kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Pokud by tam byl, nahoře i dole stejný závit, což nepředpokládám. Nefungovalo by seřízení na stroji a muselo by to ven, což je mechanická hloupost. I když Ing. dnes vypotí kde co.
Ale jen teoretizuju. Tak mě tu nebijte .
Naposledy editováno 14.04.2019 19:07:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: DrDNA01> Na tu horní se dostaneš? Taky záleží jaký jsou tam závity, předpokládám že tam je na jedná straně L a druhý P. Pak by ti pomohlo povolit nahoře pohneš s tím středem a dole se ti ta matice uvolní.
Pokud by tam byl, nahoře i dole stejný závit, což nepředpokládám. Nefungovalo by seřízení na stroji a muselo by to ven, což je mechanická hloupost. I když Ing. dnes vypotí kde co.
Ale jen teoretizuju. Tak mě tu nebijte .
Horni bez problemu povolim. Ale spodni se ani nehne a klic tam zatim nedostanu. Kdyz nikdo neda inspiraci, tak o vikendu koupim par devatenactek na hrani, vezmu flexu a budu zkouset. Jinak samozrejme nahore a dole jsou opacny zavity, aby to fungovalo, jako stavitelny tahlo.