kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: No tohle ale Ing nevypotil “dnes”, ale “vcera”. Dnes uz u ducati delaji zadni tlumic bez prepakovani - driv to tak bylo, pak prisla revoluce s prepakovanim a najednou je zase OK tlumic naprimo...
Dodnes nechápu, v čem měla spočívat výhoda toho složitýho vahadlovýho systému
FiZzeR píše: Dodnes nechápu, v čem měla spočívat výhoda toho složitýho vahadlovýho systému
prepakovani melo za ukol menit prubeh progrese. Ale jak jsem psal Assassinovi, to by clovek musel mit prdel, jak Rossi, aby to poznal. Ale tak je fakt, ze mezi SSem (single pivot bez prepacka) a S4 (prepacko) je dost rozdil ve stabilite, kterej poznam v zatacce na hrbolaty silnici i ja, jako naprosty drevak. Ale tam to muze byt zpusobeno i celou radou dalsich odlisnsti.