kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 14.04.2019 19:13:31
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: No tohle ale Ing nevypotil “dnes”, ale “vcera”. Dnes uz u ducati delaji zadni tlumic bez prepakovani - driv to tak bylo, pak prisla revoluce s prepakovanim a najednou je zase OK tlumic naprimo...
Dodnes nechápu, v čem měla spočívat výhoda toho složitýho vahadlovýho systému
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: No tohle ale Ing nevypotil “dnes”, ale “vcera”. Dnes uz u ducati delaji zadni tlumic bez prepakovani - driv to tak bylo, pak prisla revoluce s prepakovanim a najednou je zase OK tlumic naprimo...
Nedelam si iluze, ze bych poznal na silnici rozdil v prubehu prepakovaneho a neprepakovaneho systemu. Ale ja tim chci doladit svetlou vysku a padani do zatacek. Na okruhu jsem obrousil radicku, stupacku a botu (prepacko zatim nechci - preci jen kolena nemam nejmladsi). Takze kazdy centimetr svetle vysky se pocita. No a hlavne Libor tu furt basni o tom, jak jeho Monster chce do zatacek a me to prijde tupejsi, nez SSo. Tak chci vysroubovat prdel co nejvys, abych tim priostril hlavovy uhel. A kdyz by to nereagovalo, tak bych zase snizil svetlou vysku zpet popustenim ve vidlich.
..Proste si chci hrat.
Edit: Ted nad tim tak dumam a je teda otazka, jesltli by se me mel clovek nechavat inspirovat zrovna tim, ze Liborovi padaj motorky do zatacek.. (jen srandicky - preju mu brzke uzdraveni)
Naposledy editováno 15.04.2019 09:52:40