým sériovým na silnici super, mřížka na světlo, konzole a taška SW Motech....dostane zabrat, počítám s každodenním dojizdenim do práce a výjezdy kolem komína, na ty naše středočeský silnice, tak jsem zvědav....

5 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.4.2019 v 14:05 | Nahoru | #52864

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.4.2019 v 14:20 | Nahoru | #52865
VikousS4> Super

Milovníci Italských krásek

14.4.2019 v 14:26 | Nahoru | #52866
Slušnej motosalon

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.4.2019 v 14:38 | Nahoru | #52867
VikousS4> tlumic vzadu urcite neni ttx, i kdyz nepochybuju ze bude fungovat slusne.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.4.2019 v 15:08 | Nahoru | #52868
VikousS4> Peknej kousek

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.4.2019 v 16:01 | Nahoru | #52869

VikousS4 píše: Nestíhám Fando, jsem včera, když jsem projížděl Scramblera viděl na vozíku to Kokonovo Tuono...

jo scramblera jsem postrehl, pekny zvoucek a masina taky nadherna

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.4.2019 v 16:54 | Nahoru | #52870

Stev píše: VikousS4> tlumic vzadu urcite neni ttx, i kdyz nepochybuju ze bude fungovat slusne.


Je tak, je to DU 505, jsem to v pátek informačně přegooglil

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.4.2019 v 16:59 | Nahoru | #52871
Kluci, chci si uz delsi dobu zvednout zadek na S4 (stejne to ma i spousta dalsich duc). Ted na to doslo a nejsem schopen vymyslet nastroj, jakym povolit spodni 19mm kontramatku. Je uplne debilne schovana ve vidlici, vedle tlumice (viz ilustracni obrazek z netu - ja tam mam OEM vzperu - to je ten druhy obrazek). Jestli jste si na to nekdo vyrobil pripravek (obrousenim plochace, nebo rozriznutim ockovyho klice), postnete prosim foto sem. At mam nejakou inspiraci, jak na to a z jakyho klice vychazet.

Nebo se to musi delat tak, ze celou vzperu vymontuju ven a pak teprve povolim ve sveraku?



ja tam mam tuto vzperu:


Naposledy editováno 14.04.2019 17:00:12

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.4.2019 v 17:07 | Nahoru | #52872

JollyJoker píše: carlos38> Tak co to bude dál...?



No, to je zatím ve hvěždách. Měním to každý den, jak metrosexuál orientaci. Zrovna dnes je to Yamaha MT-10.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.4.2019 v 17:14 | Nahoru | #52873
VikousS4> Já si říkal, že ho někdy pořídíš Pěkný.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.4.2019 v 17:20 | Nahoru | #52874
DrDNA01> To je dobrej rébus jak na LKT . Dej si pozor kam to budeš povolovat dole to bude levej závit.

No nemohl jsem si pomoct, ale to je přesně toto:


Naposledy editováno 14.04.2019 17:20:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.4.2019 v 19:06 | Nahoru | #52875
DrDNA01> Na tu horní se dostaneš? Taky záleží jaký jsou tam závity, předpokládám že tam je na jedná straně L a druhý P. Pak by ti pomohlo povolit nahoře pohneš s tím středem a dole se ti ta matice uvolní.
Pokud by tam byl, nahoře i dole stejný závit, což nepředpokládám. Nefungovalo by seřízení na stroji a muselo by to ven, což je mechanická hloupost. I když Ing. dnes vypotí kde co.

Ale jen teoretizuju. Tak mě tu nebijte .

Naposledy editováno 14.04.2019 19:07:02

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.4.2019 v 19:12 | Nahoru | #52876
No tohle ale Ing nevypotil “dnes”, ale “vcera”. Dnes uz u ducati delaji zadni tlumic bez prepakovani - driv to tak bylo, pak prisla revoluce s prepakovanim a najednou je zase OK tlumic naprimo...

Naposledy editováno 14.04.2019 19:13:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.4.2019 v 20:23 | Nahoru | #52877

assassin píše: No tohle ale Ing nevypotil “dnes”, ale “vcera”. Dnes uz u ducati delaji zadni tlumic bez prepakovani - driv to tak bylo, pak prisla revoluce s prepakovanim a najednou je zase OK tlumic naprimo...



Dodnes nechápu, v čem měla spočívat výhoda toho složitýho vahadlovýho systému

Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 06:29 | Nahoru | #52878
Něco italského po ránu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 08:14 | Nahoru | #52879
VikousS4> Pěkný. Taky už to nějakou dobu sleduji. Na takové to každodenní šmrdlání kolem komína si myslím, že je to nejlepší strojek.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 09:29 | Nahoru | #52880

sejrac píše: DrDNA01> To je dobrej rébus jak na LKT . Dej si pozor kam to budeš povolovat dole to bude levej závit.

No nemohl jsem si pomoct, ale to je přesně toto:



jj. Ja si na tuto nahravku taky vzpomel...:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 09:31 | Nahoru | #52881

P_B píše: DrDNA01> Na tu horní se dostaneš? Taky záleží jaký jsou tam závity, předpokládám že tam je na jedná straně L a druhý P. Pak by ti pomohlo povolit nahoře pohneš s tím středem a dole se ti ta matice uvolní.
Pokud by tam byl, nahoře i dole stejný závit, což nepředpokládám. Nefungovalo by seřízení na stroji a muselo by to ven, což je mechanická hloupost. I když Ing. dnes vypotí kde co.

Ale jen teoretizuju. Tak mě tu nebijte .



Horni bez problemu povolim. Ale spodni se ani nehne a klic tam zatim nedostanu. Kdyz nikdo neda inspiraci, tak o vikendu koupim par devatenactek na hrani, vezmu flexu a budu zkouset. Jinak samozrejme nahore a dole jsou opacny zavity, aby to fungovalo, jako stavitelny tahlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 09:35 | Nahoru | #52882
DrDNA01>

Tak to řízni v půlce a nastav něčim takovym.To bude fungovat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 09:39 | Nahoru | #52883

assassin píše: No tohle ale Ing nevypotil “dnes”, ale “vcera”. Dnes uz u ducati delaji zadni tlumic bez prepakovani - driv to tak bylo, pak prisla revoluce s prepakovanim a najednou je zase OK tlumic naprimo...



Nedelam si iluze, ze bych poznal na silnici rozdil v prubehu prepakovaneho a neprepakovaneho systemu. Ale ja tim chci doladit svetlou vysku a padani do zatacek. Na okruhu jsem obrousil radicku, stupacku a botu (prepacko zatim nechci - preci jen kolena nemam nejmladsi). Takze kazdy centimetr svetle vysky se pocita. No a hlavne Libor tu furt basni o tom, jak jeho Monster chce do zatacek a me to prijde tupejsi, nez SSo. Tak chci vysroubovat prdel co nejvys, abych tim priostril hlavovy uhel. A kdyz by to nereagovalo, tak bych zase snizil svetlou vysku zpet popustenim ve vidlich.

..Proste si chci hrat.

Edit: Ted nad tim tak dumam a je teda otazka, jesltli by se me mel clovek nechavat inspirovat zrovna tim, ze Liborovi padaj motorky do zatacek.. (jen srandicky - preju mu brzke uzdraveni)

Naposledy editováno 15.04.2019 09:52:40

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 09:42 | Nahoru | #52884

FiZzeR píše: Dodnes nechápu, v čem měla spočívat výhoda toho složitýho vahadlovýho systému



prepakovani melo za ukol menit prubeh progrese. Ale jak jsem psal Assassinovi, to by clovek musel mit prdel, jak Rossi, aby to poznal. Ale tak je fakt, ze mezi SSem (single pivot bez prepacka) a S4 (prepacko) je dost rozdil ve stabilite, kterej poznam v zatacce na hrbolaty silnici i ja, jako naprosty drevak. Ale tam to muze byt zpusobeno i celou radou dalsich odlisnsti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 09:44 | Nahoru | #52885

zmulin píše: DrDNA01>

Tak to řízni v půlce a nastav něčim takovym.To bude fungovat



udelas mi pak zatezkavaci zkousku, jo?...

...ono to obcas dopada i takto..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 09:53 | Nahoru | #52886

FiZzeR píše: Dodnes nechápu, v čem měla spočívat výhoda toho složitýho vahadlovýho systému



Me teda neprijde složitější nez prepakovani na jiných motorkach a prepakovani dela progresivní průběh.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 10:00 | Nahoru | #52887
DrDNA01> Ja jsem v minulosti udelal s TL presne to co mas v planu a do zatáčky to padalo az moc, musel jsem to tahat ven s pocitem ztráty předního kola, ted jsem to spustil asi o 4-5cm a ok.
999 proti TL taky nezataci jede rovne a visis z toho jak opice a snazis se to zlomit

Jo a ten postup co ted používá duc je”vsevypovidajici” - udela se to “úsporne”, protoze pokud nejezdite jako rossi tak nic nepoznáte... me to smrdi rozpoctovkou a uz bych to nechtel (aspon si nemusim myslet na hypermotarda)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 10:05 | Nahoru | #52888

DrDNA01 píše: udelas mi pak zatezkavaci zkousku, jo?...

...ono to obcas dopada i takto..



Když na tom dam z Brna do Phy D1 v pravym pruhu,tak to vydží všechno

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 10:19 | Nahoru | #52889

zmulin píše: Když na tom dam z Brna do Phy D1 v pravym pruhu,tak to vydží všechno



bys me donesl zpet tak mozna akorat par kulicek z lozisek, abych si mel cim cvrnkat..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.4.2019 v 10:21 | Nahoru | #52890

assassin píše: DrDNA01>999 proti TL taky nezataci jede rovne a visis z toho jak opice a snazis se to zlomit



A já myslel, že to mám pokažený.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist